|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

02-27-2009, 15:54
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Redback
Védelemnek a betegség szerintem nem számít sokat, alsóbb szinteken simán kiheverhető némi kórházzal, 3-ban is átvészelhető némi tartalékkal szerintem.2-ben nem tudom ....
|
A betegséggel kell valamit kezdeni, mármint azt kell növelni, mert a hullának az az egyik legfőbb fegyvere, s azt erősíteni, nem pedig a támadását.
|

02-27-2009, 15:58
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
A betegséggel kell valamit kezdeni, mármint azt kell növelni, mert a hullának az az egyik legfőbb fegyvere, s azt erősíteni, nem pedig a támadását.
|
Félre értettél.Én erre mondtam, hogy a betegség szinte vicc:
"Védekezésre szerintem azért nem kell annyi bónusz, mert egy hulla ne védő legyen, hanem támadjon. :P Meg ott a betegség is"
Szerintem a védőerején kéne húzni egy kicsit, mert így bárki átüti 
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]
Non omnis moriar (#701164) [3/G]
|

02-27-2009, 16:11
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Budapest
Posts: 36
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Persze, hogy nem sokat ér a betegség :P
Csak mondtam, hogy az is ott van  és még a férőhelyek növelésével is "plusz" védelemhez juthat!
De Peti ötlete tetszik..., hogy minél több sereggel ütik be, annál több betegséget vigyenek haza.
Viszont egy hulla akkor is inkább támadó legyen, mint védő  , szegény nem tud semmi mást tenni, csak támadni  . Ezt a hatalmas élvezetet hagyjuk meg neki 
|

02-27-2009, 17:08
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Quote:
Originally Posted by Purode
Persze, hogy nem sokat ér a betegség :P
Csak mondtam, hogy az is ott van  és még a férőhelyek növelésével is "plusz" védelemhez juthat!
De Peti ötlete tetszik..., hogy minél több sereggel ütik be, annál több betegséget vigyenek haza.
Viszont egy hulla akkor is inkább támadó legyen, mint védő  , szegény nem tud semmi mást tenni, csak támadni  . Ezt a hatalmas élvezetet hagyjuk meg neki 
|
Az ork sem hiszem, hogy valami nagy védekező faj lenne, a védelme szerintem minden számolás nélkül jóval nagyobb mint a hulláé 
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]
Non omnis moriar (#701164) [3/G]
|

02-27-2009, 17:53
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
Nekem régebben is az volt a véleményem hogy kell növelni a hullának a barakk férőhelyeit, + a védelmét kell erősíteni, mert ugye ha a védelme erősebb akkor kevesebb sereget kell bent hagyni védeni. A jelenlegi támadóbónusz elég lenne neki ha a védelme lenne megerősítve.
Nincs védelem varija a hullának, -30% a több fajhoz képest, ha automatikus vérszomjat kap, akkor kapjon automatikusan 30% védelmet is, az is lehetne vérszomj az oriban levő seregeken
férőhely növelés, 40,42,44,46,48, mert soknak tartom az 50et 1. szinten
+ ha támadják több sereggel akkor a betegség sokszorozódjon, hogy ne 5 sereggel földeljék be folyton, az 1. sereg 100%os betegséget kap, s a többi még 50%-50%al növelné a betegséget
|
Ezt nem tartom rossznak, sőt, így elsőre elég jó, de kiegészíteném egy nagyon picivel, mert ez Nekem nagyon tetszett:
Quote:
Originally Posted by Purode
Ja... és amiről még eddig nem esett szó az az, hogy a hulla nem egy szövetségi faj és nem is egy színesen játszható faj (még ezekkel az újításokkal sem), így nem egy kecsegtető választás.
Szerintem, hogy egy kicsit színesebbé tegyük..., legalább szövibe hagy vegyék fel szegényt 
Ehhez egy olyan javaslatom lenne, hogy a hullára nyitott térkapun keresztül a szövijeit ne lehessen kirabolni. (és most magam ellen beszélek, mert imádom az ilyen szöviket kirabolni...  )
|
Meg egy nagyon picit variálnék rajta:
Szóval lenne +5%, +10%, +15%, +20%, +25% férőhelye a különböző szinteken, kap 30%-os védőbónuszt, több betegséget kap el a támadó (100% a mostanihoz képest + 50% minden további sereg után), és a rá nyitott térkapun keresztül csak őt lehessen lopni...
A férőhely ez esetben NEM csak a barakkokra, hanem minden épületre vonatkozna, és az üres területekre is!
|

03-22-2009, 15:05
|
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Előhalottak (ötleteim)
Sziasztok!
Nagyon sokat írtatok (ahogy nézem kb. 2008 közepétől van az első hozzászólás!)
Előre is elnézést kérek mindenkitől, mert nem olvastam végig ezt a hosszú topikot, de beleolvastam azért!
Nekem is mint ahogy az itt előttem írók, nekem is van egy "élőhalott" fajú országom. Azért választottam ezt a fajt, mert nemcsak hogy a neve kecsegtető volt  hanem amikor olvastam a fajok súgót, első benyomásra olyan "igénytelen" fajnak tűnt  . Tehát azt értem az "igénytelen" alatt , hogy nem igényel sok állandó óránkénti odafigyelést! (persze ott van a helytartó, ha munkába vagy egyéb elfoglaltság miatt nem tud az ember foglalkozni az országával...) És amiért még kezdőnek tartom magam (régebben játszottam, csak abbahagytam és mostanság kezdtem újból játszani csak mostmár van olyan is hogy "személyiség" meg "élőhalott" faj régen nemvolt  )
De abban teljes mértékben egyet értek , hogy valahogyan mégis de erősíteni kellene!
Én amitől egy kicsit tartok az az, hogy hiába az élőhalottak nem értenek sem a tolvajláshoz sem pedig a varázsláshoz, de ebből kifolyólag ki is vagyunk téve ennek a veszélynek, mert gyakorlatilag bárki kitud fosztani vagy meggömbözni egy élőhalott fajú országot.  <-- Ez ellen kellene valamit kitalálni valahogy a kristálygömb elleni védelemre  !! De hogy mit azt pontosan én sem tudom, mert ha azt mondanánk hogy élőhalottat nem lehet megkristálygömbözni az szerintem nem lenne fair a többi fajhoz képest!
A másik észrevételem, az hogy ugyanannyi területen (és ezt már elöttem is írta valaki) más fajú országok , köszönve a tekercsíró képességeiknek több férőhelyeik miatt több egységet képesek tartani! <- erre szerintem lehetne az , hogy hektár száma ként egy kis plusz % férőhely!
Ami még megfogott de nem tapasztaltam az az, hogy az élőhalott -ra jellemzően egy állandó betegségforrás , ez szerintem nem olyan erősen tapasztalható! Ebből a feltevésből gondoltam azt , hogy milenne ha az aki élőhalottat Lop meg az elkapná a Betegséget , mert a tolvajok ahogy bementek az élőhalott országba megkapták a pestist?
Lenne még egy érdekes tapasztalatom! Élőhalottként nehéz szövetséget találni, mert azt mondják sokan , hogy azok legyengítik a szövetséget, ezért nem lehetne e olyat kibővíteni a "térkapuk felderítése" opciót, hogy az ha szövetségbe van egy ország a szövetségre nyitott térkapukat is felderítse? (hullák miatt!)
És még egy utolsó feltevés! Minden fajnak megvan a maga saját tipusú "faji speciális varázsa" <- na most mivel tudjunk hogy az élőhalott faj az Hadi beállítású , és Élőhalott esetében nem lehetne-e azt hogy a "Háború" és azon belül (kifosztás, mészárlás, földszerzés, pusztítás) on kívűl az élőhalottnak lenne egy plusz speciális támadási fajtája? (pl, könyvtárrablás)?
Nos nekem ennyi lenne az elgondolásom a hullákkal kapcsolatban!!! Remélem nem bántottam meg senkit, és remélem hogy nem szárnyaltam túl az írásommal de én egy nagy élőhalott fan vagyok
Üdv, Köszönöm.
|

04-02-2009, 20:16
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
+ ha támadják több sereggel akkor a betegség sokszorozódjon, hogy ne 5 sereggel földeljék be folyton, az 1. sereg 100%os betegséget kap, s a többi még 50%-50%al növelné a betegséget
|
Mi az ésszerű magyarázata annak, hogy a 2. sereg ne betegítsen annyira, mint az első?
Szerintem beteg ország elleni x támadás x-szeres betegséget hozzon. Én igazából hibának érzem, hogy nem így működik a betegség bevezetése óta. De ezt már írtam valahol...
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|

04-02-2009, 20:54
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Mi az ésszerű magyarázata annak, hogy a 2. sereg ne betegítsen annyira, mint az első?
Szerintem beteg ország elleni x támadás x-szeres betegséget hozzon. Én igazából hibának érzem, hogy nem így működik a betegség bevezetése óta. De ezt már írtam valahol...
|
Ez csak egy ötlet volt, s azért nem max betegséget kapna a többi támadó sereg, mert azt már azért picit durvának érezném én is, illetve szerintem a többiek is.
|

04-02-2009, 20:59
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
Ez csak egy ötlet volt, s azért nem max betegséget kapna a többi támadó sereg, mert azt már azért picit durvának érezném én is, illetve szerintem a többiek is.
|
Mindenki meggondolná kétszer is, hogy beverjen-e egy üres hullát sok sereggel 
|

04-02-2009, 22:00
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Andrew
Mindenki meggondolná kétszer is, hogy beverjen-e egy üres hullát sok sereggel 
|
Ez baj? Én nem tartom annak. Ha a hulla kitámad, akkor számíthat arra, hogy nem sok sereggel fogják visszakísérni, tehát erősödik a védelme.
Persze, ezen kívül egy kicsit erősíteném a támadóerejét, valamint a gyújtogatás ellen növelném az üres helyeken elférő lakósok számát.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:17.
 |
|
|
|
|
|
|