Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 04-10-2009, 12:42
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Lightbulb only an idea

Nem olvastam végig az összes oldalt így nemt'om szerepelt-e a javaslatok között az alábbi, csak egy hasonlóval találkoztam. Előre sorry ha mégis.
Az mf hulláknak nagy segítség lenne bármilyen extra, azokkal most nem is foglalkoznék. Egy olyan ötletem van ami elsősorban a szövetségi játékukat könnyítené meg v vonzóbbá tenné őket mint szövetségest.
Először egy esettanulmány:
Egy óriásból és 3 élőhalottból álló szövetség legyen az alap. Így lopják a legkevésbé rommá őket. A felépítés egyszerű óriás 15%templom, 9% torony, 40-44% barakk, a hulla a szokásos 28% ház 10-11% torony maradék barakk, az egész íj-elit felállásban. És vegyünk egy átlagcsoportot.
Ez a felállás teljesen korrekt támadóerővel rendelkezik, egy 15% tornyos mf elfen az óriás simán átmegy még felülről is. Kitámadva a hullák is komoly erőt képviselnek, nem 75% lesz a moráljuk. Idáig rendben is.
Ha kitámadnak marad otthon kb. 8-900 íjász, amin egy épkézláb mf is 5 sereggel megy át, egy átlag szövetség ennél is többel. Ha a teljes sereg otthon van akkor is minima 1 sereggel be tudják ütni akármit csinál.
Mint látható az élőhalott legnagyobb problémája a védelem. Jó, betegít. Fantasztikus. Ha 4 sereggel beverik egy hullám lesz időm kárörvendeni csöppet a csoport alján.
A terv az lenne h a vándor személyiséghez hasonló faji sajátossága legyen az élőhalottaknak. Ez a körtávokat csökkentené, de a minimum esetükben nem 2, hanem 1 kör lenne még vándor személyiséggel együtt is. A vándor személyiség viszont ugyanúgy működne mint eddig. A magyarázat erre annyi h nem kell megálljanak útközben pihenni, enni, nem éreznek fáradtságot, satöbbi.
Ezzel több dolog változna:
1. Ha kitámadnak ingyenföldek, így viszont kísérni alig lehetne őket, szembemenni is nagyon nehéz lenne. Aki kísérni akar annak legyen hulla a szövetségében, bevállalva az ezzel járó hátrányokat.
2. A védelemküldés miatt fontosak a körtávolságok. Ha egyiküket beütik földre olyan messzire kerülhet ami lehetetlenné teszi bármilyen segítség küldését, támadásban vagy védekezésben. Ezzel a módosítással közelebb kerülnének egymáshoz, esélyt adva a sereg megfogására.
3. Közvetlen kv előtt szokás sereget küldeni, ami pár sec. múlva már 1 körösként jelenik meg a távolbalátáson. Egy hullával a szövetségben még ilyenkor is megoldható a segítségküldés vagy a szembemenés. Ez utóbbi akár kétszer is mire hazaér a támadó. Egy szövetségben lévő élőhalott önmagában egy valamit is érő hadishoz persze akkor sem fér be ha az kitámadott. De lehetőségnek adott lenne.
4. Eddigre sokan eljuthattok az elképzelésig amint a példaként felhozott szövetség 3 hulla tagja 3 körről alulról két körönte megszentségteleníti a tolvaj és varázsló országokat. Előfordulhat ilyesmi, de aki így jár azt nem kell sajnáni. Tessék gondolkozni! Vagy gyenge vagy tud tenni ellene. Egy élőhalott országban nincs mit bontani, ahova befér ott bőven.
5. Az élőhalott kimondottan hadis faj, jelenlegi formájában a leggyengébb mind közül, és semmi máshoz nem ért ami ezt ellensúlyozni tudná. A módosítással sokkal használhatóbb lenne. Aki kimondottan csak a hadászattal akar foglalkozni annak megfelel. Gyakorolni lehet vele a seregküldést, segítségküldést, játékot a távolságokkal, szövetségi játékot.

A módosítással nem lesz egy élőhalott ország beüthetetlen vagy olyan aminek nem lehet ártani. A-ban sem állja meg a helyét és nem fogja a 25% tornyos elfeket beütni.
Az, hogy kapna 80, 100, 120% bónuszt és ezzel beütné a betonelfet jól hangzik de elég egyetlen krónika vagy teljes a 2 körös körzetből és kapja is a 8 sereget. Sz'al A-s faj nem lesz belőle akármi történjen is.
A szövetségi játékát a hulláknak viszont fellendítené. Lehetne új taktikákkal előállni amik jók vele/ellene. Több szövetségben lehetne jelen és nem mint röhej tárgya, inkább kellemetlen ellenfélként. Valami ilyesmi lenne a célja a "hulla tuning"-nak, nem?
Ennyi. Véleményezzétek légyszi.

Last edited by Barbara; 04-10-2009 at 14:15.. Reason: pontosítás, a félreértések elkerülése végett
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 06:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu