Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #61  
Old 09-18-2007, 23:53
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Ez nem igaz, mert csak 1400heki felett jelent valamit is, ott jelent már 1 hektár különbséget az 1k pont kb. Amúgy nem értem miért kell ezen problémáznia 1-2 embernek, hiénák mindig lesznek, az is egy módszer, nem csak élezett hadist lehet játszani a játékban, van akinek nincs akkora pénze. Ráadásul ez a topic nem erről szól, ez egy magas hekin előforduló BUG-ról szól. amikor kitalálták ezt a szabályt nem hiszem hogy gondolkodtak volna azon,hogy hogy fog hatni ez az 1misi körüli orikra és ütéseikre. Én nekem is jobban tetszik az arányos változás
Nem tudom, h van ez ,de már megint egyet kell értsek veled

OFF: Nem értem a hiéázást mér kell bele keverni?
A lenntebbi csopikba is megvan mégsem zavar senkit, csak az A-ba..
Véleményem szerint azért ugynugy megdolgozik az illető, mer folyamatosan figyel és vár az illető + még szerencséje is kell legyen.. stb.(A-ba kicsit más, mer vannak sajna jelek)
__________________
LotR
Sponsored Links
  #62  
Old 09-19-2007, 13:28
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
Nem tudom, h van ez ,de már megint egyet kell értsek veled

OFF: Nem értem a hiéázást mér kell bele keverni?
A lenntebbi csopikba is megvan mégsem zavar senkit, csak az A-ba..
Véleményem szerint azért ugynugy megdolgozik az illető, mer folyamatosan figyel és vár az illető + még szerencséje is kell legyen.. stb.(A-ba kicsit más, mer vannak sajna jelek)

Most beleoffolok, bár lehet nem, mert a hiénázás már korábban is felmerült. Az a baj vele a lentebbi csoportokkal ellentétben, hogy A-ban ritka a hiénázás nélküli ütés mint a fehér holló. Amikor kitámadsz bizton számíthatsz rá, hogy lesz legalább egy sunnyogó aki neked megy 1-2 sereggel, de lehet többen is jönnek. Ha sikeresen akarsz támadni ki kell küldj annyi lovat, hogy aztán esélyed sincs már a hiénákat megfogni.
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
  #63  
Old 09-20-2007, 13:53
Diki Diki is offline
Junior Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Hi
Nekem az egészhez annyi a javaslatom hogy a bontás és a lefokozás is kerüljön körökbe ez megoldaná a próblémát.
Gondolom nagyon sokan fogják támogatni.
  #64  
Old 09-20-2007, 14:13
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Most beleoffolok, bár lehet nem, mert a hiénázás már korábban is felmerült. Az a baj vele a lentebbi csoportokkal ellentétben, hogy A-ban ritka a hiénázás nélküli ütés mint a fehér holló. Amikor kitámadsz bizton számíthatsz rá, hogy lesz legalább egy sunnyogó aki neked megy 1-2 sereggel, de lehet többen is jönnek. Ha sikeresen akarsz támadni ki kell küldj annyi lovat, hogy aztán esélyed sincs már a hiénákat megfogni.
Mivel ugy erzem, ezt nem nagyon latjatok at(azaz csak 1 par ember , irok rola egy kicsit.

Hol problema ez a 0 hekis utes? Ahol olyan nagy mozgastere van a tamadott orinak, hogy tud 100k ponton kivul fokozni, esetleg tud ugy 100k pontot bontani, hogy nem esik olyan teruletre, ahol a szetbontott orszagat szetszedik.

Ergo, a hienazas itt mar szoba se jon. A problema az, hogy ne tudjon igy elmenekulni, de ezzel szemben olyan megoldas legyen, hogy ne lehessen az, hogy egy joval kisebb orszag ugy beverje, hogy eselye se legyen ertelmesen visszatamadni. Perpill en erre epkezlab megoldast nem tudok.
De a hienazast ne keverjetek bele, mert semmi koze hozza
__________________
Remedy
  #65  
Old 09-20-2007, 14:42
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Ergo, a hienazas itt mar szoba se jon. A problema az, hogy ne tudjon igy elmenekulni, de ezzel szemben olyan megoldas legyen, hogy ne lehessen az, hogy egy joval kisebb orszag ugy beverje, hogy eselye se legyen ertelmesen visszatamadni. Perpill en erre epkezlab megoldast nem tudok.
De a hienazast ne keverjetek bele, mert semmi koze hozza
Hát azért ezekben az esetekben 99,99%-ban kitámadott ori menekül el így ugyhogy erős túlzás azt állítani, hogy szó sincs hiénázásról! Bizony ebből indul ki az egész Ha egy ori lebont 80K-t, hogy támadjon az nem azért van, mert olyan bitang erős, hanem azért, mert tudja, hogy az ellenfele éppen támad és üres. Én ezt simán betudom hiénázásnak, ugyhogy ha a hiéna nem kap a bontásáért semmit, mert a másik fél is bont-fokoz akkor sincs különösebb baj csak költötték egymás pénzét...

Egyáltalán nem látom okát, hogy ezen változtatni kelljen legfeljebb akkor ha hektárarányosan változtatunk.

Egy 100K val nagyobb ország ne támadjon meg egy 100K-val kisebbet, mert éppen olyan a pontlista, hogy oda tud bontani. Ha mégis megtámadja akkor vigyen keveset vagy semmit anélkül hogy a védőnek fokoznia kellene... Egyáltalán nem reális, hogy csak azt akadályozzuk meg, hogy 100K pontkülönbség fölött ne legyen NULLA.
  #66  
Old 09-20-2007, 15:07
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Hát azért ezekben az esetekben 99,99%-ban kitámadott ori menekül el így ugyhogy erős túlzás azt állítani, hogy szó sincs hiénázásról! Bizony ebből indul ki az egész Ha egy ori lebont 80K-t, hogy támadjon az nem azért van, mert olyan bitang erős, hanem azért, mert tudja, hogy az ellenfele éppen támad és üres. Én ezt simán betudom hiénázásnak, ugyhogy ha a hiéna nem kap a bontásáért semmit, mert a másik fél is bont-fokoz akkor sincs különösebb baj csak költötték egymás pénzét...

Egyáltalán nem látom okát, hogy ezen változtatni kelljen legfeljebb akkor ha hektárarányosan változtatunk.

Egy 100K val nagyobb ország ne támadjon meg egy 100K-val kisebbet, mert éppen olyan a pontlista, hogy oda tud bontani. Ha mégis megtámadja akkor vigyen keveset vagy semmit anélkül hogy a védőnek fokoznia kellene... Egyáltalán nem reális, hogy csak azt akadályozzuk meg, hogy 100K pontkülönbség fölött ne legyen NULLA.
Monro, de itt hienazaskent tok mas dolgot kevertek bele, nem ezt.
A mostani allapot szerintem is jobb, mint egy hirtelen kitalalt barmi.

Neked van vmi konkret otleted esetleg?

Viszont, amit most beirtal, nem ertem. Itt azt targyaljuk, hogy ne legyenek 0 hekis utesek, te meg azt javaslod, hogy ami eddig nem volt 0, az is 0 legyen? Tudom, hogy te hiresen anti-hiena mentalitasu vagy, de azert ez mar megiscsak tulzas, ha en lebontom a fel orimat, legalabb vihessek vmit...
Aki kitamad, mindig is kockazatot vallal...

Szoval, Te epp novelni akarod a 0 hekis utesek gyakorisagat? Vagy csak felreertek vmit :P
__________________
Remedy
  #67  
Old 09-20-2007, 15:54
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Off

A hiénázás a játék szerves része, akinek ez nem elfogadható az ne támadjon, esetleg keressen más játékot

Off vége.

Ez a topik alapvetően másról szól.
Mo 1-2 olyan esetbe kapaszkodik amik előfordultak a 0 hekis ütések között, de alapvetően nem csak ebben az esetekben volt 0 heki a győztes eredménye.

Természetesen nem tartom jónak a 0 hekis ütéseket, de a meggondolatlan változtatástól sokkal jobb.
Lehet vele számolni, tervezni, és ha a célpont menekül akkor Ő se tud visszatámadni.
Rgó vesztes csatája lesz, és revansra sincs lehetősége.
Menekülni pedig nem lehet folyamatosan, annál drágább módszer ez.
Ez a mostani csatákban egy meglévő stratégiai elem.
Mindkét fél használhatja, ha erős a gazdasága.

DE!!!!!!!!!

Megvannak a veszélyei!
Lásd
-Walls of Jericho
-Bagoly
-MySuzyland (3)
-***Baba***

Ők is alkalmazták ezt a taktikai elemet, mégis stratégiai vereséget szenvedtek, és szk-ra mentek, vagy fordulni kényszerültek.

Tehát ez a módszer nem az "én nyertem" módszer, csak átmeneti haladékot lehet vele hatalmas áron szerezni.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
  #68  
Old 09-20-2007, 15:58
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Ha lehet lefokozással "felugrani" akkor jogosnak tartom, hogy "elugrani" is lehessen. Egyébként semmi kifogásom az ellen ha meggyőzöd a döntéshozókat és nem lesz több lefokozással ráállás és nem lesz több elfokozással menekülés.

Igazából az egyéni ütéseknél az lenne a jó ha nem a pontszám alapján számítaná a beütéskor a földszerzés mértékének a maluszát, hanem a tényleges hektárok alapján.

Pld.

Ha egy ori 100%-al nagyobb(v. kisebb) akkor a foglalás mértéke 100%-al módosul. Tehát ha egy 500 hekis ori lefokoz és bever egy 1000 hekist akkor 0 legyen a zsákmány. Ha csak 50% a diferencia akkor az eredeti foglalási mérték fele legyen a zsákmány. (És ha több sereg megy egyszerre akkor is minden számoláskor az indításkori állapot szerint számolja a maluszt)
Gondoltam felhozok egy régebbi javaslatot, mert sztem ez egy egész korrekt kiindulási alap. ráadásul anno egész támogatott volt
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #69  
Old 09-20-2007, 16:05
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem kezdjük picit túl ragozni a kérdést.
a 0 hekis ütések egyértelműen hibák
és az is, hogy 100k-kat fokozgatva, bontva állnak rá orikra.

itt egy egyszerű megoldás:

két körváltás között egy országnak max 10%-al, de max 50k-val nőhessen vagy csökkenhessen az értéke
az ennél nagyobb érték változás pontlistában csak körváltás közben, de már csaták után jelenjen meg.
és az el nem férő egységek is csaták után lépjenek le (kivétel természetesen a kintlévő sergek el nem férő része)
  #70  
Old 09-20-2007, 16:09
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Gondoltam felhozok egy régebbi javaslatot, mert sztem ez egy egész korrekt kiindulási alap. ráadásul anno egész támogatott volt
jaja ebben is van igazság, a hektár alapú foglalás szerintem is teljesen jó.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 16:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu