Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-14-2007, 16:14
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Qlin View Post

Ha jol emlekszem, Monro felvetett egy javaslatot ami nagyon tetszett:
Annyit tennek a dologhoz: A top klan vegett, hoztak be az uj szabalyt, amit azzal is indokoltak, hogy keveset utottek, sokat fedeztek!
Mivel a jatek harcorientalt ezert egy otlet:
Ha mondjuk egy torpe ut 1000 hektarat, akkor annak az 1/3 at fedezhesse fel 255 katonaert banyanak!
Viszont ha bontani akarja akkor ki keljen neki fizetni a + katonakat!
Viszont a csalasok elkerulese vegett mondjuk aki torpet ut, annak is a felfedezesi aranya -255 katonaert kelljen elbontani a banyakat! Vagyis a termelo torpek kicsit vedve lennenek a hadisoktol, mert ugye draga lenne elbontani a banyakat!
Az A ban, egy torpe sajnos nem termeli meg a felfedezesehez szukseges katonakat, vagyis a klanjanak sulyos milliardokat kell , hogy beleoljon, amit sokara halal meg! Viszont ha egy kobor hadisnak megtetszik a "konnyu zsakmany" akkor, a beleolt penz egyresze megy a levesbe, mert ugye beuti es visszi a banyakat is!

Apu

Ez a rész nekem nagyon tetszik. Lehetővé teszi, hogy a törpik fedezzenek némineműt, ugyanakkor védelmet is adna nekik, mert utálatos célpont lesznek a hadiknak az átépítés magas katonaigénye miatt.
Sponsored Links
  #2  
Old 01-14-2007, 16:38
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Qlin: Remek, szép, csak minek. Nem tettszik. Ha van bányád, nem ütsz, mert nem tudsz, csak törpét, de azt a te módosításod nélkül is, akkor minek vezessük be? Hogy méginkább szívjunk? Ha nincs akkor meg mi a túrónak vagy törpe?! Belegondolva a javaslatodba: ütök 3X hektárt, akkor felfedezhetek mellé X bányát. Ha tovább akarok menni kifizetem a különbözetet, és lebontom a bányákat, hogy ütőképes legyek az eddig ütéssel öszeszedett terület+X területemen, tehát gyakorlatilag SEMENNYIVEL nem olcsóbb a továbbjutás, csak betettünk egy bonyolítást a játékba. Ha felfedeztél bányát, akkor gyengültél, újra lejjebb vernek. Tehát összesen: a javaslatod ront a helyzeten!

-Harcorientált játék vs. csapatjáték vs. a gazdasági rész... Külön kiemelten kértem, hogy ne menjünk ebbe bele, hogy mi harcorientált itt és mi nem. Ha kell számolni a nyersanyaggal és az etetéssel, van vari meg toli, akkor nem egyszerűen harcorientált a játék, ha tisztán az kell, ott a Civ3000! Annak a dizájnja még a régi hódítóra is hasonlít! Ha kell etetni és az A a specializálódás és a szoros csapatjátélkról szól, akkor igenis vannak termelők, ne kotorjuk ezt a nevetséges kifogást elő!

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Ez a rész nekem nagyon tetszik. Lehetővé teszi, hogy a törpik fedezzenek némineműt, ugyanakkor védelmet is adna nekik, mert utálatos célpont lesznek a hadiknak az átépítés magas katonaigénye miatt.
Nehezítés, hogy ne törpét üssenek? Haha, tőlem még nem vitt senki bányát, összesen, klánütéssel, ha 20at vesztettem amióta törpe vagyok, pedig elég sok bányám van... Akkor szerinted nagyon fáj nekik, hogyha el is visznek 5-6 bányát, akkor azt katiért lehet elbontani?

Én nem azt mondom, hogy a törpe fedezéssel haladjon, sőt nem azt mondom, hogy bárki azzal haladjon, nem azt kell könnyíteni, de ha levernek, akkor az ne növelje a felfedezett területed arányát, hanem inkább csökkentse, mert abból vigyen földet, aki lever.... Még mindig ez a legértelmesebb. Se bánya arány nem kell, se nem csak törpére korlátozódik, de mindenki pótolni tudja a vesztett területeit, anélkül, hogy az egyre nehezebbé válna a szintentartás, ha valamiért nem tud haladni ütéssel, akármiért is.

Még mindig a saját ötletem a legjobb, mert egyszerű és általános, és nem oldja meg ugyan a bányával haladás problémáját, de legalább stagnáli lehet vele, ami SOKKAL jobb mint a lassú hanyatlás... A felfedezéssel haladást már egyszer megszavazták, hogy legyen megölve, azt nem lehet visszahozni, de legalább ne legyenek a termelők haldoklásra ítélve. Igen, klánütni kell, az megoldás, de mindenki tudja mi kell fentebb egy sikeres klánütéshez, és azt is tudja hogy azért az nem egyszerű.

UI: nem magunk miatt termelünk, hanem a fedezést leszavazó hadisok ellátására... ennyi erőből lehetek én is hadis, vagy ha lusta vagyok, nem is kell játtszanom...

Last edited by Senki; 01-14-2007 at 16:55..
  #3  
Old 01-14-2007, 16:51
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Senki View Post
Qlin: Remek, szép, csak minek. Nem tettszik. Ha van bányád, nem ütsz, mert nem tudsz, csak törpét, de azt a te módosításod nélkül is, akkor minek vezessük be? Hogy méginkább szívjunk? Ha nincs akkor meg mi a túrónak vagy törpe.
Harcorientált játék vs csapatjáték vs a gazdasági része... Külön kiemelten kértem, hogy ne menjünk ebbe bele hogy mi harcorientált itt és mi nem. ha kell számolni anyersanyaggal és az etetéssel, van vari meg toli, akkor nem egyszerűen harcorientált a játék, ha tisztán az kell, ott a Civ3000! Annak a dizájnja méga régi hódítóra is hasonlít!


Nehezítés, hogy ne törpét üssenek? Haha, tőlem mégnem vitt senki bányát összesen klánütéssel ha 20at vesztettem amióta törpe vagyok, pedig elég sok bányám van, akkor nagyon fáj nekik, hogyha el is visznek 5-6 bányát, akkor azt katiért lehet elbontani. Én nem azt mondom, hogy a törpe fedezéssel haladjon, sőt nem azt mondom, hogy bárki azzal haladjon, nem azt kell könnyíteni, de ha levernek, akkor az ne növelje a felfedezett területed arányát, hanem inkább csökkentse, mert abból vigyen földet, aki lever.... Még mindig ez a legértelmesebb. Se bánya arány nem kell, se nem csak törpére korlátozódik, de mindenki pótolni tudja a vesztett területeit, anélkül, hogy az egyre nehezebbé válna a szintentartás, ha valamiért nem tud haladni, akármiért is.
Még mindig a saját ötletem tettszik.
A harcorientáltsággal teljesen igazad van, mert a játék célja a békés felmene
tel is lehet, viszont én még esetleg a termelő törpöket annyival védeném hogy a bányák területből elfoglalt százalékának duplájával ( de max 20% )
erősíteném a védelmet. Ez nem olyan sok ahhoz képest hogy 10% bányát kéne tartani, tehát csak termelőknek lenne jó.
Vélemény?
  #4  
Old 01-14-2007, 17:06
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hammi View Post
A harcorientáltsággal teljesen igazad van, mert a játék célja a békés felmene
tel is lehet, viszont én még esetleg a termelő törpöket annyival védeném hogy a bányák területből elfoglalt százalékának duplájával ( de max 20% )
erősíteném a védelmet. Ez nem olyan sok ahhoz képest hogy 10% bányát kéne tartani, tehát csak termelőknek lenne jó.
Vélemény?
A játék harcorientált. Békés felmenetel ritka és kiröhögnek, csak ez nem ugyanaz, minthogy én azért akarok magas hekin termelni, hogy egyedül ellássam a többi nagy hadisunkat... Megint kérek mindenkit, hogy ezen ne lovagoljunk!

A bónusz amit adni akarsz arra kicsi, hogy megvédjen, ha bányát tartasz szerintem, legalábbis az a 20% a 10% termelőterület mellé, az kevés azért, de ahoz már sok, hogy ne kezdjenek el sírni miata a hadik... Szóval nem a legjobb sajnos ez sem. Csodát ne várjunk ettől a topictól, és eleve a felfedezésről kellene szólnia nem a törpe bónuszokkal való hegesztéséről... arra van más egyéb topic is.
  #5  
Old 01-14-2007, 17:29
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem értem hogy miért kell ezt a harcorientált szót használni, én nem hiszek benne. Nem csak az a játékos és nem csak az a jó játékos aki üt. Főleg az A csoportban, ami inkáb a csapatjátékrol szól.

Javaslat vagy csak gondolat, kérem a nálam okosabbakat hogy rágják át, milyen hatással lehetne ez a játékra különösképp a törpékre. Mi lenne, jobb lenne e ha a bánya épületek nem kerülnének beszámításba (vagy csak részben) az ország pontértékénél? A hadi országokat ez a változás nem érintené igazán, a törpe viszont amellett hogy termel nem kerülne a nála sokkal erősebbek közé. Csak nem tudom sajnos hogy hogy mutatkozna ez meg mondjuk a már fent lévő nagyobb törpéknél akik tudtaommal elég nagy százalékban tartanak bányát, nem tudom hogy milyen hatása lenne ha mondjuk egy 500k pontos törpe vissza csuszna a pontlistában 100k pontot, területben meg 25%-al nagyobb lenne mint a mellette lévő hadik.

Jah és tudom Senki javaslata nem kifejezetten erröl szólt, de ha jól értelmezem az eddigieket itt a törpékröl van szó elsősorban, akiket ez a felfedezési nehezítés rendkívül érzékenyen érint.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
  #6  
Old 01-14-2007, 17:37
Wanax's Avatar
Wanax Wanax is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hungary, Budapest
Posts: 270
Activity: 0%
Longevity: 99%
Post

Quote:
Originally Posted by Gyula View Post
Nem értem hogy miért kell ezt a harcorientált szót használni, én nem hiszek benne. Nem csak az a játékos és nem csak az a jó játékos aki üt. Főleg az A csoportban, ami inkáb a csapatjátékrol szól.

Javaslat vagy csak gondolat, kérem a nálam okosabbakat hogy rágják át, milyen hatással lehetne ez a játékra különösképp a törpékre. Mi lenne, jobb lenne e ha a bánya épületek nem kerülnének beszámításba (vagy csak részben) az ország pontértékénél? A hadi országokat ez a változás nem érintené igazán, a törpe viszont amellett hogy termel nem kerülne a nála sokkal erősebbek közé. Csak nem tudom sajnos hogy hogy mutatkozna ez meg mondjuk a már fent lévő nagyobb törpéknél akik tudtaommal elég nagy százalékban tartanak bányát, nem tudom hogy milyen hatása lenne ha mondjuk egy 500k pontos törpe vissza csuszna a pontlistában 100k pontot, területben meg 25%-al nagyobb lenne mint a mellette lévő hadik.

Jah és tudom Senki javaslata nem kifejezetten erröl szólt, de ha jól értelmezem az eddigieket itt a törpékröl van szó elsősorban, akiket ez a felfedezési nehezítés rendkívül érzékenyen érint.
Gyula: ezert a nagy torpek elve asnanak el!
es meg a tamadasba is bekavarna az hogy magasabb terulteten van de a pontja kevesebb...
__________________
Exhódítós

  #7  
Old 01-14-2007, 17:41
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Wanax View Post
Gyula: ezert a nagy torpek elve asnanak el!
es meg a tamadasba is bekavarna az hogy magasabb terulteten van de a pontja kevesebb...
A nagy törpék általi elásás annyira nem izgat Főleg ha jó ez a kicsiknek
Sajnos a buktatókat nem igazán látom ebben pedig biztos van nagyon sok ebben is
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
  #8  
Old 01-14-2007, 20:22
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hammi View Post
A harcorientáltsággal teljesen igazad van, mert a játék célja a békés felmene
tel is lehet, viszont én még esetleg a termelő törpöket annyival védeném hogy a bányák területből elfoglalt százalékának duplájával ( de max 20% )
erősíteném a védelmet. Ez nem olyan sok ahhoz képest hogy 10% bányát kéne tartani, tehát csak termelőknek lenne jó.
Vélemény?
Ezt a hozzászólást az előbb átugrottam véletlenül, az ötleted nekem tetszik de nem oldja meg azt a problémát hogy a törpénak nagyon sokba kerül a bánya felfedezése, igaz az én elképzelésem sem ad erre megoldást
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
  #9  
Old 01-14-2007, 20:26
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Gyula View Post
Ezt a hozzászólást az előbb átugrottam véletlenül, az ötleted nekem tetszik de nem oldja meg azt a problémát hogy a törpénak nagyon sokba kerül a bánya felfedezése, igaz az én elképzelésem sem ad erre megoldást
És mi lenne ha az én ötletemet ötvöznénk a tiéddel?
Méretszámításnál nem számítana a bánya (tehát a fedezési képletbe nem a terület, hanem a bánya nélküli terület kerülne be), és ha a bányák elérnek egy X%-ot, akkor a fedezési ráta 0%-ként érvényesülne fedezéskor...
Így duplán kevesebb katona lenne a fedezés egy termelőnek, de csakis akkor, ha valóban termel. Pl 10% bánya már érvényesíthetné ezt a kedvezményt... nem sok, de ha valaki 10%ot tart, akkor már gyengül annyit az orija hogy megérdemelje a kedvezményt
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #10  
Old 01-14-2007, 20:30
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
És mi lenne ha az én ötletemet ötvöznénk a tiéddel?
Méretszámításnál nem számítana a bánya (tehát a fedezési képletbe nem a terület, hanem a bánya nélküli terület kerülne be), és ha a bányák elérnek egy X%-ot, akkor a fedezési ráta 0%-ként érvényesülne fedezéskor...
Így duplán kevesebb katona lenne a fedezés egy termelőnek, de csakis akkor, ha valóban termel. Pl 10% bánya már érvényesíthetné ezt a kedvezményt... nem sok, de ha valaki 10%ot tart, akkor már gyengül annyit az orija hogy megérdemelje a kedvezményt
és összeségében 10% bánya nem is olyan rettentő sok.
Nem vágom a felfedezés képletét, már akkor se értettem mikor ki lett találva.
"és ha a bányák elérnek egy X%-ot, akkor a fedezési ráta 0%-ként érvényesülne fedezéskor..."
ezt esetleg elmagyaráznád szájbarágosan hogy a hülyék is értsék?
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 23:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu