Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #211  
Old 04-30-2008, 10:08
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Én úgy gondoltam, hogy bekerül az elkészült javaslat és az én kiegészítő javaslatom.
Az elkészült javaslat ellen az volt a kifogás, hogy nagy távolságból történő ráállást nehéz védeni. Ezt oldaná meg a megmaradó népesség.
De nem szívügyem ez az ötlet!
Egyetértek, az a gond, hogy a fokozást követően 2körrel már a befokozott nép legalább 3/4-e elment.

Ha már ilyenbe gondolkozunk, akkor nem lenne megoldás, ha mondjuk körönként max x nép tudna elmenni?
elvándorlás=min(el nem férő/2; x)
Így a támadottnak nem kell az országa negyedét elbontani, a kíséréshez, és kis területen semmi se változna.

x-re nem tudom mi lenne a jó, behozni mégegy fix korlátot nem tudom mennyire szerencsés.
De lehetne x=terület*k. (Ez már jobbnak tűnik )

SZERKESZTVA:
A másik ötletem, egy hülyeség

Na remélem sikerült mindenkit összezavarni a változókkal...
__________________
A szenvedélyem

Last edited by Valezius; 04-30-2008 at 10:24..
Sponsored Links
  #212  
Old 04-30-2008, 10:21
Kubbi Kubbi is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veszprém
Posts: 1,171
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Persze ez csak ötlet, mert ott van a hátránya, hogy 0házzal, 1üressel nincs elvándorlás. Amit nem látok, hogy gond-e.
Jól értem?
Ház nélkül 1üres területtel vígan megoldom az épületek foglalkoztatását?
Tehát nem is kellene ház az országba?
__________________
Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.
  #213  
Old 04-30-2008, 10:24
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
Jól értem?
Ház nélkül 1üres területtel vígan megoldom az épületek foglalkoztatását?
Tehát nem is kellene ház az országba?
Jó ez igaz, én csak abban gondolkodtam, hogy nem csökken a pontja. És egyhelyben marad, akkor ezt természetesen felejtsük el gyorsan, ki si törlöm az ötletből
__________________
A szenvedélyem
  #214  
Old 04-30-2008, 11:11
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nekem ez az ellenérv azért is sántít, mert mindenféle ráállás nélkül is bármikor megjelenhet bárhol egy ország, akire addig nem számított valaki, például SZK ország visszalép játékba, vagy egy feljebb levő ország szövetségbelépési földleadásokkal lejjebb kerül.

Ezért én személy szerint azt gondolom, hogy felelőtlenség úgy játszani, hogy "itt most nincs senki, úgyhogy nem tartok védelmet, és az országot is teljesen átépítem úgy, hogy ha akarok, akkor se tudjak védekezni".
Amiket mondasz, avval teljesen egyetértek. Ha valaki nagy termelő, az vállalja a termelés kockázatát. Aki üresen hagyja országát, az távolozzon körönként és vegyen védelmet, ha kell.

Viszont Arwyllal és Synkkel értek egyet abban, hogy nem jó, ha a fokozásosra visszatámadás nagyságrendekkel drágább, mint a fokozásos támadás.
Kisebb hektáron jól működik, hogy egy nagy ork sereget bár kivédeni nem tudok, de vissza tudom kísérni. Nagy hekin viszont, ha fokozással rámáll egy ork, akkor nem tudom visszakísérni. Ezt tartom bajnak és ezen próbáltam ötletemmel segíteni.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #215  
Old 04-30-2008, 12:04
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 26%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Viszont Arwyllal és Synkkel értek egyet abban, hogy nem jó, ha a fokozásosra visszatámadás nagyságrendekkel drágább, mint a fokozásos támadás.
Kisebb hektáron jól működik, hogy egy nagy ork sereget bár kivédeni nem tudok, de vissza tudom kísérni. Nagy hekin viszont, ha fokozással rámáll egy ork, akkor nem tudom visszakísérni. Ezt tartom bajnak és ezen próbáltam ötletemmel segíteni.
A fenti egyik beírásomban írtam, hogy azzal, ha a népesség értéknövelő hatását csökkentjük, sokaknak az a problémája, hogy nem lehet ráállni a másikra. Ez ugye nyilván azt jelenti, hogy gyorsan ráállni, hiszen egyébként bármikor ráállhatsz, felfedezel, vagy felütöd oda magad, és máris ott vagy.

Ha tehát a ráállás után nem lehet onnan elmenni, akkor ez megintcsak problémát fog jelenteni, és attól félek, hogy az lesz a vége, hogy akkor egyáltalán nem lesz ilyen ráállás. Vagyis ezzel azt érjük el, mintha a népesség nagyon korlátozottan számítana, ez pedig a többségnek nem tetszett.

Mert odafokozni nem fog senki a másikhoz, ha utána ott is marad. Ha ez lenne a célja, akkor ezt eddig is bárki bármikor megtehette volna felfedezéssel, vagy foglalással, illetve klánon belüli pozicionálással.

Ha ottmarad azon az értéken a támadó, akkor az egyenlő azzal, mintha ezt a lehetőséget teljesen megszüntettük volna. Amikor ez nem így volt megfogalmazva, de a lényege ugyanez volt, akkor az a többségnek nem tetszett.
__________________
Hódító * Queosia
  #216  
Old 04-30-2008, 13:02
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kezd úgy tűnni nekem, hogy a jelenlegi rendszer a legjobb az elhangzottak közül. Most legalább lehetőség van a menekülésre, a ráállásra, és arra, hogy utánnafokozzon a támadó ori a védőnek és mégiscsak vigyen földet.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #217  
Old 04-30-2008, 13:10
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Igaz nem voltam még A-ban, de azért szerintem jobb lenne ehhez nem hozzányúlni. Esetleg ha lesz egy közkedveltebb megoldás.
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
  #218  
Old 04-30-2008, 13:11
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha tehát a ráállás után nem lehet onnan elmenni, akkor ez megintcsak problémát fog jelenteni, és attól félek, hogy az lesz a vége, hogy akkor egyáltalán nem lesz ilyen ráállás. Vagyis ezzel azt érjük el, mintha a népesség nagyon korlátozottan számítana, ez pedig a többségnek nem tetszett.
Ha jól van besúlyozva a dolog, akkor a visszatámadónak az országa 10%-át el kell bontani, ami meggondolanható.
Míg a jelen helyzetben a visszatámadáshoz 30% bontás kell...
__________________
A szenvedélyem
  #219  
Old 04-30-2008, 13:13
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha komoly ellenérvek születnek a következő néhány órában, vagy maximum napban arról, hogy miért NE kerüljön be ez a módosítás, akkor nem kerül be, és ezzel ez a módosítás véglegesen lezárul azzal, hogy minden marad a régiben. Ha ilyen nem érkezik, akkor a változtatás lép életbe. Azt gondolom, hogy eleget rágtuk a témát minden oldalról az utóbbi hónapokban. Nincsen olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene. Azt gondolom, hogy ennél több időt erre a kérdésre nem lehet és nem is szabad szánni.
Quote:
Originally Posted by Redback View Post
Igaz nem voltam még A-ban, de azért szerintem jobb lenne ehhez nem hozzányúlni. Esetleg ha lesz egy közkedveltebb megoldás.
Ilyen lehetőség nincs...
__________________
A szenvedélyem
  #220  
Old 04-30-2008, 13:15
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwyl szelleme View Post
Kezd úgy tűnni nekem, hogy a jelenlegi rendszer a legjobb az elhangzottak közül. Most legalább lehetőség van a menekülésre, a ráállásra, és arra, hogy utánnafokozzon a támadó ori a védőnek és mégiscsak vigyen földet.

Egyetértek. Szerintem maradjon így. Egyeseknek nem tetszik, hogy szerencsejáték jellege van, mert vagy eltalálja a támadó, hogy fokozni vagy vontani kell-e vagy nem. Nekem nem tetszik az, hogy ha valaki rászán 500k katatncsot, akkor tutira visz földet a célpontjától, ráadásul komoly veszély nem fenyegeti, mert szembemenni legfeljebb matematikai esélye van a támadottnak, de az se túl sok.

Ati, nem arról beszélek, hogy extrém termelők barakk nélkül szeretnének élni, és sírnak ha valaki rájuk fokoz és beveri őket. Hanem arról, hogy 22 hekis orira fokoz rá a 20k-s. Nem sokkal kisebb és sokkal nagyobbról van szó, mert csak 10% az eltérés. Arwylról volt éplistám (remélem nem sértődik meg, és tekinti mgint személyeskedésnek, hogy rá hivatkozok) mikor Remy ráfokozott. 50% barakkja volt, meg tornyok is tisztességgel. Etetnie kellett a klánt, úgyhogy mellette ott figyeltek a tanyák. Egy kigyúrt több szemes orknak csemege az ilyen célpont. Ha tele van barakkozva, és fel is tudja tölteni, akkor legfeljebb pattan, de egyebet nem kockáztat, mert a célpont nem tud lebontani mellé, hogy sikerrel visszaüssön.

Nem tartom jó ötletnek bevezetni, hogy akinek van pénze az kockázat nélkül garantáltan vigyen földet a másiktól.
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 18:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu