Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 02-09-2007, 18:16
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by csavo View Post
vagy lehetne ugy h katonaigeny -50%, mert a felfedezesi arany igyisugyis a torpeknel egesz magas, es a penzigeny pedig a 4x-ese. beszelek a celzott felfedezesrol.
bár viszonylag kevés pénzről van szó, számomra mégis értelmetlen, hogy pont a bányász fajnak a legdrágább a célzott fedezése (nem a szükséges katonákra gondolok, hanem a 4*-es pénzigényre).

amúgy jól beszélsz, mivel itt tkp a törpe fajról van szó. éppen ezért lehet, hogy értelmetlen megint változtatni az egész felfedezési dolgon. gondolkoztam már én is ezen, de nem írtam le ezidáig, mivel nem volt normális ötletem... én úgy látom, hogy nagyon nehéz megtalálni az arany középútat... ha túl nagy előnyt kap a faj, akkor nagyon tápos lesz, ha meg valami nagyon elenyészőt, akkor meg nem csináltunk semmit.

amúgy itt vannak az ötleteim (a 2 kizáró vagy alapon):
1. (eddig is hangzott el ez, de más formában): a törpe felfedezésénél ne legyen figyelembe véve a fedezési arány.
2. a törpe esetében a toronybónusznál ne legyen maximum érték. vagyis ha a törpének van 25% tornya, akkor a tornyok arányának a bónusza ne 30, hanem 50% legyen. számolgattam egy keveset, és talán az is elfogadható, ha a 30% max helyett 50% van...

a 2. pont egyrészt orvosolná azt, hogy a törpe ne legyen ingyenföld az A-ban, és emellett még termelgethetne is. másrészt lehet, hogy az elf mellett lesz még 1 beüthetetlen (vagy nagyon nehezen beüthető) faj, amire gondolom, hogy nincs nagy szükség... de arra is kell gondolni, hogy klántámadásnál a törpe teljesen át kell építse az oriját, amivel elveszti ezt az előnyét. vagyis nem lesz teljesen beüthetetlen, ha jól figyelsz.
(!ezt az előnyt a lentebbi csoportokban nem nagyon lehetne kihasználni!)

a fedezési bónuszhoz visszatérve: ha a törpe fog kapni fedezési bónuszt, akkor szerintem illene, hogy kapjon az elfhez hasonlóan egy maluszt is...

elnézést, ha nagy hüleséget írtam. nem ragaszkodok ezekhez, de talán lehetnek kiindulási pontok...
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 15:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu