Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   1/A egyéni csaták megreformálása 0-hekis ütések (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1846)

wand 05-27-2007 21:26

1/A egyéni csaták megreformálása 0-hekis ütések
 
mint az egy másik topicban felmerült kéne kezdeni valamit azzal a ténnyel, hogy magas hekin lévő országok minden további nélkül megúszhatnak egy vesztes csatát földvesztés nélkül.
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.
annál is sérelmezhetőbb a dolog, lévén innentől egyedül csak a pénz számít, és máris "beüthetetlen" egy ori.

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.

Ati 05-27-2007 21:33

Quote:

Originally Posted by wand (Post 99146)
mint az egy másik topicban felmerült kéne kezdeni valamit azzal a ténnyel, hogy magas hekin lévő országok minden további nélkül megúszhatnak egy vesztes csatát földvesztés nélkül.
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.
annál is sérelmezhetőbb a dolog, lévén innentől egyedül csak a pénz számít, és máris "beüthetetlen" egy ori.

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.

Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem. :)

wand 05-27-2007 21:39

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 99147)
Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem. :)

Ati, mondj rá jobbat, én szivessen elfogadom.. :)

egyébként szerintem ettől még teljesen jól követhető.
klácsatáknál egyanez van amikor 1 körös lesz a sereg akkortől eldölt felfelé vagy lefelé megy. ettől még követhető (max 1x kell megtanulni :) )
egyébb iránt van már ilyen a játékban a csata kimenetelét a támadó fél részéről az indításkori katmorál határozza meg (már ha nem módosult ez az elmúlt 1 éveben :) ) ,nem lenne ebben semmi külömbség.

wand 05-27-2007 22:11

Quote:

Originally Posted by wand (Post 99146)

az én javaslatom az, hogy a földszerzés mértékét az indításkori ponttávolság alapján számolja a rendszer, és csak a le-fel ütést nézze a csatakori pontszámok alapján.

azért látom a hátrányát is: messziről fokozással odaugró orik (mondjuk 200k pontról), megspórolhatnák a 2. fokozást, és emiatt visszaüthetetlenek lennének

persze jogos lehet a kérdés, hogyha egy 200k ponttal kisebb ori be tud ütni, mennyire életképes az az ori..? ;)

Synkel 05-27-2007 22:51

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 99147)
Közben vonjon gyököt az aktuális németországi középhőmérsékletből, és szorozza be a tegnap hazánk felett átrepülő költözőmadarak számával.

Ezzel lehetne biztosítani, hogy nemcsak egy átlag játékos nem tudja követni, hogy mi a fene történik, hanem Te sem. :)


Lehet, de a jelenlegi rendszer se jó. Ha van pénze a célpont klánnak, akkor gyakorlatilag beverhetetlenek az oirijai, azaz kényelmesen lehet életképtelen orikat építgetni...

Arwyl szelleme 05-27-2007 23:01

Quote:

Originally Posted by wand (Post 99160)
persze jogos lehet a kérdés, hogyha egy 200k ponttal kisebb ori be tud ütni, mennyire életképes az az ori..? ;)

ork törpét? akár mikor beüti! Ilyen fokozásnál még a ház is mehet barakknak!
kell bele 4-5% templom a vérszomjra és kész is. fél nap alatt le lennének szedve a törpök, ha mindenképp visznek földet tőle, és elég 1x odafokozni.
Igazából a fedezésre tudom visszavezetni ezt is, de ez most itt nem arról szól. :)

wand 05-27-2007 23:12

Quote:

Originally Posted by Arwyl szelleme (Post 99170)
ork törpét? akár mikor beüti! Ilyen fokozásnál még a ház is mehet barakknak!
kell bele 4-5% templom a vérszomjra és kész is. fél nap alatt le lennének szedve a törpök, ha mindenképp visznek földet tőle, és elég 1x odafokozni.
Igazából a fedezésre tudom visszavezetni ezt is, de ez most itt nem arról szól. :)


már bocs, de ugyanezekkel a feltételekkel most is beüti az ork a törpét, max még ütés előtt újra fokoztatnia kell 600k-t.
és ez így rendjén is van. ha +4000 heki kevés a védelemhez, akkor pont ugyanúgy beüthető mint bármely másik csopiban.

az a nem normális, hogy egy beütés elkerülhető 500k kattinccsal, mert csak.

nah ehhez aztán nem sok köze van a felfedezésnek.. miért ha 225 heki lenne egy felfedezés akkor máris nem lehetne elfokozni, vagy bontani? és máris bazi sok hekit vinnének? :)

monro 05-28-2007 13:56

Quote:

Originally Posted by wand (Post 99146)
elég annyit tenni, hogy vagy elfokoz, vagy lebont 100k-pontra a támadótól.

Menj utánna le vagy fel. Legalább elfogy az a sok felhalmozott készlet a játékból... Ugyis csak a megaorik tudnak ilyesmit csinálni, ha a másiknak van erre kerete akkor hagy védekezzen ugy ahogy tud.

Fura, hogy nem zavar a lefokozással való ráállás valakire de ha a másik hasonló szisztéma szerint "ellép" onnan az már zavar... hmmmm... Pedig az sem szebb hogy lefokoz valaki 500K kattincsot támad és eliszkol onnan kv-kor... Te meg bontsd szét az orid ha utánna akarsz menni :(

wand 05-29-2007 11:35

Quote:

Originally Posted by monro (Post 99257)
Menj utánna le vagy fel. Legalább elfogy az a sok felhalmozott készlet a játékból... Ugyis csak a megaorik tudnak ilyesmit csinálni, ha a másiknak van erre kerete akkor hagy védekezzen ugy ahogy tud.
(

2007-05-28 05:00:57
[169 kör] Walls of Jericho (#175029) elfoglalt 0 hektárt Bagoly (#13260) országától.
2007-05-28 04:00:57
[180 kör] Bagoly (#13260) elfoglalt 317 hektárt Walls of Jericho (#175029) országátó
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-22 08:01:04
GRIMBÓCIA (#192297) elfoglalt 0 hektárt ***baba*** (#228471) országától.
2007-05-13 03:01:03 Bagoly (#13260) elfoglalt 910 hektárt Walls of Jericho (#175029) országától.
+ még volt két Grimbó üti Suzy-t, azok is 0 hekivel..


ha jól számolom az elmúlt 1 hónapból 8 toppos ütésből 6 0-át vitt..
Monro ez szerinted normális? csak mert van valakinek pénze?? ez nem védekezés, hanem hiba. pláne, hogy sehol máshol nem lehet megcsinálni ezt (mert 100k-val nem tudsz arrébb menni, csak 1/A toppban), pénze van építse át az egész orit és bukja vele az összes kintlévő seregét, de az 20k hekin nem 5 milliárdba kerül, hanem minimum huszon milliárdba..

Quote:

Fura, hogy nem zavar a lefokozással való ráállás valakire de ha a másik hasonló szisztéma szerint "ellép" onnan az már zavar... hmmmm...
nem zavar? 2 hsz-el odébb ezt írtam:
Quote:

azért látom a hátrányát is: messziről fokozással odaugró orik (mondjuk 200k pontról), megspórolhatnák a 2. fokozást, és emiatt visszaüthetetlenek lennének

monro 05-29-2007 19:54

Quote:

Originally Posted by wand (Post 99387)
ha jól számolom az elmúlt 1 hónapból 8 toppos ütésből 6 0-át vitt..
Monro ez szerinted normális? csak mert van valakinek pénze?? ez nem védekezés, hanem hiba.

Nézd Wand nekem sokkal jobban nyomja a begyem ha 120-200K távolságról odafokoz valaki lesipuskázni, mert klántámadott valaki. Mindezt miért teheti meg? Ugyanazért amivel te érvelsz... csak pénz miatt.. ez szted normális? Főleg ugy ha a top 30 orijai mnt-sek nem bántják egymást de ha az egyik betámad valaki mást és az a szerencsétlen vissza mer menni a másik egyből megkeresi 5-6-10 sereggel? Ez a normális? Hát én ugy vagyok vele hogy ez ellen a kutyagumi játék ellen bizony jó, hogy "valami ostoba" rájött egy használható módszerre. És amíg fel lehet ugrani 100K pontot egy támadás kivitelezéséhez addig mindenképpen jó ha egy ilyen támadás ellen is el lehet ugrani 100K-ra.


All times are GMT +1. The time now is 17:17.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu