Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 10-30-2009, 09:23
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Nem vagyok nagy 1A-s játékos, de először mikor felmentem még nem volt az A-val semmi gond, szépen, főleg felfedezéssel elértem a top30-at, majd fordultam. Viszont most annyira felment a top határa, hogy ez már csak szenvedés...

A fő gond a "csalókkal" van. Régen is voltak,de akkor nem voltak kihatással a többi játékosra, szerintem az új szabály miatt változott meg a helyzet:
"Az első szövetségbe belépés (vagy annak alapítása) minden esetben ingyenes. A másodiké 1% földedbe kerül, a harmadik 2% földedbe, a negyedik 3% földedbe stb, egészen az ötvenedik belépésedig."
Régen a csalók SZK-n voltak, és csak akkor jöttek vissza ha a B-ben lévő másik országuk topba jutott, majd megvárták mindkét helyen a 336 kört és Bből fordultak, az A-s ori meg ment vissza SZK-ra. Most viszont az A-s országukkal csak egyre feljebb tolják a top határát, egyre feljebb mennek, hogy ne essenek ki a topból. Közben érdemi játékot nem csinálnak!! (napi 1 belépéssel bőven elég)

Talán úgy lehetne ezt megoldani, hogy megnehezítsük a B-ből való fordulás feltételeit.
1/ ha nincs A-ban országod, akkor mindenképpen fel kell lépni A-ba (a mostani fellépési rendszer alapján)
2/ ha van A-ban országod, akkor megnézné, hogy a B-ben lévő országod hány személyiségű (nem mennyit vett fel, hanem a KIS KÉK SZÁM) és az alapján fordulhatna B-ből

A /2/ azért lenne jó, mert például egy ÁL 4-személyiségű ország, nem tudná teljesíteni a top10%-ot. És nem tudna trükközni, hogy csak 1 személyiséget vesz fel, majd fordul top30-nál.
Ezek után, aki túl gyenge a személyiségei számához mérve, az rákényszerül, hogy az A-ban lévő betonbunker oriját lehozza, és a Bből felmenjen Aba.
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 05:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu