|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. |

10-10-2006, 14:57
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Med
...mégegy próba:
Mit gondolnátok egy plusz opcióról a háborúban, ami komplexebb hadviselést szolgálna?
Az alakzatokra gondolok... bármelyik stratégiai játékban a csapategységek egyfajta együttműködése ad némi lehetőséget a taktikázásra. Tehát ha valaki csak eliteket visz, az nem ér annyit, mintha eliteket vinne íjászfedezettel vagy lovastámogatással.
Vagyis ki lehetne doolgozni alakzatokat, amire be lehet állítani a támadó/otthon védekező sereget.
Pl. Szétszórt alakzat - az íjászok ilyenkor kevésbé hatékonyak, viszont gyengébb a támadás is.
Menetoszlop - erősebb támadás, de lovasok és íjászok nagyobb kárt tesznek benne stb...
Így kicsit reálisabb lehetne a harc - az íjász ugyanis nemcsak védekezni jó, ugyanakkor ha csak íjásszal védekezik valaki, az a leggyengébb (ezt bárki belátja, aki kicsit is tanult vagy játszott stratégiát...  .
Vagyis támadáshoz vinni íjászokat plusz támadóerő, ha meg mind a három csapatfélét viszem, még jobb 
Védekezésben ugyaez...
EZ CSAK ALAPELV!
akár értelmet adhatnán ezzel a támadónak vagy védőnek is...
ha lerágott csont az ügy, elnézést, Ati, te pedig ne légy olyan szigorú - ez egy intelligens játék, nem a kárára érvelek... 
|
Azt hiszem, hogy ez már túlmegy a Hódító összetettségén.
Szerintem sokan közületek látták, hogy mi a sorsa egy agyonbonyolított játéknak, nem kívánom azt a sorsot követni.
|

10-10-2006, 15:21
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Azt hiszem, hogy ez már túlmegy a Hódító összetettségén.
Szerintem sokan közületek látták, hogy mi a sorsa egy agyonbonyolított játéknak, nem kívánom azt a sorsot követni.
|
Nos először a témára: nem vagyok mellette, de ellene sem az ötletnek. Ugyanis nem tudom milyen irányba mozdítaná ez a játékot. Érdekes az alapgondolat, így izgatja a fantáziám a "mi lenne, ha..." Arra kérlek Ati, hogy egyenlőre ne mozgasd át a topicot, ha nem muszáj, talán egy rágódást megérne.
És akkor konkrétan moderátorunk hsz-re: ugye az agyonbonyolított játékokkal az a baj, hogy a kezdő játékosok nem értik meg azonnal. És az emberek többsége olyan, hogyha nem fogja fel rögtön az adott pillanatban, és nincs 6mp-n belül sikerérzete, akkor hülyeség az adott játék. Ezért annyit javasolok erre, hogy nem kéne ezt feltétlenül már az 5. szinten bevezetni. Elég lenne a 4. szinttől.
De még egyszer leírom, ne értsen senki félre, nem vagyok feltétlen az ötlet megvalósítása mellett. Ugyanakkor érdekes gondolat, és ha más nem a távoli jövőben(nem 2-3 ezer évre gondolok) alapos elemzés után akár alkalmazható is lehet.
|

10-10-2006, 15:32
|
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Köszönöm
Ami azt illeti, itt egy nagyon fontos dolgot kell eldönteni:
úgy kezeljük-e ezt a játékot is, hogy a piac elvárásai irányítják (mint a kultúrát, oktatást stb, ami persze óriási vétek!), vagy merünk a színvonal érdekében komolyabb lépéseket tenni... lehet, hogy ezzel néhány tagot veszítünk, de ugyanannyit nyerünk is a másik oldalon... (és a törzstagság természetesen nem sérülne, a legfontosabb toborzók pedig mi vagyunk  )
DE! ezt nem egyik pillanatról a másikra gondoltam... szép aprólékosan... és akkor nem lenne nagyobb sokk, mint bevezetni a faji varikat, a személyiségeket stb. Ugyanúgy egy-két plusz opcióról lenne szó.
Én is csak azt kérem, mazsolázzuk, amíg lehet, és hátha kisül valami olyan megoldási lehetőség, amivel a kecske/káposzta ügy optimális maradhatna...
KÖszönöm mégegyszer a türelmet 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 11:24.
 |
|
|
|
|
|
|