Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-10-2009, 14:11
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
És itt írtál a végén krónikás dolgot. 1 kör lenne a hazafele út is. Kitől kapna 8 sereget?? Nem beszélve, hogy A-ban azért már tud fájni egy mondjuk 5K körös betegség.
Semmiképpen nem tartom jó ötletnek, hogy 1 kör alatt érjen oda a sereg, sőt, kifejezetten rossz hatással lenne a játékra szerintem!
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 04-10-2009, 14:17
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Barbara View Post
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
Cserébe, rengeteg betegséget kap. Az lenne a védelme. Azért bármennyire is alcsonyabb szinten a betegség nem fáj, de mondjuk, ha 5K hekin kapsz 20 ezer kör betegséget, mert 8 sereggel ütöttél egy hullát, az elég erősen odavághat...Sőt, oda is vág. Nagyon meggondolná kétszer is mindenki, hogy hány sereggel megy ki rá, nem beszélve, hogy mindenkit be lehet ütni könnyedén, amíg támad!
Reply With Quote
  #3  
Old 04-10-2009, 14:31
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Cserébe, rengeteg betegséget kap. Az lenne a védelme. Azért bármennyire is alcsonyabb szinten a betegség nem fáj, de mondjuk, ha 5K hekin kapsz 20 ezer kör betegséget, mert 8 sereggel ütöttél egy hullát, az elég erősen odavághat...Sőt, oda is vág. Nagyon meggondolná kétszer is mindenki, hogy hány sereggel megy ki rá, nem beszélve, hogy mindenkit be lehet ütni könnyedén, amíg támad!
Tényleg nem piskóta a betegség de még mindig a létező legolcsóbb föld A-ban, még a betegséggel együtt is. Az h megbetegszik az országod egyben védelmet is jelent.
Nem számoltam még utána h 5k hektáron 1k hektárt fedezni és beépíteni vagy felhúzni párszáz kórházat meg fokozni ha támadnak olcsóbb-e. Sztem a földelés a töredékébe kerül.
De nem kötelező 8 sereggel menni, elég egyel az is 300 hektár és 4% kórházzal seperc alatt vége.

A postom javítottam h ne legyen félreérthető, jó hogy észrevetted nekem nem tűnt fel másodszori olvasásra sem.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Barbara For This Useful Post:
  #4  
Old 04-10-2009, 15:05
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Barbara View Post
Az a krónikás dolog ha megnézed enélkül a módosítás nélkül van. Ha csak simán kap mondjuk a +40 helyett plusz 100%-ot.
Ezzel az A-s probléma nem lesz megoldva. Kb. akkora lesz a támadóereje mint egy orknak. Sereget elengedni viszont nem fog tudni, úh. ha támad a védelme egy szép kerek 0 lesz 4 körön keresztül, ebből 3 kör ideje van bárkinek h észrevegye.
Az 1 körös távolság a játékra nagyon rossz hatással volna. azért 2 kör az alaptávolság, hogy legyen mindenkinek ideje arra, hogy felfedezze a támadást, s ha tud tegyen ellene valamit, seregcsere, teki vétel vagy egyszerűen a bontásra való felkészülés vagy a szembemenés. Gondolj bele hogy kv elött 5mp-vel nézel távot, nem jön senki, vége a körváltásnak és beütöttek. Alacsony hekin még utána lehet menni ha tényleg 2 kör a hazaút, de már 3. szinten is egy ilyen ütéssel 3-4 kör távolságra eltud távolodni az ütő hulla. A másik meg, hogy hullával is meglehet oldani a seregelengedést.
Reply With Quote
  #5  
Old 04-11-2009, 00:20
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Post

Quote:
Originally Posted by Peti View Post
Az 1 körös távolság a játékra nagyon rossz hatással volna. azért 2 kör az alaptávolság, hogy legyen mindenkinek ideje arra, hogy felfedezze a támadást, s ha tud tegyen ellene valamit, seregcsere, teki vétel vagy egyszerűen a bontásra való felkészülés vagy a szembemenés. Gondolj bele hogy kv elött 5mp-vel nézel távot, nem jön senki, vége a körváltásnak és beütöttek. Alacsony hekin még utána lehet menni ha tényleg 2 kör a hazaút, de már 3. szinten is egy ilyen ütéssel 3-4 kör távolságra eltud távolodni az ütő hulla. A másik meg, hogy hullával is meglehet oldani a seregelengedést.
Engem nem zavarna ha nem is venném észre amikor jön és úgy pattanna egy serege. Akkora ütőereje nincs h mfként komoly meglepetést okozzon, szövetségben meg akármi más lenne a helyén rosszabbul járnék. Ha be tud ütni hát beüt, egy kör fohászt megúszok. Ami hiányozna h nem tudnék alábontani.
Ha felkel és hajnali 3kor kv előtt indítja a seregét ugyanez a helyzet. Beüt, mert alszom. Bónusszal vagy anélkül ez lenne a jellemző.

H az eddigi ötletekre is reagáljak:
A betegséges ötletének elgondolása maga tetszik, de korábban már írtam h nem igazi visszatartó erő pont az A csoportban. A fedezésre félretett pénz kis részéből bevállalható egy kis pestis. Minél magasabb a hektárszám annál olcsóbb.
A gyújtás elleni ellenállóbbá tétel is megfontolandó. Az orkok ált. semmire nem használják a tolvajaikat, jön egy hulla adnak neki kérés nélkül a jóból. Ha 5en gyújtják egyszerre a hullát lehet akármennyi háza.
A fentiek egyike sem elegendő önmagában, ha a haderő változatlan marad. Vagy valamelyiket kombinálni a kétszeres haderőbónnal vagy legyen háromszoros a mostani bónusz és ennyi.
A tolvaj- és mágikus akciók elleni plusz védelmet nem támogatom. Legyen elég annyi amennyi most van. Egyetlen gyengéje e téren a gyújtogatás, jobban jár mint bármelyik másik faj.
A lakóhelyek kérdésén látom ment az érvelés rendesen. A mostani haderő plusz és a szintenként emelkedő lakhely százalékok nagyjából ugyanazt adnák mint a többszörös bónuszok. Mégis inkább ez a forma erősítés tetszik jobban. Akkor is ha egyel több szorzót kell papírra vetnem. Több férőhely nagyobb sereg ami segítheti a szövetségeseket. Vagy nagyobb veszteség tűzgolyónál, h a varázslók is érjenek ellene vmit. Vagy amivel nem találkoztam eddig:
Más fajra áttérésnél jelenleg rengeteg üres hely marad amit be kell tölteni. Extra férőhellyel csökkenne a hiány.

Valamire felhívnám a figyelmet:
Úgy számoltok h az 1/A-s hulla. Nem A csoportba való faj, mint ahogy a félelf és az ember sem az. Több helyen látom h azért kell erősíteni mert elveszti az előnyét a többi hadissal szemben. Ez van, le kell nyelni h 1/A ilyen.
Az óriás is elveszti az előnye nagy részét. Sőt. Az ember az egyetlen előnyét veszti el. Adott mennyiségű templom alatt nem tudja felrakni a varázslatokat. Pech.
Az előnyelvesztéses logika alapján az ember fajnak A csoportra legalább +50%-nyi védelmi plusszal kéne bírnia h tartsa a lépést.
Inkább az olyan módosításokat kéne keresni amik elsősorban a többi csoportban való eredményes játékot könnyítik meg élőhalottal.
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to Barbara For This Useful Post:
  #6  
Old 04-11-2009, 09:14
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

...Amire viszont jó a betegség hatóerejének a növelése
És a kétszeres hadibónusz, +20%, amit írtam
Reply With Quote
  #7  
Old 04-11-2009, 10:12
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Szavaztam. A +10% szintenkénti férőhelyre.
Gondolkoztam h ez vagy vmelyik hadibónusz legyen, de csak egyet lehetett választani. Az döntött h szövetségben előnyösebb ha a férőhely több és több egységgel lehet kisegíteni a másikat.
Ha haderőre kap pluszt és az alapján kell választani egy orkot, gnómot v óriást még mindig előbb veszek be a szövetségbe mint egy hullát.
Reply With Quote
  #8  
Old 04-11-2009, 10:46
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Barbara View Post
Szavaztam. A +10% szintenkénti férőhelyre.
Gondolkoztam h ez vagy vmelyik hadibónusz legyen, de csak egyet lehetett választani. Az döntött h szövetségben előnyösebb ha a férőhely több és több egységgel lehet kisegíteni a másikat.
Ha haderőre kap pluszt és az alapján kell választani egy orkot, gnómot v óriást még mindig előbb veszek be a szövetségbe mint egy hullát.
én már csak hátradőlök a fotelemben és iszogatok..
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
  #9  
Old 04-11-2009, 11:37
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Barbara View Post
Szavaztam. A +10% szintenkénti férőhelyre.
Gondolkoztam h ez vagy vmelyik hadibónusz legyen, de csak egyet lehetett választani. Az döntött h szövetségben előnyösebb ha a férőhely több és több egységgel lehet kisegíteni a másikat.
Ha haderőre kap pluszt és az alapján kell választani egy orkot, gnómot v óriást még mindig előbb veszek be a szövetségbe mint egy hullát.
Ez igaz. És mit adnál mellé még, mert csak a férőhelybónusz önmagában túl sokat nem ér...
Abban igazad van, hogy inkább a férőhelyeit növeljük a szövetség miatt, mint a haderejét, ok, legyen szerintem is inkább ez, de emellé még -szerintem- megkaphatná a betegség bővítést...
Viszont gyújtás ellen nem adnék Neki semmit sem (ezt írtad az egyel ezelőtti hsz-edben), mert akkor nem lehetne hol megfogni. Kell Neki egy gyenge pont, az pedig az emberei és a házai...
Reply With Quote
  #10  
Old 04-11-2009, 12:03
Khazad-Dum Khazad-Dum is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kárpátalja, Borzsova
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 89%
Arrow

Szerintem meg egy hulla legyen egy durva hadis faj aki átüt elfet is ha teljesen kitámad. Cserébe a védelme csak halovány és lehet szivatni tolikkal és varikkal. Nem látom, hogy miért ne lehetne egy végletekig támadásra kihegyezett faj. A kezdők úgy se lennének vele mert a lopástól elmegy a kedvük elég hamar, a tapasztaltabbaknak aki kihivást keress az elég szépen el lehetne vele.

Javaslatom a szintenkénti bónuszok szintenként, belettem a SMOOTH SCOOLER javaslatait kicsit át alakítva, szerintem az övé egy járható út.

5.szinten
+20% hadibónusz (csak támadásra)
+10% lakibonusz (40 helyett 44 katona)
+5% tolireziszt es varireziszt (-5% zsakmany, -5% arto hatas)
5% esely az eredmeny nelkul toli/vari akciora (kb. minden 20. akcio)

4. szinten
+40% hadibónusz (csak támadásra)
+20% lakibonusz (40 helyett 48 katona)
+5% tolireziszt es varireziszt (-10% zsakmany, -10% arto hatas)
10% esely az eredmeny nelkul toli/vari akciora (kb. minden 10. akcio)

3. szinten
+60% hadibónusz (csak támadásra)
+30% lakibonusz (40 helyett 52 katona)
+10% tolireziszt es varireziszt (-15% zsakmany, -15% arto hatas)
15% esely az eredmeny nelkul toli/vari akciora (kb. minden 7. akcio)

2. szinten
+80% hadibónusz (csak támadásra)
+40% lakibonusz (40 helyett 56 katona)
+20% tolireziszt es varireziszt (-20% zsakmany, -20% arto hatas)
20% esely az eredmeny nelkul toli/vari akciora (kb. minden 5. akcio)

1. szinten
+100% hadibónusz (csak támadásra)
+50% lakibonusz (40 helyett 60 katona)
+25% tolireziszt es varireziszt (-25% zsakmany, -25% arto hatas)
25% esely az eredmeny nelkul toli/vari akciora (kb. minden 4. akcio)

-Megkapná a katona morált 100% morált.
-A vérszomj is megmarad.
-A betegséget is durvább lefolyású lenne, (ahogy Dus javasolta)de nem 80% hanem csak 30%-kal

Szerintem akármit teszünk vagy tesztek a hulla az mindig is egy MF-faj lesz. Szövibe még akkor se venném be ha ez itt mind megvalósulna. Mint mondtam egy végletekig brutális hadi fajt képzelek el, aki úgy megy át teljes sereggel még az átlagosan bevédett elfen is mint f*s a libán. Cserébe nincs tolija és varija és nem lát semmit a többi orikból. És ha nincs otthon az egész sereg akkor csapnivaló a védelme, mert csak támadni, és támadni tud.

Esetleg még az hogy ne tudjon képezni ijjászt csak elitet meg lovast, de ez már tényleg csak így a végére jutott eszembe.

Várom a véleményeket.

Last edited by Khazad-Dum; 04-11-2009 at 14:26.. Reason: Elírás
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 03:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu