Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Szeretnéd e ha a tábornok személyiséget erősítenénk?
Igen, támogatom a javaslatot. 44 57.89%
Igen de találjunk ki valami mást. 3 3.95%
Nem. Jó ez így. 29 38.16%
Voters: 76. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #23  
Old 03-09-2010, 14:50
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Viszont tábornokok számában nincs ilyen. A gnómnak nincs olyan faji tulajdonsága, hogy minden tábornok kétszer annyi bónuszt ad, vagy a tábornok személyiség használatánál van X előnye még pluszban...

...A személyiségnek mindenkire ugyan úgy kell hatnia. Az más kérdés, hogy ezen felül még a faji tulajdonságok is módosítanak.


Quote:
Originally Posted by Fajok súgó
Ork

A legmilitárisabb faj. Termetük otromba, izmosak és gyorsak, büszkék arra, hogy függetlenek. Gyermekeiket már kiskoruktól a háborúzásra nevelik, előnyben részesítve a támadást a védekezéssel szemben. Felfedezőik félelmetesen hatékonyak, bár sokkal szívesebben zsákmányolnak beépített területet, mintsem, hogy a föld feltörésével foglalkozzanak. Zord körülmények között is jól érzik magukat, nincsenek különleges elvárásaik a környezetükkel szemben. Sebtében összetákolt kunyhókban is elélnek, épületeik is hasonló elven készülnek. Ebből adódóan az épületeken komolyabb fejlesztéseket véghezvinni elég problémás. A varázslatoktól kifejezetten idegenkednek. A tudományok terén szinte kizárólag csak a háborúval kapcsolatos kutatások dominálnak.

Speciális varázslat

Szupermarkotány Az ork varázslók képesek olyan varázslatot bocsátani a katonákra, melynek hatására azok elképzelhetetlen hatásfokkal képesek az ennivalót hasznosítani, ilyenkor élelmiszerfogyasztásuk drasztikusan lecsökken. A varázslat időtartama alatt a haderő 30%-kal kevesebb élelmet fogyaszt.

Előnyök

* +30% támadóerő többlet,
* az épületeket 14 (7) kör alatt építik fel,
* kettővel több tábornokkal rendelkezik,
* a hadügy és mezőgazdaság területén elérhető maximum 40%,
* a hadügyi tudománytekercsek írása 50%-kal olcsóbb,
* ha a támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap minden katonai, mágikus és tolvaj akcióval szemben, amíg ez az állapot fennáll.


Hátrányok:

* a tolvajok és a varázslók minden alkalommal 1%-kal jobban fáradnak,
* minden varázslat 30%-kal több rúnába kerül,
* az épületekhez 20%-kal több nyersanyag kell,
* a lakossági morál fokozottan romlik az adókulcs növelésére,
* az ipari tudománytekercsek írása 50%-kal drágább.
Mutasd meg itt hol van benne az, hogy a tábornok szem duplabónuszt ad, és akkor elfogadom, hogy igen faji sajátosság. De amíg nincs itt, addig a többi faj is megérdemli a többletet, mert ugye:
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
A személyiségnek mindenkire ugyan úgy kell hatnia.
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Régi személyiség módosítása: Kresekedő wand Megbeszélések 130 11-28-2009 00:05
tudós élőhalott VS tábornok élőhalott Pax Hungaricum Általános beszélgetés Hódítós témákban 95 09-14-2007 13:32
09.05. Tábornok Ati Hódító Kézikönyv 2 07-27-2007 07:13
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24


All times are GMT +1. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu