Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-22-2009, 14:08
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.

Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.

Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
(Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)

Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.

Nekem is előjött az a jelenség, hogy a piacot teljesen ürenek látom.

Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így?

Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon.

Valamint kipróbáltuk, hogy tud-e húzni egy nagyobb karakter egy kisebbet, és totális kudarc lett. Ha gyenge szörnyeket ölünk, akkor a kisebb kari nem kap tapasztalatot, ha nagyobbakat, akkor sem kap sokat, de cserébe elég gyakran el is halálozik, még rendszeres gyógyítás mellett is.
Tehát nem érte meg csapatban mozogni.

A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni.

Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között.

Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet.
The Following 2 Users Say Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 04-22-2009, 14:31
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Köszi az észrevételeket. Pár válasz:

Az életerő növekedése szintlépésenként felírva, meglátjuk.

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így?
Ez normális, amint elkezded a tevékenységet, egyből 10%-ot beleteszel, és a következő a 20-as. (Vagy más számok, de a lényeg az, hogy amikor kelkezded, akkor az első részét már le is tudod.)

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon.
Nem kell ilyenkor beleütni mégegyet, de a 3mp-s csatakör végét meg kell várni. Ilyenkor még beleüthetsz, varázsolhatsz rá stb. De ha nem teszed, akkor is meghal.

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni.
Ez az éles játék indításakor már nem lesz így. Sőt, már a teszt végefele is messzebb lesznek egymástól a kereskedelmi posztok.

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között.
Jelenleg nincs. Azért van külön, hogy ne csak egy akció árválkodjon ott (tudom, hoyg van még a feldöntés is). Lesz majd különbség, illetve más fizikai akciók is bekerülnek majd.

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet.
Ezzel szerintem nem nagyon lehet mit kezdeni. Ha meg akarod rúgni, akkor azt jelezni kell. Ha folyamatosan rúgna, akkor közben nem tudnál mást csinálni, például varázsolni, mert a rúgás elviszi az adott kör akcióját.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 04-22-2009, 14:54
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Ati, az Padlócsempe beírásából is látszik, hogy a tanuláshoz meg szintlépéshez szükséges tapasztalati pont növekedés nem jó. Mivel egyre több kel, szerintem bőven belefér a csökkenő szorzó, mert akkor kicsit folyamatosabb a haladás...

Én csak újra leírnám azt, amit már egyszer írtam:
A tanuláshoz szükséges tp-t kell csak módosítani,mert a szint olyan sokat nem kavar be, és ott jó az 1,5* szorzó. Szerintem a tanuláshoz szükséges tp ugyanígy 100-ról induljon, de a szorzó először legyen kettő, és folyamatosan csökkenjen, egészen 1,2-ig. Méghozzá minden tanulás után 0,5-el, vagy 0,4-el csökkenjen...Így még magasabb szinten is egész gyorsan tanul a karakter mert 3-4 ezer tp-t összeszedni egy tanuláshoz még elfogadható, hogyha tud az ember erősebb lényeket ölni...
Illetve a kutya és a takarító közé be lehetne rakni egy lényt is még, ami elég gyakran előfordul a városban mondjuk...Olyan 25 tp-t adó környéke. Így még gördülékenyebb a fejlődés!
  #4  
Old 04-22-2009, 16:03
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést.

Lassan találhatok ki újakat...
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 04-22-2009, 16:06
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést.

Lassan találhatok ki újakat...
Köszi
A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #6  
Old 04-22-2009, 16:12
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Köszi
A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?
Egyelőre nincsenek. Oda jöjjök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat. Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd.
__________________
Hódító * Queosia
  #7  
Old 04-22-2009, 16:22
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

  • Térképszétesés volt-e valakinél?
  • Rejtőzködéssel kapcsolatban a probléma megismételhető-e, fennáll-e?
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 04-22-2009, 16:34
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Egyelőre nincsenek. Oda jöjjök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat. Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd.
Jó akkor majd Jöjjünk
Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje.
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #9  
Old 04-22-2009, 17:39
Swiss's Avatar
Swiss Swiss is offline
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.

Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.

Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
(Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)

Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.
Egy kis commentet szeretnék a fentiekhez:

Ha jól számoltam a maival együtt ez a negyedik tp reset a "régi" játékosoknál. Természetesen ez számunkra hatalmas előny, mivel rengeteg lehetőségünk nyílt tanulásra.

Nem gondolom, hogy ennyi idő után éppen nekem kellene tanácsokat osztogatnom viszont azt megoszthatom veled, az elején hogyan boldogultam:

- természtesen csapatban és lehetőség szerint ép-re gyúrva amíg nagyon olcsó a tanulás

- a tanulás sorrendjét pedig a kitűzött célhoz kell alakítani (az adott napi teszt maga),

- célszerű ahogy Te is írtad a karaktereknek szánt szerepek világos elosztása. (hadis kari stb.)

Összekötni mindhárom karaktert aztán az északi városrésznél módszeresen levadászni az őrökön kívül mindenkit. (az egerekre is rá kell menni ) Én ezzel a módszerrel szombaton 2200 tp-ről feltápoltam mindenkit 5500-ra mivel a következő tanulás itt már 3,5k pontba került. Meg lehet csinálni csak kitartás kell. Számtalan élő példa pl. Gee akinek már szombaton 77 ép-je volt, mai napig nem tudom, hogy csinálta mert közben tesztelt is, vagy Dus akinek pár óra alatt sikerült magas szintű karaktereket elérnie az elején amik most eszembe jutnak. Újfent hangsúlyozom, hogy nekünk a harmadik napon már két resetünk volt, így valóban jelentős előnyöket élveztünk akkor. Ati eddigi resetelési forgatókönyvét látva lesz itt még egy pár, így kitartást tudok javasolni.

Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így.
  #10  
Old 04-22-2009, 17:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Swiss View Post
Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így.
Valós játékban az elején lesz jópár alacsony-szintű küldetés, amivel érdekesebbé lesz téve, és ad egy kis tapasztalati-pont löketet is majd.
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Negyedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 20 04-22-2009 13:48
Táblázatok és egyéb nyalánkságok Coosty Segítség 4 04-22-2009 11:46
teszt teszt hátán:) KPeti999 Teszt 9 05-07-2008 19:59
29. Egyéb témajavaslat Ati Hódító Kézikönyv 19 09-21-2007 15:39
25.05. Ötödik napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 1 07-27-2007 13:57


All times are GMT +1. The time now is 21:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu