Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-30-2009, 13:59
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Rajtam kívül esetleg más is látja a fantáziát egy esetleges 'Alakváltó' személyiségben? (faj változtatása játék közben bizonyos keretek között)
A technikai kivitelezést teljesen elfelejtve szerintem lehetne vele elég nagy taktikai nyereséget létrehozni. így ha nem is első de 2. 3. személyiségnek is kivállóan alkalmazható lenne.

Ha váltassz, akkor 24 körig az új faj szorzóit + varázslatait kapod.
(Esetlegesn ha van kint sereged, vagy jön feléd sereg nem válthatsz fajt)
Fajváltás csak a következő körváltás után lép életbe
miután visszavált az alapfajodra automatikusan, 72 körig nem válthatsz újra. Nem sikerült olyan bazi durva esetre gondolnom, amikor ez az opció nagyon megkeverné a lapokat, de lehet vele taktikázni az tény.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-30-2009, 20:37
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Rajtam kívül esetleg más is látja a fantáziát egy esetleges 'Alakváltó' személyiségben? (faj változtatása játék közben bizonyos keretek között)
A technikai kivitelezést teljesen elfelejtve szerintem lehetne vele elég nagy taktikai nyereséget létrehozni. így ha nem is első de 2. 3. személyiségnek is kivállóan alkalmazható lenne.

Ha váltassz, akkor 24 körig az új faj szorzóit + varázslatait kapod.
(Esetlegesn ha van kint sereged, vagy jön feléd sereg nem válthatsz fajt)
Fajváltás csak a következő körváltás után lép életbe
miután visszavált az alapfajodra automatikusan, 72 körig nem válthatsz újra. Nem sikerült olyan bazi durva esetre gondolnom, amikor ez az opció nagyon megkeverné a lapokat, de lehet vele taktikázni az tény.
most elolvasva a jutott eszembe, hogy ez technikailag mennyire megvalósítható? (értem ez alatt a leprogramozást, stb...)

amúgy nem érzem úgy, hogy ez szükséges lenne, mivel általában a faj szerint építkezik az ember... szóval a fajváltás magaután vonna átépítést is. Biztos megéri? pl. Ha egy óriás átvált orkra, hogy támadjon valakit akkor az a valaki eszméletlen kárt tud csinálni pár kocsmányi tolival abban a 24 órában... nem is beszélve arról, ha egy +55% lakáshelyzetes fajról váltok egy kisebb férőhelyesre... maximum egy termelő törpének lenne jó, odavágni annak aki fosztogatja, de a konfliktus lerendezéséhez kevés a 24 óra, illetve utána 72 óráig ugyanúgy lehetne fosztani...
Reply With Quote
  #3  
Old 10-30-2009, 20:47
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
most elolvasva a jutott eszembe, hogy ez technikailag mennyire megvalósítható? (értem ez alatt a leprogramozást, stb...)
Technikailag teljesen, játék szempontjából viszont nem bevállalható.

Az ember tükörpajzsát sem értik sokan, még 2. szinten is találkozni olyannal, aki teljesen felháborodik, hogy vihart tett az emberre, és ő kapta, rossz a játék, azonnal kárpótlást kér. Most gondolj bele, hogy X varázsolni próbál, majd vált élőhalottra. Meggömbözöd, és utólag csak azt látod, hogy az élőhalott varázsol.

Bármilyen jópofa is ez így gondolatban, a valóságban ez a játékosok nagymennyiségű elvándorlását eredményezi, és ilyen újításnak nincs helye a Hódítóban.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 10-30-2009, 20:50
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az ember tükörpajzsát sem értik sokan, még 2. szinten is találkozni olyannal, aki teljesen felháborodik, hogy vihart tett az emberre, és ő kapta, rossz a játék, azonnal kárpótlást kér.
off: Ez azért elég ijesztő...
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
  #5  
Old 10-30-2009, 21:13
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
off: Ez azért elég ijesztő...
Az... Éppen ezért én olyan szemmel is nézem a javaslatokat, amik lehet, hogy a többség számára teljesen érthetetlen.


A tükörpajzs egy rendszeresen visszatérő "probléma", ami ugye nem probléma, mert a játék szerves része már hosszú-hosszú évek óta, de erről sokan nem tudnak, és előbb feltételezik, hogy a játék a hibás, minthogy utánanézzenek. Ez nem fog változni sem, legalábbis pozitív irányba biztosan, úgyhogy minden újításnál ezt figyelembe kell venni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #6  
Old 10-30-2009, 21:28
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Talán ide illik a legjobban a kérdésem, hogy van a személyiségek esetében kifejezetten olyan kikötésed Ati, hogy nem adhat trade-offot, azaz valami bónuszt malusért cserébe?

ui: bónusz/malus alatt nem feltétlen százalékokat értve természetesen
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu

Last edited by Von; 10-30-2009 at 21:33..
Reply With Quote
  #7  
Old 10-30-2009, 21:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
Talán ide illik a legjobban a kérdésem, hogy van a személyiségek esetében kifejezetten olyan kikötésed Ati, hogy nem adhat trade-offot, azaz valami bónuszt malusért cserébe?

ui: bónusz/malus alatt nem feltétlen százalékokat értve természetesen
A személyiségek eredeti elképzelése, amihez eddig is tartott amagát, az, hogy csak plusszokat ad.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 10-30-2009, 22:00
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az ember tükörpajzsát sem értik sokan, még 2. szinten is találkozni olyannal, aki teljesen felháborodik, hogy vihart tett az emberre, és ő kapta, rossz a játék, azonnal kárpótlást kér.
hát igen, ez azért elszomorító... bár bevallom 1x-2x én is meglepődtem, amikor elküldtem egy rengést, és egyből utána kaptam a jelentést, hogy megrengettek, lerombolták a piacom... :O volt piacom?

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Femegyek A-ban gnommal 1 millára és váltok elfre
Támogatom!!!!
tudom, hogy vicceltél, de...
de mi értelme van, ha gnóm éplisttel átváltassz elfre egy napra? ráadásul elmenne a sereget x százaléka is... pont ezért nem igazán használható ez a személyiség
Reply With Quote
  #9  
Old 10-31-2009, 11:21
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Technikailag teljesen, játék szempontjából viszont nem bevállalható.

Az ember tükörpajzsát sem értik sokan, még 2. szinten is találkozni olyannal, aki teljesen felháborodik, hogy vihart tett az emberre, és ő kapta, rossz a játék, azonnal kárpótlást kér. Most gondolj bele, hogy X varázsolni próbál, majd vált élőhalottra. Meggömbözöd, és utólag csak azt látod, hogy az élőhalott varázsol.

Bármilyen jópofa is ez így gondolatban, a valóságban ez a játékosok nagymennyiségű elvándorlását eredményezi, és ilyen újításnak nincs helye a Hódítóban.
Ezt sajnálom, akkor igyekszem 'butább' ötleteket kitalálni
További válasz: lehet hogy élőhalottat lát de azt is látja hogy 'alakváltó' tehát elég egyértelműen kiderül számára a turpisság.
Reply With Quote
  #10  
Old 10-31-2009, 12:04
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
További válasz: lehet hogy élőhalottat lát de azt is látja hogy 'alakváltó' tehát elég egyértelműen kiderül számára a turpisság.
Most így látszik, de az embernél is látja, hogy ember, aztán mégis...
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 15:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu