Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-27-2007, 22:26
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default 1/A egyéni csaták megreformálása 0-hekis ütések

mint az egy másik topicban felmerült kéne kezdeni valamit azzal a ténnyel, hogy magas hekin lévő országok minden további nélkül megúszhatnak egy vesztes csatát földvesztés nélkül.
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.
annál is sérelmezhetőbb a dolog, lévén innentől egyedül csak a pénz számít, és máris "beüthetetlen" egy ori.

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.

Last edited by wand; 05-27-2007 at 22:56..
Sponsored Links
  #2  
Old 05-27-2007, 22:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,220
Activity: 16%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
mint az egy másik topicban felmerült kéne kezdeni valamit azzal a ténnyel, hogy magas hekin lévő országok minden további nélkül megúszhatnak egy vesztes csatát földvesztés nélkül.
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.
annál is sérelmezhetőbb a dolog, lévén innentől egyedül csak a pénz számít, és máris "beüthetetlen" egy ori.

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.
Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 05-27-2007, 22:39
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem.
Ati, mondj rá jobbat, én szivessen elfogadom..

egyébként szerintem ettől még teljesen jól követhető.
klácsatáknál egyanez van amikor 1 körös lesz a sereg akkortől eldölt felfelé vagy lefelé megy. ettől még követhető (max 1x kell megtanulni )
egyébb iránt van már ilyen a játékban a csata kimenetelét a támadó fél részéről az indításkori katmorál határozza meg (már ha nem módosult ez az elmúlt 1 éveben ) ,nem lenne ebben semmi külömbség.
  #4  
Old 05-27-2007, 23:11
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.
azért látom a hátrányát is: messziről fokozással odaugró orik (mondjuk 200k pontról), megspórolhatnák a 2. fokozást, és emiatt visszaüthetetlenek lennének

persze jogos lehet a kérdés, hogyha egy 200k ponttal kisebb ori be tud ütni, mennyire életképes az az ori..?
  #5  
Old 05-27-2007, 23:51
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem.

Lehet, de a jelenlegi rendszer se jó. Ha van pénze a célpont klánnak, akkor gyakorlatilag beverhetetlenek az oirijai, azaz kényelmesen lehet életképtelen orikat építgetni...
  #6  
Old 05-28-2007, 00:01
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
persze jogos lehet a kérdés, hogyha egy 200k ponttal kisebb ori be tud ütni, mennyire életképes az az ori..?
ork törpét? akár mikor beüti! Ilyen fokozásnál még a ház is mehet barakknak!
kell bele 4-5% templom a vérszomjra és kész is. fél nap alatt le lennének szedve a törpök, ha mindenképp visznek földet tőle, és elég 1x odafokozni.
Igazából a fedezésre tudom visszavezetni ezt is, de ez most itt nem arról szól.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #7  
Old 05-28-2007, 00:12
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwyl szelleme View Post
ork törpét? akár mikor beüti! Ilyen fokozásnál még a ház is mehet barakknak!
kell bele 4-5% templom a vérszomjra és kész is. fél nap alatt le lennének szedve a törpök, ha mindenképp visznek földet tőle, és elég 1x odafokozni.
Igazából a fedezésre tudom visszavezetni ezt is, de ez most itt nem arról szól.

már bocs, de ugyanezekkel a feltételekkel most is beüti az ork a törpét, max még ütés előtt újra fokoztatnia kell 600k-t.
és ez így rendjén is van. ha +4000 heki kevés a védelemhez, akkor pont ugyanúgy beüthető mint bármely másik csopiban.

az a nem normális, hogy egy beütés elkerülhető 500k kattinccsal, mert csak.

nah ehhez aztán nem sok köze van a felfedezésnek.. miért ha 225 heki lenne egy felfedezés akkor máris nem lehetne elfokozni, vagy bontani? és máris bazi sok hekit vinnének?
  #8  
Old 05-28-2007, 14:56
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.
Menj utánna le vagy fel. Legalább elfogy az a sok felhalmozott készlet a játékból... Ugyis csak a megaorik tudnak ilyesmit csinálni, ha a másiknak van erre kerete akkor hagy védekezzen ugy ahogy tud.

Fura, hogy nem zavar a lefokozással való ráállás valakire de ha a másik hasonló szisztéma szerint "ellép" onnan az már zavar... hmmmm... Pedig az sem szebb hogy lefokoz valaki 500K kattincsot támad és eliszkol onnan kv-kor... Te meg bontsd szét az orid ha utánna akarsz menni
  #9  
Old 05-29-2007, 12:35
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Menj utánna le vagy fel. Legalább elfogy az a sok felhalmozott készlet a játékból... Ugyis csak a megaorik tudnak ilyesmit csinálni, ha a másiknak van erre kerete akkor hagy védekezzen ugy ahogy tud.
(
2007-05-28 05:00:57
[169 kör] Walls of Jericho (#175029) elfoglalt 0 hektárt Bagoly (#13260) országától.
2007-05-28 04:00:57
[180 kör] Bagoly (#13260) elfoglalt 317 hektárt Walls of Jericho (#175029) országátó
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-13 03:01:03 Bagoly (#13260) elfoglalt 910 hektárt Walls of Jericho (#175029) országától.
+ még volt két Grimbó üti Suzy-t, azok is 0 hekivel..


ha jól számolom az elmúlt 1 hónapból 8 toppos ütésből 6 0-át vitt..
Monro ez szerinted normális? csak mert van valakinek pénze?? ez nem védekezés, hanem hiba. pláne, hogy sehol máshol nem lehet megcsinálni ezt (mert 100k-val nem tudsz arrébb menni, csak 1/A toppban), pénze van építse át az egész orit és bukja vele az összes kintlévő seregét, de az 20k hekin nem 5 milliárdba kerül, hanem minimum huszon milliárdba..

Quote:
Fura, hogy nem zavar a lefokozással való ráállás valakire de ha a másik hasonló szisztéma szerint "ellép" onnan az már zavar... hmmmm...
nem zavar? 2 hsz-el odébb ezt írtam:
Quote:
azért látom a hátrányát is: messziről fokozással odaugró orik (mondjuk 200k pontról), megspórolhatnák a 2. fokozást, és emiatt visszaüthetetlenek lennének
  #10  
Old 05-29-2007, 20:54
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
ha jól számolom az elmúlt 1 hónapból 8 toppos ütésből 6 0-át vitt..
Monro ez szerinted normális? csak mert van valakinek pénze?? ez nem védekezés, hanem hiba.
Nézd Wand nekem sokkal jobban nyomja a begyem ha 120-200K távolságról odafokoz valaki lesipuskázni, mert klántámadott valaki. Mindezt miért teheti meg? Ugyanazért amivel te érvelsz... csak pénz miatt.. ez szted normális? Főleg ugy ha a top 30 orijai mnt-sek nem bántják egymást de ha az egyik betámad valaki mást és az a szerencsétlen vissza mer menni a másik egyből megkeresi 5-6-10 sereggel? Ez a normális? Hát én ugy vagyok vele hogy ez ellen a kutyagumi játék ellen bizony jó, hogy "valami ostoba" rájött egy használható módszerre. És amíg fel lehet ugrani 100K pontot egy támadás kivitelezéséhez addig mindenképpen jó ha egy ilyen támadás ellen is el lehet ugrani 100K-ra.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 13:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu