Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-28-2010, 22:39
RRRrrr RRRrrr is offline
Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: Miskolc (a fények városa:))
Posts: 389
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Gratulálok, tehát innentől 2féle klánnak kéne léteznie?
-akiknek nincs életük
-akiknek van

Egyáltalán nem, és nem is ezt írtam. De mivel úgy látom Ati az ilyenekkel ért egyet, a téma részemről mellőzve, egyszerűen értelmetlen bármit is leírni. Majd az "ősök" eldöntik mi a jó a kezdőknek és a kevés idővel rendelkezőknek, ahogy eddig is. Természetesen ebből csak a profiknak lesz haszna, ahogy eddig is.
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to RRRrrr For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 08-29-2010, 01:18
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
ráadásul az A csoport az országok közötti jóval szorosabb együttműködésre épül,ez is a célja az ottani játékrendszernek.
Quote:
Originally Posted by RRRrrr View Post
A lényeg ki van emelve, én ebből is azt szűröm le, hogy ne egy embernek legyen joga intézkedni mindenkinél, hanem ha nem tudnak megfelelően csapatban dolgozni, akkor nem egy csapatban van a helyük...
Quote:
Originally Posted by RRRrrr View Post
Egyáltalán nem, és nem is ezt írtam. De mivel úgy látom Ati az ilyenekkel ért egyet, a téma részemről mellőzve, egyszerűen értelmetlen bármit is leírni. Majd az "ősök" eldöntik mi a jó a kezdőknek és a kevés idővel rendelkezőknek, ahogy eddig is. Természetesen ebből csak a profiknak lesz haszna, ahogy eddig is.
Nem kell ezen megsértödni, de nem véletlenül idéztem be a kiemelt részt, és az előző reakciód.

ne haragudj hogy tovább gondoltam, de úgy érzem, hogy csapatban dolgozni csak olyannal tud egy aktív játékos aki hasonlóan aktív. a tudás beli különbséget ki lehet küszöbölni a tanácsokkal, és a közös ötleteléssel,számolással. Ha viszont egy kulcs helyzetben nem tudsz ott lenni, akkor cseszheted, mert lehet pont miattad nem tud a klán védeni egy sereget és/vagy szembe is menni, és ezért 9klántársad/barátod szív.
Szóval ne haragudj, de számomra az jött le ebből, hogy a legaktívabb játékosok, csak egy hasonló játékossal tudnak együtt játszani.

És ez van pontosan most. Ha megnézel minden sikeres klánt, akkor csak olyan játékosokból áll, ahol közel mindenkit lehet ugrasztani bármikor,legalább egy wapos íjj/ló vásárlás erejéig, legalábbis megoldják.

De hogy mást ne mondjak,csak meg kell nézni a buli topicot, főleg a régebbi részét,hogy mennyien tartottak klán találkozót... Minden komolyabb klán már személyes ismeretségre épül. És pl én letojom azt,ha rólam leütnek 2000hektárt amiatt hogy nem tudok gépnél lenni, de azt nem tojom le,hogy a barátaim szívjanak miattam, mert többüket játékon kivül is barátomnak tartom.

egyfelöl nem tagadom saját érdekből is támogatom ezt, mert kedvezne nekünk,hogy pl nem kéne mondjuk a nőm mellett hajnal 5kor arra ébrednem,hogy csörög a telefon, mert éppen ránk állt a menzo...

Másfelöl olyan emberek miatt, mint pl Takanohana, aki szivesen játszana aktivabb klánban A-ban, csak jelenleg nincs rá elég ideje. Sok olyan ember van, aki az időhiány miatt csalódik az A-ban, mert leverik és nem tud haladni aktív játékkal,és borsozik a hátán a szőr ettől,hogy kénytelen egy olyan játékot játszani, ami nem passzol hozzá,mert lentebb nem passzív,és ezért nagyon ellenszenves neki az A.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 08-29-2010 at 11:15..
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Kutyuleee For This Useful Post:
  #3  
Old 08-29-2010, 11:36
Peter Rose Peter Rose is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Én ugyan az ellenzők táborába tartozom, de nem azért, mert a javaslat céljával lenne problémám, hanem azért, mert a mellékhatásai -véleményem szerint, amit már kifejtettem- negatívan is hatnának a csoportra, s így a kettő együtt több rosszat hozna, mint jót. De még ha egálban is lennének, mivel nem tartozom azok közé, akik -elnézést a sarkításért, csak az érzékletesség kedvéért- depresszióba esnek némi földterület vesztéstől, vagy azért, mert miatta veszített a klán területet, így akkor sem támogatnám a megvalósulást.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peter Rose For This Useful Post:
  #4  
Old 08-29-2010, 11:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Az ellenzők azzal azért remélem tisztában vannak, hogy nem egy teljesen új elemről beszélünk, hanem egy sok klánnál ma is rendszeresen használt dologról. És nem, önmagában nem szabálytalan. És nem, nem vita tárgya.

Tehát amikor ellenzi valaki ezt a módosítást, akkor azzal valójában azt ellenzi, hogy ezekkel a klánokkal mások felvegyék a versenyt: komoly hátrányba kerüljenek azok, akik -- teljesen jogosan -- nem akarják megadni a belépési adataikat másnak.

Ebben a felállásban nyilván elemi érdeke mindenkinek, aki ezt ma használja, hogy ellenezze a javaslatot, nehogy mások is ugyanolyan lehetőségekhez jussanak, mint ők, ezáltal elvesszen az ilyesfajta előnyük.

Enek ellenére azt kérem, hogy ne csak a saját önös érdekeit nézzék ezek az emberek, hanem a játék egészének érdekeit. Hiszen mindenkinek az az érdeke, hogy aktív klánok alakuljanak ki. Nem sok élvezet van egy soha be nem lépő klánt ütni.

Ne az döntse el, hogy ki a jobb, hogy ki tud 24 órát lenni, hanem az, hogy melyik klánnak vannak jobb stratégiái.

A javaslat ezt a hatalmas szakadékot tünteti el a 24 órában aktív, és a nem 24 órában aktív klánok között, mindenkinek egyenlő esélyeket adva a tényleges 24 órás játékra.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #5  
Old 08-29-2010, 12:08
Peter Rose Peter Rose is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Megjegyzem, vezérként egyetlen klántársam belépési adatait sem tudom, s tudomásom szerint a többiek sem másét. Így nekünk is jó lenne, de mégsem...
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peter Rose For This Useful Post:
  #6  
Old 08-29-2010, 12:13
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Peter Rose View Post
Megjegyzem, vezérként egyetlen klántársam belépési adatait sem tudom, s tudomásom szerint a többiek sem másét. Így nekünk is jó lenne, de mégsem...
Itt most egy beállítási lehetőségről beszélünk, tehát megmondhatod a jövőben is, hogy nem. Nem akarod, hogy más bármit is piszkáljon az országodban, vagy bármiféle segítséget küldjön, amikor támadnak, és ki lehetne védeni.

Ennek fényében kérdezem: mi az oka annak, hogy azt szeretnéd, hogy a 24 órás klánok verhetetlenek legyenek, és ne a stratégiai játéktudás, hanem csak és kizárólag a játékban töltött idő mennyisége legyen döntő?
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #7  
Old 08-29-2010, 12:19
Rob Rob is offline
Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 238
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

aktivitás javulás?
a nagy klánok 2 havonta 1 csatája se lesz mert ugye az agresszor figyeli a célpontot hetekig, hónapokig. kiválaszt egy időpontot amikor úgy érzi, hogy nyeregben lehet. erre az időpontra összehívja tagjait és kitámadnak. a túloldal éppen regnáló vezére pedig elintéz mindet, hogy a jól megszervezett támadás kudarcba fulladjon.
de azt hiszem ezt a témát olvasni se fogom tovább, mert el van döntve a hogyantovább
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Rob For This Useful Post:
  #8  
Old 08-29-2010, 12:21
Peter Rose Peter Rose is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Azért, mert még passzívabbá válna a csoport, s mert idegenkedem attól, hogy bárki irányítsa akármilyen mértékben más országát. Nem csak az enyémről beszélek, akárki akárkiét.
Még egyszer kiemelem, látom a jó oldalát is a funkciónak, de ezeket a számomra negatívakat is.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peter Rose For This Useful Post:
  #9  
Old 08-29-2010, 12:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Rob View Post
a nagy klánok 2 havonta 1 csatája se lesz mert ugye az agresszor figyeli a célpontot hetekig, hónapokig. kiválaszt egy időpontot amikor úgy érzi, hogy nyeregben lehet. erre az időpontra összehívja tagjait és kitámadnak. a túloldal éppen regnáló vezére pedig elintéz mindet, hogy a jól megszervezett támadás kudarcba fulladjon.
Ez most is meglehet. Tehát akkor azt mondod, hogy aki nem adja meg a belépőadatait másnak, az inkább szívjon, de a nagy klánoknak mindenképp legyen célpontja? Olyan célpontja, ahol a nyerés csak azon múlik, hogy alszanak-e épp akkor a célpont klán tagjai, még véletlenül sem azon, hogy kik a jobb játékosok?
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #10  
Old 08-29-2010, 12:52
Sami Sami is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2008
Location: Beregszász
Posts: 617
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az ellenzők azzal azért remélem tisztában vannak, hogy nem egy teljesen új elemről beszélünk, hanem egy sok klánnál ma is rendszeresen használt dologról. És nem, önmagában nem szabálytalan. És nem, nem vita tárgya.

Tehát amikor ellenzi valaki ezt a módosítást, akkor azzal valójában azt ellenzi, hogy ezekkel a klánokkal mások felvegyék a versenyt: komoly hátrányba kerüljenek azok, akik -- teljesen jogosan -- nem akarják megadni a belépési adataikat másnak.

Ebben a felállásban nyilván elemi érdeke mindenkinek, aki ezt ma használja, hogy ellenezze a javaslatot, nehogy mások is ugyanolyan lehetőségekhez jussanak, mint ők, ezáltal elvesszen az ilyesfajta előnyük.

Enek ellenére azt kérem, hogy ne csak a saját önös érdekeit nézzék ezek az emberek, hanem a játék egészének érdekeit. Hiszen mindenkinek az az érdeke, hogy aktív klánok alakuljanak ki. Nem sok élvezet van egy soha be nem lépő klánt ütni.

Ne az döntse el, hogy ki a jobb, hogy ki tud 24 órát lenni, hanem az, hogy melyik klánnak vannak jobb stratégiái.

A javaslat ezt a hatalmas szakadékot tünteti el a 24 órában aktív, és a nem 24 órában aktív klánok között, mindenkinek egyenlő esélyeket adva a tényleges 24 órás játékra.
Ok, Ati, tegyük fel, hogy az írásodra hivatkozva nem ellenzem tovább, de akkor mi lenne a következő lépés? Pl: Hogy a vezér ellenakciót is végezhessen? Mert ugye nem egy klánba ez is bevett szokás, hogy mivel nem állandó egyeseknek az ip címük, ezért egy laza internet megszakítás után simán szembe mehetnek vagy akármi mást csinálhatnak...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
új szerep a bandknak. Rém Elvetett javaslatok 0 02-25-2007 13:48
Szemelyisegek erositese. SATU Elvetett javaslatok 0 12-07-2006 16:16
Élőhalott faj erősítése. Rém Elvetett javaslatok 10 07-30-2006 09:29
Szövik erősítése Tyborrex Elvetett javaslatok 4 04-19-2006 21:14


All times are GMT +1. The time now is 21:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu