|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

04-22-2009, 17:39
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.
Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.
Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
(Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)
Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.
|
Egy kis commentet szeretnék a fentiekhez:
Ha jól számoltam a maival együtt ez a negyedik tp reset a "régi" játékosoknál. Természetesen ez számunkra hatalmas előny, mivel rengeteg lehetőségünk nyílt tanulásra.
Nem gondolom, hogy ennyi idő után éppen nekem kellene tanácsokat osztogatnom viszont azt megoszthatom veled, az elején hogyan boldogultam:
- természtesen csapatban és lehetőség szerint ép-re gyúrva amíg nagyon olcsó a tanulás
- a tanulás sorrendjét pedig a kitűzött célhoz kell alakítani (az adott napi teszt maga),
- célszerű ahogy Te is írtad a karaktereknek szánt szerepek világos elosztása. (hadis kari stb.)
Összekötni mindhárom karaktert aztán az északi városrésznél módszeresen levadászni az őrökön kívül mindenkit. (az egerekre is rá kell menni  ) Én ezzel a módszerrel szombaton 2200 tp-ről feltápoltam mindenkit 5500-ra mivel a következő tanulás itt már 3,5k pontba került. Meg lehet csinálni csak kitartás kell. Számtalan élő példa pl. Gee akinek már szombaton 77 ép-je volt, mai napig nem tudom, hogy csinálta mert közben tesztelt is, vagy Dus akinek pár óra alatt sikerült magas szintű karaktereket elérnie az elején amik most eszembe jutnak. Újfent hangsúlyozom, hogy nekünk a harmadik napon már két resetünk volt, így valóban jelentős előnyöket élveztünk akkor. Ati eddigi resetelési forgatókönyvét látva lesz itt még egy pár, így kitartást tudok javasolni.
Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. 
|

04-22-2009, 17:41
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Swiss
Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. 
|
Valós játékban az elején lesz jópár alacsony-szintű küldetés, amivel érdekesebbé lesz téve, és ad egy kis tapasztalati-pont löketet is majd.
|

04-22-2009, 17:55
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
|
|
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.
összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.
ez már kétszer jött elő nekem
|

04-22-2009, 18:07
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hex
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.
összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.
ez már kétszer jött elő nekem
|
Nálam is ez van jelenleg. A vezér mozog csak a többiek állnak nagyon messze, viszont hajót tudok velük építeni, de pl. az eldobott tárgyakat nem mutatják.
|

04-22-2009, 18:21
|
Junior Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Location: Szentendre
Posts: 49
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Sziasztok!
Lassan haladok és még az elején vagyok (4. szint). Annak ellenére, hogy figyelmeztetve voltam kipróbáltam még az elején az arénát és meg is haltam (bele kötöttem egy őrbe). Kevés mozgáspont miatt több percig tartott kijönni. Az egerek majdnem megöltek (azt hittem csak el kell taposni őket  )
A felülettel ismerkedtem többnyire, (jó lenne, ha valami fölé viszem a kurzort, akkor kiírná mi a neve).
Ma este folytatom... (eddig csak egy karakterrel mozogtam, este belépek az összessel)
Ami zavaró volt, ha mindent egybe akartam látni, akkor a görgető sávot kellett használnom.
Amúgy tetszik 
|

04-22-2009, 18:24
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Tripartitum
Ami zavaró volt, ha mindent egybe akartam látni, akkor a görgető sávot kellett használnom.
|
Ez alatt mit értesz pontosan?
|

04-22-2009, 18:32
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ez alatt mit értesz pontosan?
|
Arra sztem, hogy 1024x768-ban pl firefoxban teljes képernyőre kell tenni, mert különben mindig lehet fel-le görgetni.
Ati: a helyi menüben Obeliszk helyett Obelizsk van 
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

04-22-2009, 18:38
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ez alatt mit értesz pontosan?
|
400*300-as felbontása van biztos, és nem fér bele a MUD.  Bocs, de nem hagyhattam ki...
De ami a lényeg: Nekem a térkép EDDIG SEM esett szét egyszer sem, és most sem! Eddig nálam tökéletes volt a térkép, pedig járkáltam erre-arra, és csináltam ezt-azt. 
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|

04-22-2009, 20:16
|
Junior Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Location: Szentendre
Posts: 49
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ez alatt mit értesz pontosan?
|
Szeretném az összes információt és akciót egyszerre látni, de sajnos nekem nem sikerül, mert mozgatnom kell a görgető sávot.
Ha látszódik az egészség, mozgáspont sor, akkor a játékfelület alját nem látom.
|

04-22-2009, 18:08
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hex
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.
összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.
ez már kétszer jött elő nekem
|
Lépj be légyszi újra, és megjavul. Nem írtam át, hogy új verziójú klienssel engedjen csak be.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:37.
 |
|
|
|
|
|
|