Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #201  
Old 04-29-2008, 21:32
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ellenség híján?

Ha valaki egyedül van egy csoportban, akkor ez a változás nem fogja érinteni. Ha csak a szövetségeseivel van egy csoportban, akkor sem. Ha a csoport összes tagjával MNT-je van, akkor sem.

Minden más esetben van ellenség, vagy inkább ellenfél. Ha erre nem vagy felkészülve, akkor beütnek.

Ha ezt nem szeretnéd, akkor nem árt gondoskodni némi védelemről is. Erre még bőven van időd.

Értem. Mivel engem még jóideig nem fog érinteni ez a probléma inkább kiszállok a témából, és nem idegesítem fel magam azon, hogy hülyének nézel, holott pontosan tudod miről beszélek
Legyen így, mert így jó. A támadó gyakorlatlag kockázat nélkül, némi pénzért kap földet. Olyan mint a felfedezés, csak ez a föld nem bekerül a játékba, hanem egy másiktól kerül át.
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
Sponsored Links
  #202  
Old 04-29-2008, 22:15
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egyet kell értsek Synkellel, emiatt nem tökéletes a megoldás, de amúgy tetszene, ha valami korlát lenne a támadó részéről is.
Mert lássuk be ha ork a támadó és akár 2000 hekivel is van lejjebb mint a védő elfet kivéve mindent bever. 500k katit rászán a tuti földfoglalásra, a másik meg bontson vagy 6-7k épületet hogy vissza tudjon menni vagy ezek után többszörösét áldozza mint a támadó. (akár 1,5-2M katit)

Összegezve: amíg nincs a támadó korlátozva, ez így ebben a formában semmiképp ne kerüljön be. Ennél még a mostani is jobb, ahol egyenlők az esélyek.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #203  
Old 04-29-2008, 23:05
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,656
Activity: 12%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem áprilisban fog élesbe kerülni a 7-es verzió.
Mondod ezt április legeslegvégén

Köszi.
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


  #204  
Old 04-30-2008, 06:59
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Van egy ötletem. Lehet, hogy nem hülyeség. Át kéne gondolni.

Most nagy sereg fokozásával a támadó rááll a célpontra, akár néhány másodperccel körváltás előtt, indítja a támadást és indítás után körváltáskor, mivel a többlet lakosságának fele elmegy, messze kerül a célponttól.
Az ötletem az, hogy támadás indítása után a többlet lakosság ne menjen el.
Pontosabban akkora többlet lakosság nem megy el, amekkora sereg távol van.
(Elvégre azért mennek el, mert nincs hol lakniuk. Viszont ott állnak az üres barakkok, abban nyugodtan ellakhatnak, amig a sereg távol van.)

Így a támadó nem távolodna el automatikusan a célponttól. Bontással, éhezéssel valamennyire eltávolodhat, de a védekező is utána bonthat és van esélye a védekezőnek a visszatámadásra.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #205  
Old 04-30-2008, 08:20
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 26%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Van egy ötletem. Lehet, hogy nem hülyeség. Át kéne gondolni.

Most nagy sereg fokozásával a támadó rááll a célpontra, akár néhány másodperccel körváltás előtt, indítja a támadást és indítás után körváltáskor, mivel a többlet lakosságának fele elmegy, messze kerül a célponttól.
Az ötletem az, hogy támadás indítása után a többlet lakosság ne menjen el.
Pontosabban akkora többlet lakosság nem megy el, amekkora sereg távol van.
(Elvégre azért mennek el, mert nincs hol lakniuk. Viszont ott állnak az üres barakkok, abban nyugodtan ellakhatnak, amig a sereg távol van.)

Így a támadó nem távolodna el automatikusan a célponttól. Bontással, éhezéssel valamennyire eltávolodhat, de a védekező is utána bonthat és van esélye a védekezőnek a visszatámadásra.
Fokoz valaki iszonyat sokat, hogy távol legyen mindenkitől (bármely csoportban), majd megtámadj aa csoport legutolsó tagját. A 4000 körig tartó út alatt megmarad a népessége? Ezt nagyon ki lehet használni visszaélésekre.
__________________
Hódító * Queosia
  #206  
Old 04-30-2008, 09:09
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Fokoz valaki iszonyat sokat, hogy távol legyen mindenkitől (bármely csoportban), majd megtámadj aa csoport legutolsó tagját. A 4000 körig tartó út alatt megmarad a népessége? Ezt nagyon ki lehet használni visszaélésekre.
Nem hiszem, hogy megérné így eltávolodni. Annyi többlet népesség nem megy el, amennyi a kintlévő sereg. A sok körre elküdött nagy sereg idővel 1 katonára csökken. Ez is komoly veszteség.
Az állandó népességfogyás az elmenő seregek miatt szintén gátolja ezt a taktikát. Egyre közeledik a mezőnyhöz.
Avval is számolnia kell ezt a taktikát választónak, hogy valaki utánamegy és a kinnlévő seregei miatt nem tud védekezni.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #207  
Old 04-30-2008, 09:16
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 26%
Longevity: 100%
Default

Alapvetően az a probléma, hogy:

1, ha a mostani változat marad, akkor sokaknak az nem tetszik, hogy el lehet menekülni a támadások elől.

2, ha a népesség pontnövelő hatása van korlátozva, akkor sokaknak az nem tetszik, hogy nem lehet ráállni a másikra.

3, ha nagyobb sávban van foglalás, akkor sokaknak az nem tetszik, hogy sokba kerül elmenekülni.

Azt gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy mi történik, még ha marad a mostani állapot is, az sokaknak nem tetszik. Nem cél, hogy mindenkinek minden tetsszen. A 7-es verzió néhány területen elég radikális változást fog hozni, azt gondolom, hogy ebbe belefér egy ilyen volumenű változtatás is.

Ennek fényében, a fejlesztések mostani szakaszában 2 dolgot tudok elképzelni:

1, vagy ehhez a részhez egyáltalán nem nyúlunk (sem most, sem később), és marad minden úgy, ahogy most van (100ezer pontos sáv mindenhol),

2, vagy bekerül ez a módosítás, ami elkészült.

Ha komoly ellenérvek születnek a következő néhány órában, vagy maximum napban arról, hogy miért NE kerüljön be ez a módosítás, akkor nem kerül be, és ezzel ez a módosítás véglegesen lezárul azzal, hogy minden marad a régiben. Ha ilyen nem érkezik, akkor a változtatás lép életbe. Azt gondolom, hogy eleget rágtuk a témát minden oldalról az utóbbi hónapokban. Nincsen olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene. Azt gondolom, hogy ennél több időt erre a kérdésre nem lehet és nem is szabad szánni.
__________________
Hódító * Queosia
  #208  
Old 04-30-2008, 09:37
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én úgy gondoltam, hogy bekerül az elkészült javaslat és az én kiegészítő javaslatom.
Az elkészült javaslat ellen az volt a kifogás, hogy nagy távolságból történő ráállást nehéz védeni. Ezt oldaná meg a megmaradó népesség.
De nem szívügyem ez az ötlet!
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #209  
Old 04-30-2008, 09:46
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
De nem szívügyem ez az ötlet!
Off. Ne is legyen, mert a mi korunkban ez már felérhet egy infarktussal. Off.
  #210  
Old 04-30-2008, 09:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 26%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Az elkészült javaslat ellen az volt a kifogás, hogy nagy távolságból történő ráállást nehéz védeni.
A jelenlegi (módosítás nélküli) helyzet ellen az a kifogás, hogy el lehet könnyen menekülni.

A módosított változat ellen pedig az, hogy a gonosz kis országok beütik a védtelen nagyokat.

Ha egy 200 hektáros ország sikeresen beüt egy 300 hektáros országot, akkor senki nem problémázik azon, hogy jajj szegény 300 hektáros ország nem tarthat védelmet, úgyhogy egy ilyen ütés nem fair. Ha ugyanezt nagy területre vetítjük, akkor jön az az érv, hogy dehát a sokkal nagyobb országnak sokkal kevesebb a védelme, és nem fair, hogy egy sokkal kisebb ország sokkal kisebb hadereje beüti.

Nekem ez az ellenérv azért is sántít, mert mindenféle ráállás nélkül is bármikor megjelenhet bárhol egy ország, akire addig nem számított valaki, például SZK ország visszalép játékba, vagy egy feljebb levő ország szövetségbelépési földleadásokkal lejjebb kerül.

Ezért én személy szerint azt gondolom, hogy felelőtlenség úgy játszani, hogy "itt most nincs senki, úgyhogy nem tartok védelmet, és az országot is teljesen átépítem úgy, hogy ha akarok, akkor se tudjak védekezni".
__________________
Hódító * Queosia
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu