Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #191  
Old 01-18-2010, 12:43
Gabro Gabro is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Hungary, Győr
Posts: 480
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
én meg nem fejezem be a vitát, mert foggal körömmel ragaszkodom egy olyan rendszerhez (a jelenlegihez), ahol megéri fordulni egy új szemért, és akármit választhatok! Nem köteleznek arra, hogy a 2 szemes hadis orimmal tudós+tolvaj legyek, mert mást nem tudok összeválasztani...
az egész egy marhaság!
ne korlátozzuk már a szemek felvételét!

akinek 1 szeme van forduljon, akkor lesz másik is....nem sírni kell hogy így meg úgy erősebbek a kék szemesek....
a másik meg az, hogy az ellenfél megválasztása ne menjen ész nélkül....ha belekötsz egy 3-4-5 szemes szövibe, akkor ne csodálkozz ha szanaszét szednek...
tolvaj-varázsló-gazdálkodó ork, mi? csak hogy ne legyen előnybe? hát szerintem meg IGENIS LEHESSEN előnybe az akinek több szeme van...
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Gabro For This Useful Post:
Sponsored Links
  #192  
Old 01-18-2010, 12:54
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dragon,Szamár :)) View Post
egy gnóm miért ne vehetne fel tábornok szemet vagy egy törpe ? van hogy nagyon nagyon jól jön az a +1 tábi
felveheti... de akkor maximum a +1 seregküldésért fogja, nem a bónuszáért... viszont, ha még rájönne az a duplabónusz a végén, akkor jobban megérné... (amúgy szerintem az idézett HSZ-emben is érthető volt, hogy mire gondolok... )

Quote:
Originally Posted by Gabro View Post
az egész egy marhaság!
ne korlátozzuk már a szemek felvételét!

akinek 1 szeme van forduljon, akkor lesz másik is....nem sírni kell hogy így meg úgy erősebbek a kék szemesek....
a másik meg az, hogy az ellenfél megválasztása ne menjen ész nélkül....ha belekötsz egy 3-4-5 szemes szövibe, akkor ne csodálkozz ha szanaszét szednek...
tolvaj-varázsló-gazdálkodó ork, mi? csak hogy ne legyen előnybe? hát szerintem meg IGENIS LEHESSEN előnybe az akinek több szeme van...
hééé! én Veled értek egyet!

Last edited by Dynosaur; 01-18-2010 at 12:56..
Reply With Quote
  #193  
Old 01-18-2010, 14:43
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Újra végigolvasva a kezdő hozzászólást, még értékesnek tartom ezt az ötletet:

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Gazdálkodó:
Ezt a személyiséget annyival módosítanám, hogy 15%-ra növelném és a kiterjeszteném a kovácsműhelyekre a termelésbónuszát.
Viszont csak a második felét támogatnám, miszerint a kovácsműhelyekre is kiterjeszteném a termelésbónuszt! (mindig is csodálkoztam, hogy azokra miért nem vonatkozik... )
Reply With Quote
  #194  
Old 01-18-2010, 14:51
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Gabro View Post
az egész egy marhaság!
ne korlátozzuk már a szemek felvételét!

akinek 1 szeme van forduljon, akkor lesz másik is....nem sírni kell hogy így meg úgy erősebbek a kék szemesek....
a másik meg az, hogy az ellenfél megválasztása ne menjen ész nélkül....ha belekötsz egy 3-4-5 szemes szövibe, akkor ne csodálkozz ha szanaszét szednek...
tolvaj-varázsló-gazdálkodó ork, mi? csak hogy ne legyen előnybe? hát szerintem meg IGENIS LEHESSEN előnybe az akinek több szeme van...
Azt hiszem Princ -el nem sírunk, és nem is félünk semmilyen több személyiséges oritól. Maga a javaslat sem azért született, mert erősnek tartanánk a sok személyiséges orikat. JELENLEG.
DE lenne egy csomó személyiség ötlet amit amiatt nem lehet bevezetni, mert ha bekerülnének a játékba akkor teljesen megbomlana az egyensúly, mert együtt felvéve túl nagy bónuszt jelentene.
EZÉRT gondolkodunk egy olyan javaslaton, ami ezt orvosolja és nem szab gátat további érdekes újitásoknak.
Nekem spec több személyiséges országaim is vannak, de pont azért mert nem a személyiségek számát gondolom a legnagyobb előnynek a játékban elfogadnám, ha mondjuk (2) -vel nem lehetnék Tudós- Vándor, csak (4) -el mondjuk.
Ez a javaslat szerintem azoknak frusztrálóbb akiknek nincs több személyiségük pedig már régóta erre vágynak, valamint azoknak akik a sok személyiségükkel akarnak izmozni.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to siQ For This Useful Post:
  #195  
Old 01-18-2010, 16:46
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
DE lenne egy csomó személyiség ötlet amit amiatt nem lehet bevezetni, mert ha bekerülnének a játékba akkor teljesen megbomlana az egyensúly, mert együtt felvéve túl nagy bónuszt jelentene.
Pl? Biztos kellenek azok a személyiségek, amik megbontanák az egyensúlyt?

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Ez a javaslat szerintem azoknak frusztrálóbb akiknek nincs több személyiségük pedig már régóta erre vágynak, valamint azoknak akik a sok személyiségükkel akarnak izmozni.
Szerintem meg inkább azoknak tetszik ez a javaslat, akiknek nincs több szemesük, és elérhetetlennek érzik, hogy legyen, ezért inkább jól megszivatják azt, akinek már van, nehogy több pozitív dolog hasson az országára, mint azoknak, akik mellesleg megdolgoztak érte!

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Nekem spec több személyiséges országaim is vannak, de pont azért mert nem a személyiségek számát gondolom a legnagyobb előnynek a játékban elfogadnám, ha mondjuk (2) -vel nem lehetnék Tudós- Vándor, csak (4) -el mondjuk.
És milyen szemeid vannak? Tudós+vándor? És ha bevezetésre kerülne a javaslat, akkor hogy oldanád meg, hogy pl ez az országod újraválassza a szemeket? Szerinted hány ember írna felháborodott levelet supportra, hogy miért írja ki a játék, hogy válasszon személyiségét, vagy továbblép választás nélkül?

És akkor lenne diszkrimináció, hogy orkkal nem lehetek tudós+tábi, gnómmal meg igen? Vagy esetleg törpe csak 2. szemnek választhatja a gazdálkodót, mert milyen durva lenne 210%-os bányabónusz? Vagy a félelf a tolvajt, mert akkor már 2x-esen kevésbé fáradna? Mert ugye kiegyenlítésről beszélünk...

Last edited by Dynosaur; 01-18-2010 at 16:51..
Reply With Quote
  #196  
Old 01-18-2010, 17:22
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Pl? Biztos kellenek azok a személyiségek, amik megbontanák az egyensúlyt?
Nem tudom olvasod-e amit irok. Pont ez az, hogy a jelenlegi rendszerben nem kellenek, de amugy én örülnék ha többféle dologgal szinesedne a játék.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Szerintem meg inkább azoknak tetszik ez a javaslat, akiknek nincs több szemesük, és elérhetetlennek érzik, hogy legyen, ezért inkább jól megszivatják azt, akinek már van, nehogy több pozitív dolog hasson az országára, mint azoknak, akik mellesleg megdolgoztak érte!
Relativ az hogy miért dolgoztál meg. Azért dolgoztál meg amit a játék felajánl neked. Ha mindenkinek ugyanazok a szabályok akkor ezért senki sem szólhat egy szót sem.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
És milyen szemeid vannak? Tudós+vándor? És ha bevezetésre kerülne a javaslat, akkor hogy oldanád meg, hogy pl ez az országod újraválassza a szemeket? Szerinted hány ember írna felháborodott levelet supportra, hogy miért írja ki a játék, hogy válasszon személyiségét, vagy továbblép választás nélkül?
Nem esnék kétségbe semmilyen változtatás hatására, az adott lehetőségből megpróbálnám kihozni a maximumot. Nem mellesleg szerintem a több szemesek közül a legtöbben személyiség nélkül is csont nélkül megtudnák csinálni a fordulást. Aki meg supportra ír szabályváltozás miatt azt csak sajnálni tudom.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
És akkor lenne diszkrimináció, hogy orkkal nem lehetek tudós+tábi, gnómmal meg igen? Vagy esetleg törpe csak 2. szemnek választhatja a gazdálkodót, mert milyen durva lenne 210%-os bányabónusz? Vagy a félelf a tolvajt, mert akkor már 2x-esen kevésbé fáradna? Mert ugye kiegyenlítésről beszélünk...
Nem lenne diszkrimináció. Tolvaj félelfnek is sokkal kevesebbet ér mint a Tudós. Viszont lehetne olyan tolvaj szemcsi, ami hasonlóan erős mint a Tudós és akkor félelfnél lenne alternativád első személyiségre.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to siQ For This Useful Post:
  #197  
Old 01-18-2010, 18:44
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Nem tudom olvasod-e amit irok. Pont ez az, hogy a jelenlegi rendszerben nem kellenek, de amugy én örülnék ha többféle dologgal szinesedne a játék.
A színesítés nem feltétlen jelenti azt, hogy bazi erős szemeket hozunk a játékba. Színesíteni például az építész is tökéletes.
Mit hoznál be pl, ami most hiányzik?

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Nem esnék kétségbe semmilyen változtatás hatására, az adott lehetőségből megpróbálnám kihozni a maximumot. Nem mellesleg szerintem a több szemesek közül a legtöbben személyiség nélkül is csont nélkül megtudnák csinálni a fordulást. Aki meg supportra ír szabályváltozás miatt azt csak sajnálni tudom.
Hát azért van egy 3 szemes hadis orim, mondjuk ork vándor + tudós + tábornok, belépek és azt látom, hogy válasszak szemet, jó valasztom a vándort, aztán a tudóst, hopsz! Miért nem tudok tudóst választani? Azért elég sok felháborodott ember lenne... és valamilyen szinten megérteném...

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Nem lenne diszkrimináció. Tolvaj félelfnek is sokkal kevesebbet ér mint a Tudós. Viszont lehetne olyan tolvaj szemcsi, ami hasonlóan erős mint a Tudós és akkor félelfnél lenne alternativád első személyiségre.
Szóval akkor orkkal lehetnék tudós+tábi egyszerre? Összesen 20% * 5% bónuszt kapnék támadásra, és ezt megengedné a Ti korlátozásotok, míg a tudós + vándort nem?

Tolvaj szemcsi erősítése? Lopjon hekit, vagy mi? Nem lehet így is elég hatékonyan tolvajkodni?
Reply With Quote
  #198  
Old 01-19-2010, 08:58
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

valaki esetleg? vélemény?

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Gazdálkodó:
Ezt a személyiséget annyival módosítanám, hogy 15%-ra növelném és a kiterjeszteném a kovácsműhelyekre a termelésbónuszát.
Viszont csak a második felét támogatnám, miszerint a kovácsműhelyekre is kiterjeszteném a termelésbónuszt!
Reply With Quote
  #199  
Old 01-19-2010, 09:25
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
A színesítés nem feltétlen jelenti azt, hogy bazi erős szemeket hozunk a játékba. Színesíteni például az építész is tökéletes.
Mit hoznál be pl, ami most hiányzik?
Szerintem egyértelműen szinesitené a játékot ha hadi oldalon is lehetne specifikálódni, szét lenne szedve a foglalás, mészár, puszti, fosztás és mondjuk attól függöen milyen szemeket választassz egyikben jobb vagy mint a többiben. De ez csak egy példa.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Hát azért van egy 3 szemes hadis orim, mondjuk ork vándor + tudós + tábornok, belépek és azt látom, hogy válasszak szemet, jó valasztom a vándort, aztán a tudóst, hopsz! Miért nem tudok tudóst választani? Azért elég sok felháborodott ember lenne... és valamilyen szinten megérteném...
a választási képernyón akár fellehet sorolni az összes lehetséges kombinációt amit tudsz választani. Amugy ha le van irva, hogy van 3 személyiség pontod, és a tudós mellé oda van irva hogy 2 pontba kerül, akkor annyiba kerül és kész.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Szóval akkor orkkal lehetnék tudós+tábi egyszerre? Összesen 20% * 5% bónuszt kapnék támadásra, és ezt megengedné a Ti korlátozásotok, míg a tudós + vándort nem?
Tudnál annyi személyiségpontot szerezni, hogy lehess tudós- vándor is egy idő után. Amugy meg csatába keveredsz egy vándor - tábival nem vagy fetétlen nyerő helyzetben.

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Tolvaj szemcsi erősítése? Lopjon hekit, vagy mi? Nem lehet így is elég hatékonyan tolvajkodni?
Most csak hasra ütök:
akár a Tolvaj szemcsi kiterjesztése +2-3%-ra, vagy Tolvaj akciók erősitése,
Tolvajok arányával növekvő katonai elháritás, több kapu nyitása esetleg készü nélküli kapunyitás.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to siQ For This Useful Post:
  #200  
Old 01-19-2010, 09:36
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
valaki esetleg? vélemény?
Viszont csak a második felét támogatnám, miszerint a kovácsműhelyekre is kiterjeszteném a termelésbónuszt!
Nekem van véleményem Nem kell a termelő törpéknek tovább erősiteni a termelését Ha akartok valami ilyet azt uj szemkén tudom elképzelni. Egyik szem bányákat erősit másik tanyát és kovácsot legalább a Törpéknek elmegy 2 szemjük is akkor. Többiek meg szerintem ugyis csak tanya termelést használnák.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to siQ For This Useful Post:
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
uj faj és személyiségek ötletek ide! Csigusz:P Általános beszélgetés Hódítós témákban 116 01-10-2010 13:34
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 00:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu