Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 09-07-2007, 01:03
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mo. ezt teljesen máshogy gondolta kezdetben.

Ha jól emlékszem dinamikus lista alapján ki be pakolhatok a kis táblázatban országokat, és folyamatosan vűltozik a részklán értéke.
De ennek elképesztő veszélyei vannak.
Csak egy a sok közül.
Megkeresek egy fordulni képtelen gamert, felfedeztetem, majd ha forduláskész akkor részklánnal ráállok vele valakire, majd fordítom.
Nem szeretnék olyan rendszert, hogy a támadott bambán nézi, hogy az Istenbe tudtak ezek kijönni ránk, amikor sehogy se tudom "kilegózni" őket.

A mostani rendszerben legalább 1 körig ott kell állni, bevállalva az ellen reakcióit.
(Valahogy csak jó lenne ezt a részklánt a pontok közé becsempészni.)
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-07-2007, 05:55
Cyby_'s Avatar
Cyby_ Cyby_ is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kunhegyes-Debrecen MFK koli
Posts: 646
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Mo. ezt teljesen máshogy gondolta kezdetben.

Ha jól emlékszem dinamikus lista alapján ki be pakolhatok a kis táblázatban országokat, és folyamatosan vűltozik a részklán értéke.
De ennek elképesztő veszélyei vannak.
Csak egy a sok közül.
Megkeresek egy fordulni képtelen gamert, felfedeztetem, majd ha forduláskész akkor részklánnal ráállok vele valakire, majd fordítom.
Nem szeretnék olyan rendszert, hogy a támadott bambán nézi, hogy az Istenbe tudtak ezek kijönni ránk, amikor sehogy se tudom "kilegózni" őket.

A mostani rendszerben legalább 1 körig ott kell állni, bevállalva az ellen reakcióit.
(Valahogy csak jó lenne ezt a részklánt a pontok közé becsempészni.)
Szerintem is a mostani klánrendszeres támadást kellene alkalmazni,tehát 1körig vállaljaa támadó,h az ellen is feleszméljen,ugyanis több mint a klán feléröl van szó,nem egy oriról van szó,mint egyéniben,mert ott ha bevernek éjjel pl akkor másik éjjel visszaütöm és kész.
Pontlistás ötlet:
Mint van a klánpontlista/egyéni,egy másik topicba fel lett vetve h a SZK-orik is megtekinthetöek legyenek,azoknak eg ykülön fül a pontlistán,sztem így kellene az alklánnk is,h lenne eg ykülön kis fül ahol a én klánom által támadott klánrész/engem támadó klánrész jelenne meg.Ha mind ez bevezetésre kerülne még annyit kellene finomitani rajta,h választható legyen ,h amikor a pontok menüre kattintok melyik ugorjon fel elsönek.

Klán vezért sztem nem kellene beválasztani,hanem a klánrészből választani egy újat arra az időre,h nem választanak akkor a legnagyobb értékű automatikusan megkapja,de választani akármikor lehetne mást,mint most a választott típusnál.Mert mi van ha aklánra is ráállnak,akkor a klánvezér 2helyen álljon helyt?így tudnak figyelni külön-külön is 100%osan
Reply With Quote
  #3  
Old 09-07-2007, 20:52
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Cyby_ View Post
Szerintem is a mostani klánrendszeres támadást kellene alkalmazni,tehát 1körig vállaljaa támadó,h az ellen is feleszméljen,ugyanis több mint a klán feléröl van szó,nem egy oriról van szó,mint egyéniben,mert ott ha bevernek éjjel pl akkor másik éjjel visszaütöm és kész.
Nos erről van szó! Egyéniben most ha megy rád egy sereg és csak akkor veszed észre ha 1 körre van már akkor visszaütöd és kész. Klánnal ugyanez nem igaz, mert elbont és cseszheted nem tudsz visszatámadni! Ha beteszel egy mostani klánpontlistás rendszert akkor itt sem tudsz majd visszatámadni egy 1 körre lévő sereget. Ha nem teszel be pontlistát hanem maradunk az eredeti felvetésnél akkor az 1 körre lévő részklán is simán visszatámadható mielött a serege beérne.
Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2007, 22:23
Cyby_'s Avatar
Cyby_ Cyby_ is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kunhegyes-Debrecen MFK koli
Posts: 646
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Nos erről van szó! Egyéniben most ha megy rád egy sereg és csak akkor veszed észre ha 1 körre van már akkor visszaütöd és kész. Klánnal ugyanez nem igaz, mert elbont és cseszheted nem tudsz visszatámadni! Ha beteszel egy mostani klánpontlistás rendszert akkor itt sem tudsz majd visszatámadni egy 1 körre lévő sereget. Ha nem teszel be pontlistát hanem maradunk az eredeti felvetésnél akkor az 1 körre lévő részklán is simán visszatámadható mielött a serege beérne.
Ok értem akkor tehát csapódás elött kell közvetlen az adott bontst elvégezni,ha jól értem,mint egyéniben most?!

u.i.:akkor teljesen az egyéni támadás pontlistáját ,aza a dinamikusat vennénk ehhez át.

Last edited by Cyby_; 09-07-2007 at 22:27..
Reply With Quote
  #5  
Old 09-07-2007, 22:35
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Cyby_ View Post
Ok értem akkor tehát csapódás elött kell közvetlen az adott bontst elvégezni,ha jól értem,mint egyéniben most?!

u.i.:akkor teljesen az egyéni támadás pontlistáját ,aza a dinamikusat vennénk ehhez át.
Ja én így gondoltam. Azt az oldalt látod majd amit az elöbb befirkáltam és a pontszámok az orik mellett az egyéni pontlista kattintáskor aktuális adatait tartalmaznák.
Reply With Quote
  #6  
Old 09-07-2007, 20:41
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Mo. ezt teljesen máshogy gondolta kezdetben.

Ha jól emlékszem dinamikus lista alapján ki be pakolhatok a kis táblázatban országokat, és folyamatosan vűltozik a részklán értéke.
De ennek elképesztő veszélyei vannak.
Nos nem egészen dinamikus... És nincs ráállás sem ugymond ahogy a kláncsatáknál.

Ez ugy működne ahogy leírtam az összefoglalóban is.

X klán 3 orija 300.000 pontos keres magának célpontot Y klán 6 tagjából pld. A klánháború részklánnal oldalon megjelenik a két teljes klán (saját és akik a hadüzit kapták) Kijelölöm a támadó 3 orit akiknek az éppen aktuális egyéni pontjait látom és a célpont orikat is kijelölöm amiknek szintén az aktuális pontjait látom. Ez kb 3 mp. Ha ezalatt az idő alatt változik drasztikusan a célorik pontja akkor a körtáv is változhat, mint most is az egyéniben.
Reply With Quote
  #7  
Old 09-07-2007, 20:47
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

És semmilyen pontlistát nem szeretnék belevonni az elképzelésbe hiszen ha egy részklán megjelenne bárhol a pontlistában az olyan lenne mintha kiírnám az orinevem mellé, hogy üres vagyok(leszek) támadjatok. Ez nagyon fontos elem ugyhogy a hiénázások elkerülése végett próbáljunk elvonatkoztatni a megszokásoktól! Ez a klánháború forma az egyéni támadás és a kláncsaták ötvözete ugyhogy ne akarjuk ráhúzni a megszokott klánháborúzási jegyeket amik ráadásul nem is tetszenek a legtöbbünknek.

Ha pontlistáznánk akkor elveszne az 1 körre lévő klánsereg visszakísérés lehetősége is! Ne kreáljunk új pontlistát mikor a mostanival is vannak gondjaink.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 23:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu