Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #61  
Old 03-08-2009, 14:56
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Nyissatok neki egy másik témát, ez nem erről szól!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #62  
Old 03-08-2009, 19:52
Iron's Avatar
Iron Iron is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 686
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem mind2 téma belefér ebbe a topicba.
__________________
***Pékek*** (#4247)1/A klán
Arcodba lépek! (2) (#363027) 1/A
Járvány (#321676) 3/G
Iron (#486000) 2/B
Reply With Quote
  #63  
Old 03-08-2009, 20:03
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Iron View Post
Szerintem mind2 téma belefér ebbe a topicba.
uj faj és személyiségek ötletek ide! --> ez a címe. Amiről ti beszéltek az: épületek fontossága, új épületek bevezetése. Szerintem a kettő messziről sem hasonlít. Ráadásul ez azért is van, hogy azok, akiknek 10személyiségük van, azoknak is legyen új személyiség. Vagy csak én nem értem, hogy miben lenne új épületek bevezetése nekik megoldás erre.
Szerintem teljesen más témába való.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to vityu For This Useful Post:
  #64  
Old 03-12-2009, 03:58
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,633
Activity: 14%
Longevity: 94%
Default

Kiindulva abból,hogy "uj faj és személyiségek ötletek ide", tulajdonképpen az ötletek is ide tartozhatnak,amik a játékkal kapcsolatosak..

Csak ahogy az új 'uj', a személyiségek ötletek is 'személyiségek,ötletek'
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


Reply With Quote
  #65  
Old 10-29-2009, 18:11
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default új személyiség

Lehetne egy új személyiség: sorozás, katonaság, vagy toborzó névvel.
Az lenne a lényege, hogy a lakosság nagyobb része lehet kiképzés alatt. A mostani 10% helyett --> kb 11-15%.
Reply With Quote
  #66  
Old 10-29-2009, 18:56
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
Lehetne egy új személyiség: sorozás, katonaság, vagy toborzó névvel.
Az lenne a lényege, hogy a lakosság nagyobb része lehet kiképzés alatt. A mostani 10% helyett --> kb 11-15%.
akkor már inkább 1-2 körrel rövidebb toborzási idő (törpénél gázos mondjuk)
Reply With Quote
  #67  
Old 10-30-2009, 04:20
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Tűzoltó A tűzoltó személyiség nagy hatásfokkal oltja a felgyújtott házakat. Gyújtogatásnál 70%-kal kevesebb ház ég le.

Ilyen személyiséget például tolvajokat szinte nem tartó gnómok is hasznosíthatnának.
Nekem ez is tetszik....

Erdemes ennek kulon temat nyitni szerintetek?
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #68  
Old 10-30-2009, 04:28
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Nekem ez is tetszik....

Erdemes ennek kulon temat nyitni szerintetek?
Szerintem sem lenne rossz. Bár a 70%ot sokallom, de az említett gnómokon kívül tudnák a hullák is hasznosítani egész jól.
Szóval megbeszélés szintjén mindenképpen saját topikra érdemesnek gondolom.
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
  #69  
Old 10-30-2009, 12:09
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,633
Activity: 14%
Longevity: 94%
Default

Én a tűzoltás dolgot sokkal jobban el tudnám képzelni varázslat formájában. (36 kör)
Vagy ha már mindenképp személyiségben gondolkodunk,akkor a Túlélőt megspékelni ezzel.

"Túlélő A túlélő az, amire a név utal: túlélő. Minden, az emberei és épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a varázslók meggyilkolása, a katonák meggyilkolása, a tolvajok mérgezése, az emberrablás, a tűzgolyó, a földrengés és a gyújtogatás.
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Tsobi For This Useful Post:
  #70  
Old 10-30-2009, 13:59
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 79%
Default

Rajtam kívül esetleg más is látja a fantáziát egy esetleges 'Alakváltó' személyiségben? (faj változtatása játék közben bizonyos keretek között)
A technikai kivitelezést teljesen elfelejtve szerintem lehetne vele elég nagy taktikai nyereséget létrehozni. így ha nem is első de 2. 3. személyiségnek is kivállóan alkalmazható lenne.

Ha váltassz, akkor 24 körig az új faj szorzóit + varázslatait kapod.
(Esetlegesn ha van kint sereged, vagy jön feléd sereg nem válthatsz fajt)
Fajváltás csak a következő körváltás után lép életbe
miután visszavált az alapfajodra automatikusan, 72 körig nem válthatsz újra. Nem sikerült olyan bazi durva esetre gondolnom, amikor ez az opció nagyon megkeverné a lapokat, de lehet vele taktikázni az tény.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 16:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu