Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #11  
Old 10-10-2006, 17:49
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default



viccelsz velem, Csokibácsi

de máris egyetértünk

nem szeretném agyonbonyolítani a játékot természetesen...
csak egy ötlet, ami ha követőkre talál és együtt ésszerűen kitaláljuk, talán izgalmasabb és sokrétűbb játékélményhez vezet...

bocsánat a csepegtetett infókért, bennem sem tisztult le a konkrét formája, ezért is várom a hozzászólásokat... (hátha sikerül egy Ati-szívet is lázba hozni )
Sponsored Links
  #12  
Old 10-10-2006, 18:52
BeeLord's Avatar
BeeLord BeeLord is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Csokibácsi View Post
Amit írsz, az logikus, de bonyolítja a játékot. Az időjárás meg csökkentheti a haderő mozgékonyságát. Kismillió dolgot bele lehetne szőni, lehetne csinálni az egészből egy valósághű csataszimulátort is, akár katonánként nyilvántartott sebesülésmértékkel, hadrafoghatósági állapottal, de szerintem az már nem a hódító lenne.
Megkapta az esélyt az államformás topic, az új fajos topic is például. Egy próbát megért, egy kicsit gondolkodtatott mindenkit, aztán paff. Ártani ez a téma sem árt, ergo talán valami jó is kisülhet belőle. Te mindig frappáns, vicces, irónikus, ugyanakkor lemondó, elutasító válaszokat írsz. Próbáld beleélni magad, próbálj százalékokat, variációkat kitalálni. Kíváncsi vagyok, milyen a komoly és kreatív Csokibácsi.

Személy szerint szándékosan nem próbálok még konkrétumokat írni. Gyerek vagyok én még a játékban, először a nagy öregekre lennék kíváncsi, akik többek között átélték már a fajok megjelenését is. Hisz az is lényegében változtatta meg a játékot, és szerintem egyáltalán nem rontott rajta... Gondoljátok át. Ha mégsem indul be az ötletgyártás, hát egye fene. Álltam már nevetségesebb elvek oldalán is(ez elég hülyén hangzik).
  #13  
Old 10-10-2006, 19:27
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by BeeLord View Post
Megkapta az esélyt az államformás topic, az új fajos topic is például. Egy próbát megért, egy kicsit gondolkodtatott mindenkit, aztán paff. Ártani ez a téma sem árt, ergo talán valami jó is kisülhet belőle.
Ki mondta, hogy árt?
Lehet rajta rágódni, mindenki elmondhatja a véleményét, a végén úgyis Ati dönt

Quote:
Originally Posted by BeeLord View Post
Te mindig frappáns, vicces, irónikus, ugyanakkor lemondó, elutasító válaszokat írsz.
Nem is mindig, mondjuk csak az esetek 99%-ban (najó, ez túlzás, amúgy meg örülj, hogy nem ismersz személyesen )

Quote:
Originally Posted by BeeLord View Post
Próbáld beleélni magad, próbálj százalékokat, variációkat kitalálni. Kíváncsi vagyok, milyen a komoly és kreatív Csokibácsi.
Mivel nem támogatok ilyenfajta változást, ezért ötletet erre tőlem ne várj
Majd lesz aki támogatja, én meg elmondom burkoltan a magam módján, miért nem tetszik nekem, erre (is) jó ez a fórum (ami tetszett, azt eddig is támogattam, eztán is fogom, no para, nyugodt álom). Ha mindenki egyetértene mindenben, rohadt egyszerű és unalmas lenne az élet.
Ezer meg egy dolgot bele lehetne pumpálni a játékba, amitől realisztikusabb és élvezetesebb lenne (jó kérdés, hogy egy fantasy játéknál mi számít élethűségnek). Ha nem lennének ilyen ötleteim, miből merítenék az iróniához? :P
A hódítót az egyszerűsége miatt szerettem meg anno, most sincs agyonbonyolítva és én szeretném, ha ez sokáig így is maradna.
Mesterséges fék-gén vagyok a törzsfejlődésben? Van ez így, de ettől még én is csak egy szavazatnak számítok

(komoly - az mi? , kerativítást meg ha gondolod, priviben megmutatom, de csak a saját felelősségedre)
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #14  
Old 10-10-2006, 20:48
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default



kellemes kis társaság ez... akkor filozofálgassunk, ha erre nagyobb az igény

A realitás kérdése sztem mindig az adott kontextushoz mérhető: a Star warsban elég irreális lenne, ha elfek íjazgatnának, és a fantasy-ben is hülyén nézne ki, ha egy tecnokrata gnóm egy csillagrombolóval támadna...

a klasszikus fantasy (ami a realitás alapja) ma már könyvtárnyi irodalommal rendelkezik, ezeket pedig a szerepjátékok legitimálják, ott ugyanis újra életre kelnek ezek a világok.

Ami a hódot illeti, itt-ott kilóg a lóláb, és ennek sztem pont az volt az oka, amikor a fajokat megalkották, hogy bizony túl egyszerű a játék... ugyanis ha a vari-toli-hadi egységeken túl vagy azokat árnyalva jelenítette volna meg (vagyis hozzá mert volna nyúlni az egységek szerkezetéhez), akkor nem ütne nagyobbat egy gnóm, mint egy óriás (még közel akkorát se ), nem varázsolna úgy egy óriás mint egy elf és sorolhatnám...

ne haragudjon senki, de picit a témában vájt fülű vagyok, ezek feltűnnek... ez nem azt jelenti, hogy nem szívesen játszom, mert óriási élmény, és remek a társaság, csak igyexem minden ponton a maximumra hajtani...

több társasjátékot készítettem már a témában, néhány egyébben pedig közreműködtem... és bizony a tesztelések utáni csiszolgatások meghálálják magukat

szóval ha kell, előállok egy konkrét javaslattal, ha van erre egy csöppnyi igény is ez némi időt igényel, de menni fog...

köszönöm mindenki hozzászólását, és kedvességét
  #15  
Old 10-10-2006, 21:00
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Akkor könnyebb lenne a dolgod, ha kiagyalnál egy komplett játékot, keresnél magad mellé egy programozót és hopp, egy új játék megszületett, sokak örömére

A hódító világában pl. az óriás varázsol a legjobban, a hullának meg köze nincs a mágiához, még ha ez ellenkezik is a kőbe vésett szent fantasy hagyományokkal.
Ha mindent megváltoztatna az ember, akkor az már nem a hódító lenne, hanem csak egy standard fantasy játék a sok közül. Márpedig mindent megváltoztatni, ez a minimum, ha maximumra hajtasz

Egy konkrét javaslatot azért szívesen vennénk, lesz miről beszélni.
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #16  
Old 10-10-2006, 21:16
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Med, te mióta játszol? Nem személyeskedni akarok, nem ezért kérdezem, de szerintem éppen elég összetett ez a játék, nem kell rajta még bonyolítani, mert villággá szaladna a játékosok 99%-a. Én 4 év játék óta, a 4. körömben is folyamatosan tanulok...
  #17  
Old 10-10-2006, 21:29
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Csoki, azért én ragaszkodnék a hódhoz, meg a kereteihez a továbbiakban is

Laci: még akkor kezdtem, amikor a hadsereggel támadás sem telt körökbe, hanem katonai készültségből ment az elejétől ott vagyok, és nagyon tetszik az innovációja... valóban összetettebb lett, és ez előnyére vált, sokkal többen játszanak vele.

rendben, ha más nem, beszédtéma lesz belőle átgondolom és írok egy vázlatot még a héten (annak semmi esélye, hogy legalább a támadók/védők helyére fajspec egység kerüljön? )
  #18  
Old 10-10-2006, 21:55
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Esélye szerintem nincs sok ,de van valahol egy topic, Csokibácsi majd megkeresi, ahol kifejezetten a támadó-védő egységekkel foglalkoztunk anno. Ott szerintem értelmes ötleteket még mindig szívesen látunk.

A többivel kapcsolatban annyit mondanék, hogy a Hódító stratégiai, nem szerepjáték. És ennyire belemenni a dolgokba télleg túl bonyolult lenne. Pl kaja is csak gabona van, ami tökre logikátlan, mégis mindenki meg van vele elégedve, mert a lényeget kifejezi: a népnek és seregnek enni kell! Azért a müzlizabáló ork érdekes elgondolás... Szal szerintem nem kell ennyire megvariálni a dolgokat.
  #19  
Old 10-10-2006, 22:06
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

LÁtom, ti mind úgy féltek a változástól

Megyek, azért megkeresem majd a támadó/védő topikot is...

(remélem, lesz annyi időm majd, mint ma volt )
  #20  
Old 10-10-2006, 22:08
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Esélye szerintem nincs sok ,de van valahol egy topic, Csokibácsi majd megkeresi, ahol kifejezetten a támadó-védő egységekkel foglalkoztunk anno. Ott szerintem értelmes ötleteket még mindig szívesen látunk.
Dehogy keresem
__________________
Sorry, this account has been suspended
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu