| 
       |  | 
	   	   	   	   
	   	   	   	          | 
       |  | 
       | 
	| 
  | Hódító / Queosia forum http://queosia.com
 http://hodito.hu
 |  |  
       | 
	
		
	
	
		| Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |  
	
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 14:37
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
				 Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok 
 Ide jöhet minden egyéb észrevétel, amik nem az aktuális teszthez kapcsolódnak. 
Függőben még:
 Térképszétesés fordult elő valakinél az utóbbi napokban?A rejtőzéssel kapcsolatban mik a tapasztalatok, ha csapatban vannak a karakterek? Csak az rejtőzik el, akinek kell, illetve az tényleg elrejtőzik?Az újaktól várnék egy-egy beszámolót arról, hogy milyen az indulás, mennyiben volt segítség az, hogy már vannak magasabb szintű karakterek stb.Piac, tanulási lista stb nem mindig töltődik meg.Nagy csapat mozgása lassú.
 A hajócsatákat még nem teszteljük, egyelőre NE támadjátok meg egymás hajóit! Köszi.
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 15:08
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2009 Location: Budapest 
						Posts: 773
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 85%      |  |  
    
	| 
				  
 Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.
 Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
 Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
 Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.
 
 Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
 És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
 Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
 (Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)
 
 Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.
 
 Nekem is előjött az a jelenség, hogy a piacot teljesen ürenek látom.
 
 Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így?
 
 Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon.
 
 Valamint kipróbáltuk, hogy tud-e húzni egy nagyobb karakter egy kisebbet, és totális kudarc lett. Ha gyenge szörnyeket ölünk, akkor a kisebb kari nem kap tapasztalatot, ha nagyobbakat, akkor sem kap sokat, de cserébe elég gyakran el is halálozik, még rendszeres gyógyítás mellett is.
 Tehát nem érte meg csapatban mozogni.
 
 A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni.
 
 Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között.
 
 Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet.
 
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
			| The Following 2 Users Say Thank You to Padlócsempe For This Useful Post: |  |  |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 15:31
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
				  
 Köszi az észrevételeket. Pár válasz: 
Az életerő növekedése szintlépésenként felírva, meglátjuk.
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Padlócsempe  Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így? |  Ez normális, amint elkezded a tevékenységet, egyből 10%-ot beleteszel, és a következő a 20-as. (Vagy más számok, de a lényeg az, hogy amikor kelkezded, akkor az első részét már le is tudod.)
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Padlócsempe  Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon. |  Nem kell ilyenkor beleütni mégegyet, de a 3mp-s csatakör végét meg kell várni. Ilyenkor még beleüthetsz, varázsolhatsz rá stb. De ha nem teszed, akkor is meghal.
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Padlócsempe  A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni. |  Ez az éles játék indításakor már nem lesz így. Sőt, már a teszt végefele is messzebb lesznek egymástól a kereskedelmi posztok.
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Padlócsempe  Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között. |  Jelenleg nincs. Azért van külön, hogy ne csak egy akció árválkodjon ott (tudom, hoyg van még a feldöntés is). Lesz majd különbség, illetve más fizikai akciók is bekerülnek majd.
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Padlócsempe  Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet. |  Ezzel szerintem nem nagyon lehet mit kezdeni. Ha meg akarod rúgni, akkor azt jelezni kell. Ha folyamatosan rúgna, akkor közben nem tudnál mást csinálni, például varázsolni, mert a rúgás elviszi az adott kör akcióját.
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 15:54
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Apr 2007 Location: Budapest 
						Posts: 2,382
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 93%      |  |  
    
	| 
 Ati, az Padlócsempe beírásából is látszik, hogy a tanuláshoz meg szintlépéshez szükséges tapasztalati pont növekedés nem jó. Mivel egyre több kel, szerintem bőven belefér a csökkenő szorzó, mert akkor kicsit folyamatosabb a haladás...
 Én csak újra leírnám azt, amit már egyszer írtam:
 A tanuláshoz szükséges tp-t kell csak módosítani,mert a szint olyan sokat nem kavar be, és ott jó az 1,5* szorzó. Szerintem a tanuláshoz szükséges tp ugyanígy 100-ról induljon, de a szorzó először legyen kettő, és folyamatosan csökkenjen, egészen 1,2-ig. Méghozzá minden tanulás után 0,5-el, vagy 0,4-el csökkenjen...Így még magasabb szinten is egész gyorsan tanul a karakter mert 3-4 ezer tp-t összeszedni egy tanuláshoz még elfogadható, hogyha tud az ember erősebb lényeket ölni...
 Illetve a kutya és a takarító közé be lehetne rakni egy lényt is még, ami elég gyakran előfordul a városban mondjuk...Olyan 25 tp-t adó környéke. Így még gördülékenyebb a fejlődés!
 
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:03
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
 Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést.    
Lassan találhatok ki újakat...  
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:06
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 Location: In the UK 
						Posts: 1,518
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 
	KösziQuote: 
	
		| 
					Originally Posted by Ati  Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést.    
Lassan találhatok ki újakat...   |   A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?
				__________________"War. War never changes."
 
 [SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
 [SZ]Picurmanoo (#396769)
 
 "All this has happened before, and all this will happen again...
 End of line..."
 (BattleStar Galactica)
 
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:12
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Phoenix  Köszi  A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?
 |  Egyelőre nincsenek. Oda jöjjök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat.    Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd.
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:22
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
 Térképszétesés volt-e valakinél?
 Rejtőzködéssel kapcsolatban a probléma megismételhető-e, fennáll-e?
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:34
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 Location: In the UK 
						Posts: 1,518
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 
	Jó akkor majd JöjjünkQuote: 
	
		| 
					Originally Posted by Ati  Egyelőre nincsenek. Oda jöjj ök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat.    Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd. |    Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje.
				__________________"War. War never changes."
 
 [SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
 [SZ]Picurmanoo (#396769)
 
 "All this has happened before, and all this will happen again...
 End of line..."
 (BattleStar Galactica)
 
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				04-22-2009, 17:40
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Administrator |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 25,255
					   
      
	Activity: 28% Longevity: 100%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Phoenix  Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje. |  Addig nem tudsz vele mást csinálni, amdedig azzal vagy elfoglglva. Nem tudsz mást szerelni rá, nem tudsz kihajózni, nem tudod megjavítani, semmit nem tudsz vele, ameddig kész nem vagy.
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |  
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) |  
		|  |  
    | 
	|  Posting Rules |  
	| 
		
		You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts 
 HTML code is Off 
 |  |  |  All times are GMT +1. The time now is 19:35. 
  |  |  |  |  |  |  |