Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 03-29-2007, 11:50
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by csunyabogar View Post
ez nem lenne fair, mivel egy 10000 hekis ország hamarabb "ledolgozná" a 100 heki fedezését, mint egy 1000 hekis ori. a 100 10000-nek csupán az 1%-a, ami így 100 kör alatt nullázódna, viszont 1000-nek 10%-a, amihez kell 1000 kör. ez megint sokkal jobban kedvezne a nagyobb oriknak, ami természetes módon sérti a szememet. úgy jó lenne, ha a felfedezési arány nem %-onként csökkenne, hanem körönként 1 hekivel (ez 10000-nek a 0,01%-a), így 100 heki fedezését ugyanannyi idő alatt dolgozna le egy nagy ori, mint egy kisebb.

(a bányászatos részt külön nem idézem be, oda is ez vonatkozik nagyjából)



nem értek egyet ezzel: a minimum ráta maradjon 0%, és ne vehessen fel negatív értéket. nem kellene ennyire túlozni azért...



az A-ban a 4. helyezett ki tudná játszani a dolgot. mivel 1 klánban vannak a tagok, felváltva lehetnek a 4. helynél lennebb, így tudnák csökkenteni a rátáikat...
és ugyanúgy az elfek is kijátszák a dolgot: nem fedeznek a top10%-on álló ország területéig, hanem csak néhány hekivel kevesebbet.
Kicsit számolgattam, hogy módosításaid mit jelentenének, mi lenne, ha így valósulna meg a javaslat.
Szerintem semmi más nem történne, csak az, hogy bonyolult módon mindenkinek könnyebbé tesszük a felfedezést. Mindenki felfedezhet körönként 1 hektárt (vagy 1000 körönként 1000 hektárt) úgy, hogy nem nő a felfedezési rátája.
Nézzünk 2 országot. Mindkettő most jutott fel 2000 hektárral az 1A-ba. Az egyik felfedez feljutása után 1000 hektárt, a másik foglal 1000 hektárt. Mind a kettő 3000 hektáron áll. Az egyik felfedezési hányada 0%, a másik felfedezési hányada valamivel kevesebb, mint 33.33%. Innentől kezdve mind a két ország harccal jut el 12000 hektárig. Mondjuk több, mint 1000 kör alatt jutnak el ide. Mindkét ország felfedezési rátája 0% lesz. Mindkettőnek 1 hektár felfedezéséhez 2121 katona kell. Ha itt egy nagy szakadék van a pontlistában, akkor egyik sem tud áthaladni a szakadékon felfedezéssel. Tehát nem értünk el mást, csak azt, hogy mindenki napi 24 hektárt felfedezhet a felfedezési ráta növekedése nélkül.


Tegyük fel, hogy okfejtésemmel meggyőztelek, hogy lehessen negatív is a felfedezési hányad, hiszen így valamivel könnyebb lenne a pontlista nagy szakadékait átugorni. Nézzük ezekután meg, hogy mit jelent, ha a felfedezési arányból körönként levonunk 0.01%-t (én javaslatom) vagy levonunk 1 hektárt (Te javaslatod)
Egy tízezer hektáros 10% felfedezési hányadú országnak 1000 kör után a felfedezési hányada mindkettőnk javaslata szerint 0% lesz
Egy 1000 hektáros 10% felfedezési hányadú országnak az én javaslatom szerint a felfedezési hányada 1000 kör után 0% lesz, a Te javaslatoddal számolva pedig -90%. Ezekután azt tudom mondani, hogy az én javaslatom az igazságosabb.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 20:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 22:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 15:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 15:05


All times are GMT +1. The time now is 01:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu