|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

04-10-2009, 14:00
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Szóval azt mondod, hogy én elindítok 1 mp-vel körváltás előtt egy sereget és 1 perc múlva már be is ütöttem?? 
Ilyet tuti nem kéne. Bocsi, de szerintem ez butaság...
És itt írtál a végén krónikás dolgot. 1 kör lenne a hazafele út is. Kitől kapna 8 sereget?? Nem beszélve, hogy A-ban azért már tud fájni egy mondjuk 5K körös betegség.
Semmiképpen nem tartom jó ötletnek, hogy 1 kör alatt érjen oda a sereg, sőt, kifejezetten rossz hatással lenne a játékra szerintem!
Ráadásul, ha hulla lennék, akkor vándor személyiséggel 3 körre lévő országhoz érnék 1 kör alatt...Ez nonszensz 
|

04-10-2009, 14:11
|
Junior Member
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
És itt írtál a végén krónikás dolgot. 1 kör lenne a hazafele út is. Kitől kapna 8 sereget?? Nem beszélve, hogy A-ban azért már tud fájni egy mondjuk 5K körös betegség.
Semmiképpen nem tartom jó ötletnek, hogy 1 kör alatt érjen oda a sereg, sőt, kifejezetten rossz hatással lenne a játékra szerintem!
|
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
|

04-10-2009, 14:17
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Barbara
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
|
Cserébe, rengeteg betegséget kap. Az lenne a védelme. Azért bármennyire is alcsonyabb szinten a betegség nem fáj, de mondjuk, ha 5K hekin kapsz 20 ezer kör betegséget, mert 8 sereggel ütöttél egy hullát, az elég erősen odavághat...Sőt, oda is vág. Nagyon meggondolná kétszer is mindenki, hogy hány sereggel megy ki rá, nem beszélve, hogy mindenkit be lehet ütni könnyedén, amíg támad!
|

04-10-2009, 14:31
|
Junior Member
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Cserébe, rengeteg betegséget kap. Az lenne a védelme. Azért bármennyire is alcsonyabb szinten a betegség nem fáj, de mondjuk, ha 5K hekin kapsz 20 ezer kör betegséget, mert 8 sereggel ütöttél egy hullát, az elég erősen odavághat...Sőt, oda is vág. Nagyon meggondolná kétszer is mindenki, hogy hány sereggel megy ki rá, nem beszélve, hogy mindenkit be lehet ütni könnyedén, amíg támad!
|
Tényleg nem piskóta a betegség de még mindig a létező legolcsóbb föld A-ban, még a betegséggel együtt is. Az h megbetegszik az országod egyben védelmet is jelent.
Nem számoltam még utána h 5k hektáron 1k hektárt fedezni és beépíteni vagy felhúzni párszáz kórházat meg fokozni ha támadnak olcsóbb-e. Sztem a földelés a töredékébe kerül.
De nem kötelező 8 sereggel menni, elég egyel az is 300 hektár és 4% kórházzal seperc alatt vége.
A postom javítottam h ne legyen félreérthető, jó hogy észrevetted nekem nem tűnt fel másodszori olvasásra sem.
|
The Following 2 Users Say Thank You to Barbara For This Useful Post:
|
|

04-10-2009, 15:05
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Barbara
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
|
Az 1 körös távolság a játékra nagyon rossz hatással volna. azért 2 kör az alaptávolság, hogy legyen mindenkinek ideje arra, hogy felfedezze a támadást, s ha tud tegyen ellene valamit, seregcsere, teki vétel vagy egyszerűen a bontásra való felkészülés vagy a szembemenés. Gondolj bele hogy kv elött 5mp-vel nézel távot, nem jön senki, vége a körváltásnak és beütöttek. Alacsony hekin még utána lehet menni ha tényleg 2 kör a hazaút, de már 3. szinten is egy ilyen ütéssel 3-4 kör távolságra eltud távolodni az ütő hulla. A másik meg, hogy hullával is meglehet oldani a seregelengedést.
|

04-11-2009, 00:20
|
Junior Member
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
Az 1 körös távolság a játékra nagyon rossz hatással volna. azért 2 kör az alaptávolság, hogy legyen mindenkinek ideje arra, hogy felfedezze a támadást, s ha tud tegyen ellene valamit, seregcsere, teki vétel vagy egyszerűen a bontásra való felkészülés vagy a szembemenés. Gondolj bele hogy kv elött 5mp-vel nézel távot, nem jön senki, vége a körváltásnak és beütöttek. Alacsony hekin még utána lehet menni ha tényleg 2 kör a hazaút, de már 3. szinten is egy ilyen ütéssel 3-4 kör távolságra eltud távolodni az ütő hulla. A másik meg, hogy hullával is meglehet oldani a seregelengedést.
|
Engem nem zavarna ha nem is venném észre amikor jön és úgy pattanna egy serege. Akkora ütőereje nincs h mfként komoly meglepetést okozzon, szövetségben meg akármi más lenne a helyén rosszabbul járnék. Ha be tud ütni hát beüt, egy kör fohászt megúszok. Ami hiányozna h nem tudnék alábontani.
Ha felkel és hajnali 3kor kv előtt indítja a seregét ugyanez a helyzet. Beüt, mert alszom. Bónusszal vagy anélkül ez lenne a jellemző.
H az eddigi ötletekre is reagáljak:
A betegséges ötletének elgondolása maga tetszik, de korábban már írtam h nem igazi visszatartó erő pont az A csoportban. A fedezésre félretett pénz kis részéből bevállalható egy kis pestis. Minél magasabb a hektárszám annál olcsóbb.
A gyújtás elleni ellenállóbbá tétel is megfontolandó. Az orkok ált. semmire nem használják a tolvajaikat, jön egy hulla adnak neki kérés nélkül a jóból. Ha 5en gyújtják egyszerre a hullát lehet akármennyi háza.
A fentiek egyike sem elegendő önmagában, ha a haderő változatlan marad. Vagy valamelyiket kombinálni a kétszeres haderőbónnal vagy legyen háromszoros a mostani bónusz és ennyi.
A tolvaj- és mágikus akciók elleni plusz védelmet nem támogatom. Legyen elég annyi amennyi most van. Egyetlen gyengéje e téren a gyújtogatás, jobban jár mint bármelyik másik faj.
A lakóhelyek kérdésén látom ment az érvelés rendesen. A mostani haderő plusz és a szintenként emelkedő lakhely százalékok nagyjából ugyanazt adnák mint a többszörös bónuszok. Mégis inkább ez a forma erősítés tetszik jobban. Akkor is ha egyel több szorzót kell papírra vetnem. Több férőhely nagyobb sereg ami segítheti a szövetségeseket. Vagy nagyobb veszteség tűzgolyónál, h a varázslók is érjenek ellene vmit. Vagy amivel nem találkoztam eddig:
Más fajra áttérésnél jelenleg rengeteg üres hely marad amit be kell tölteni. Extra férőhellyel csökkenne a hiány.
Valamire felhívnám a figyelmet:
Úgy számoltok h az 1/A-s hulla. Nem A csoportba való faj, mint ahogy a félelf és az ember sem az. Több helyen látom h azért kell erősíteni mert elveszti az előnyét a többi hadissal szemben. Ez van, le kell nyelni h 1/A ilyen.
Az óriás is elveszti az előnye nagy részét. Sőt. Az ember az egyetlen előnyét veszti el. Adott mennyiségű templom alatt nem tudja felrakni a varázslatokat. Pech.
Az előnyelvesztéses logika alapján az ember fajnak A csoportra legalább +50%-nyi védelmi plusszal kéne bírnia h tartsa a lépést.
Inkább az olyan módosításokat kéne keresni amik elsősorban a többi csoportban való eredményes játékot könnyítik meg élőhalottal.
|
The Following 4 Users Say Thank You to Barbara For This Useful Post:
|
|

04-11-2009, 09:14
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
...Amire viszont jó a betegség hatóerejének a növelése 
És a kétszeres hadibónusz, +20%, amit írtam 
|

04-11-2009, 10:12
|
Junior Member
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Szavaztam. A +10% szintenkénti férőhelyre.
Gondolkoztam h ez vagy vmelyik hadibónusz legyen, de csak egyet lehetett választani. Az döntött h szövetségben előnyösebb ha a férőhely több és több egységgel lehet kisegíteni a másikat.
Ha haderőre kap pluszt és az alapján kell választani egy orkot, gnómot v óriást még mindig előbb veszek be a szövetségbe mint egy hullát.
|

04-11-2009, 10:46
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by Barbara
Szavaztam. A +10% szintenkénti férőhelyre.
Gondolkoztam h ez vagy vmelyik hadibónusz legyen, de csak egyet lehetett választani. Az döntött h szövetségben előnyösebb ha a férőhely több és több egységgel lehet kisegíteni a másikat.
Ha haderőre kap pluszt és az alapján kell választani egy orkot, gnómot v óriást még mindig előbb veszek be a szövetségbe mint egy hullát.
|
én már csak hátradőlök a fotelemben és iszogatok.. 
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 10:25.
 |
|
|
|
|
|
|