Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megbeszélések (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=35)
-   -   1/A felpörgetése. (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3873)

Alg 10-29-2009 17:23

1/A felpörgetése.
 
Több helyen van szó az A-ban lakozó viszonyokról ("bunkermocsár"), és hogy ezt hogyan lehetne feloldani... fedezés könnyítése, majdnem mindent beütő hadis személyiség...

A dolog feloldására, vagy legalább enyhítésére jöhetnének ide javaslatok.
Bár én nem vagyok A-s "lakos", a külső fórumon viszont folyamatosan találkozok a betonelfek problémájával. Szerintem a gond alapja a fordulási rendszer, sokan az 1. szint felső 25-30%-ában bebetonozzák magukat, és B-ből fordulgatnak. Esetleg megoldást jelenhetne a B-ből való forulás nehezítése (a több eltöltött idő mellett szigorúbb top%-ok pl.) és/vagy az A-ból való fordulás könnyítése (alacsonyabb top%, esetleg nem helyezés, hanem terület alapján vett határ).

Hex 10-29-2009 18:14

Quote:

Originally Posted by Alg (Post 226908)
Több helyen van szó az A-ban lakozó viszonyokról ("bunkermocsár"), és hogy ezt hogyan lehetne feloldani... fedezés könnyítése, majdnem mindent beütő hadis személyiség...

A dolog feloldására, vagy legalább enyhítésére jöhetnének ide javaslatok.
Bár én nem vagyok A-s "lakos", a külső fórumon viszont folyamatosan találkozok a betonelfek problémájával. Szerintem a gond alapja a fordulási rendszer, sokan az 1. szint felső 25-30%-ában bebetonozzák magukat, és B-ből fordulgatnak. Esetleg megoldást jelenhetne a B-ből való forulás nehezítése (a több eltöltött idő mellett szigorúbb top%-ok pl.) és/vagy az A-ból való fordulás könnyítése (alacsonyabb top%, esetleg nem helyezés, hanem terület alapján vett határ).

egy problémát kihagytál :) amit úgy hívnak, hogy munkahely

Von 10-29-2009 18:25

Esetleg megoldás lehetne, hogy nem az A-s követelményeket piszkáljuk, hanem emelünk a lentebbi csoportok max hekijein (az A szempontjából lenne könnyítés, nyilván ez felforgatná a lenti csoportokat nagyon).
Ha mondjuk (csak hasból mondok egy számot) B-ből 4000 hekin lehetne lépni, mindjárt nem lenne annyira durva az A-s jelenleg kb 7300 heki körüli top30as határ. Ezt a javaslatot nem gondoltam át részletekben, csak hirtelen beugrott és beírtam :)

Dus 10-29-2009 18:26

Quote:

Originally Posted by Von (Post 226942)
Esetleg megoldás lehetne, hogy nem az A-s követelményeket piszkáljuk, hanem emelünk a lentebbi csoportok max hekijein (az A szempontjából lenne könnyítés, nyilván ez felforgatná a lenti csoportokat nagyon).
Ha mondjuk (csak hasból mondok egy számot) B-ből 4000 hekin lehetne lépni, mindjárt nem lenne annyira durva az A-s jelenleg kb 7300 heki körüli top30as határ. Ezt a javaslatot nem gondoltam át részletekben, csak hirtelen beugrott és beírtam :)

Ettől még az A-ból nem tűnnének el a full bebunkerezett országok...

Von 10-29-2009 18:29

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 226943)
Ettől még az A-ból nem tűnnének el a full bebunkerezett országok...

Nem, azok csak akkor tűnnek el ha kitöröljük őket.
Amit mondtam, annak az a lényege, hogy csökkentené a határt, ezáltal talán a felfedezgetős orik arányát. Hiszen ha jól gondolom sokan azért is választanak elfet mondjuk, mert alaphangon 5000 hekit kell haladni, és azt hadissal neccesebb bevállalni. Lehet, hogyha 3000 hekit kellene csak, az sem segítene. Mindenesetre az óriási különbséget talán mindentől függetlenül is lehetne mérsékelni.

ui: akinek van fordulóképes bebunkerezett országa, azt szerintem - akárhogy is ragozzuk - csak akkor fogja lefordítani onnan, ha könnyen üthetővé válik hirtelen a bunker helyett. Vagy akkor, ha egy következő orijával lényegesen könnyebb A top30ba bejutni, mint eddig volt. Hosszútávon pedig a lentebbi csopik max hekijének emelése az A top30ba bejutáson könnyítene. Szóval az nem igaz, hogy semmilyen hatással nem lenne egy max heki emelés az A-s bunkerekre

none 10-29-2009 18:33

Quote:

Originally Posted by Von (Post 226942)
Esetleg megoldás lehetne, hogy nem az A-s követelményeket piszkáljuk, hanem emelünk a lentebbi csoportok max hekijein (az A szempontjából lenne könnyítés, nyilván ez felforgatná a lenti csoportokat nagyon).
Ha mondjuk (csak hasból mondok egy számot) B-ből 4000 hekin lehetne lépni, mindjárt nem lenne annyira durva az A-s jelenleg kb 7300 heki körüli top30as határ. Ezt a javaslatot nem gondoltam át részletekben, csak hirtelen beugrott és beírtam :)

és aztán 1-2 év múlva 8-9k heki lesz a top, akkor 5k-ra emeljük b-ből a lépéshatárt?:)
ha 4k hekiről lehetne lépni nekem az nem lenne rossz, de ez egyáltalán nem oldaná meg a problémát..:)

Alg 10-29-2009 18:33

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 226943)
Ettől még az A-ból nem tűnnének el a full bebunkerezett országok...

a lényeg szerintem az lenne, hogy az A-ból való fordulás ne legyen sokkal nehezebb a B-ből való fordulásnál. Ezzel talán kevesebb lenne az A-ban csak a helyet foglaló, passzív ország.

Dus 10-29-2009 18:35

Akkor sem jó a 4000 hekis dolog, mert az A tophatár folyamatosan emelkedik...

De ha az A-ban fedezett / foglalt föld arányában növelnénk a fedezés költségét, talán lenne némi ösztönzés. És mondjuk maximalizálnánk dupla árban (pl. ha csak fedezett még, ne végtelenszer annyi legyen :D)...

Így ha fedezget szinte, vagy csak, akkor jóval drágább lenne. :)

Bár a felfedezés így is nagyon drága, de szerintem azt is lehet, hogy ezzel akár felezni a fedezés árát.
Bár ez erősen hajaz a kedvezményes fedezéses dologra... De ezzel talán ki lehetne lőni a másik témát is a felfedezés könnyítéséről. Tehát ha 2* vagy többször annyit fedez valaki A-ban (csak ott), akkor 2*-es szorzó az árra. Ha fele annyit fedezett, vagy kevesebbet, mint ütött, akkor 0,5 a szorzó az árra, ha pedig a kettő között, akkor ugyebár a fedezett föld / foglalt föld aránnyal szoroznánk be.

Von 10-29-2009 18:36

Quote:

Originally Posted by none (Post 226947)
és aztán 1-2 év múlva 8-9k heki lesz a top, akkor 5k-ra emeljük b-ből a lépéshatárt?:)
ha 4k hekiről lehetne lépni nekem az nem lenne rossz, de ez egyáltalán nem oldaná meg a problémát..:)

Az általad idézett hsz-emet kiegészítettem közben egy utóirat résszel, amiben pont erről írtam. Meg nem oldaná, viszont azért is nem akar A-ból senki fordulni, mert sokkal nehezebb, mint B-ből. Ha az A-s és B-s fordulás kb egyforma nehéz lenne, szerintem aktívabb lenne a játék A-ban. Vagy B is betonozódna :D

Remedy 10-29-2009 18:40

Quote:

Originally Posted by Von (Post 226951)
Az általad idézett hsz-emet kiegészítettem közben egy utóirat résszel, amiben pont erről írtam. Meg nem oldaná, viszont azért is nem akar A-ból senki fordulni, mert sokkal nehezebb, mint B-ből. Ha az A-s és B-s fordulás kb egyforma nehéz lenne, szerintem aktívabb lenne a játék A-ban. Vagy B is betonozódna :D

Nem mindenki tud aktivan As jatekot jatszani, ahhoz rengeteg ido kell.

Nem tudom, miert akarjatok ennyire kiirtani azokat a jatekosokat, kik szeretik a hoditot, de nem tudnak minden ejjel gephez jonni, mert van mas dolguk is. Miert akarjatok ennyire As ejszakazasra, es "barmikor megyek ha kell" aktivitasra kenyszeriteni az osszes jatekost?


All times are GMT +1. The time now is 13:49.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu