Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #14  
Old 10-29-2009, 19:20
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

De hogy pontosan a témáról, az 1/A felpörgetéséről írjak:
Megpróbálom levezetni, mi miért van, meglátjuk mi sül ki belőle

Miért nem pörög az 1/A? Mert nagyon sok a passzív játékos, ami betonelfek formájában testesül meg.
Miért játszik valaki betonelffel/miért passzív? Mert nincs ideje, de kötelező felmenni top30ba, ha fordulni, azaz haladni akar.
Azzal, hogy nincs ideje, a Hódító, mint játék, nem tud mit kezdeni, nem tudja befolyásolni. Azt viszont, hogy tudjon haladni, a Hódító is tudja befolyásolni.
Következtetésképpen ezen úgy lehet változtatni, ha megkönnyítjük a haladást.

Szóval az egyetlen megoldás az 1/A felpörgetésére, ha azoknak, akik csak a fordulóképesség/haladás miatt játszanak, és nem azért, mert szeretik az 1/A-t, nem tesszük kötelezővé az A-t, vagy lényegesen csökkentjük az A-ban a követelményeket. Nem?

Máshogy nem lehet megoldani, csak ha azok játszanak A-ban, akik direkt ott is akarnak játszani, mert mondjuk magasra törnek és topklán akarnak lenni vagy valami. Ha marad a top30as fordulási kritérium, akkor maradnak az elfek.
Ha meg az elfek üthetőségén könnyítünk, akkor lehet, hogy mozgalmasabb lesz A, de aki nem ér rá, utálni fogja ezért, ráadásul nem tud haladni, következtetésképp kb abbahagyja a játékot.
Ezek az érvek alapján az A felpörgetésének egyetlen reális, egy játékosnak sem ártó módszere az, hogy sokat könnyítünk az A-s fordulási kritériumokon. Nincs igazam? Lehet vitatkozni, nem biztos, hogy számításba vettem minden fontos dolgot

ui: szóval a két lehetőség, hogy könnyítünk az A-s forduláson, így kevesebb lesz a "kényszerelf", vagy nem könnyítünk, akkor viszont bele kell törődni, hogy maradnak a "kényszerelfek"
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu

Last edited by Von; 10-29-2009 at 19:26..
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Von For This Useful Post:
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 01:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu