Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #131  
Old 03-23-2008, 15:23
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Igen, több számon is gondolkoztam, és nem javítottam át eléggé
A 10% pontértékű lakos (amit írtam) 30 nép/ hekivel jön ki
De éppen ezért írtam, hogy akármi lehetne, a lényeg, hogy csökken a mozgás, ezáltal a támadó jobban tudja követni a célpontot. Ha 100k pontnyi az össz lehetséges mozgás, akkor a támadó befokozva a sáv közepére biztosra megy, nem 0 hekit foglal. Ha 200k a sáv, akkor fordulhat elő a 0 hekis foglalás, ezt pedig kiütné a nép értékének alacsonyabb maximuma.
Így maximum 120ezer pontot lehet mozogni, a teljes működéshez 30-50ezer pontnyi lakos kell. Ha szélső értéket veszünk, 30ezret, akkor 90ezer pontos mozgásteret ad, akár oda-, akár elfokozásra. 20ezer hektáron. Feljebb többet.

Önmagában ez nem oldja meg a nulla hektáros foglalások kérdését. 20ezer hektáro felett továbbra is lehetőség lesz a 100ezer pontnyi eltávolodásra. A nullás foglalások pedig eddig is csak ott voltak jellemzőek.
__________________
Hódító * Queosia
Sponsored Links
  #132  
Old 03-23-2008, 15:24
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Észrevehetően belassulna a játék, mivel ahol eddig egy nagyon egyszerű számítás volt, ott komplex számítások sorozata lenne ezentúl: kiszámolni, hogy mennyien férnek, beleszámolva a faji sajátosságokat, tekercseket stb.

Ilyen módosítás kizárva.
Sajnos a programozási részéhez nem értek
(bár azokat amúgy is ki kell számolni a lakosság férőhelyéhez nem? )
  #133  
Old 03-23-2008, 15:27
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by AndrewB View Post
(bár azokat amúgy is ki kell számolni a lakosság férőhelyéhez nem? )
Körönként egyszer. Nem minden egyes akciód után egyszer. A(z elvetett javaslat szerint viszont az eddigi, népességet befolyásoló akciókon felül a tekercslopásokkor is, tehát nemcsak bonyolultabb, de mégtöbb helyen előfordul. Úgyhogy ez teljesen kilőve.
__________________
Hódító * Queosia
  #134  
Old 03-23-2008, 15:30
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Körönként egyszer. Nem minden egyes akciód után egyszer. A(z elvetett javaslat szerint viszont az eddigi, népességet befolyásoló akciókon felül a tekercslopásokkor is, tehát nemcsak bonyolultabb, de mégtöbb helyen előfordul. Úgyhogy ez teljesen kilőve.
Oks, így már világos, köszi szépen
  #135  
Old 03-28-2008, 19:23
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Erre egy kicsit több időt hagyok, hogy mindenki hozzászólhasson, de ez a téma is a végéhez közelít, úgyhogy ha bárkinek van új javaslata, észrevétele az eddigi javaslatokkal kapcsolatban, érve, hogy miért X javaslat legyen, vagy miért ne Y, az most írja.
__________________
Hódító * Queosia
  #136  
Old 03-28-2008, 20:47
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Továbbra is az a véleményem, hogy maradjon minden így ahogy van most. +1 taktikai elem. A mega orik meg fokozgassanak több 100k katit 1-1 ütéshez (vagy elkerüléshez), amíg van miből.

Továbbra is egyet értek Monroval, miszerint:
100k értékkel lejjebb lévő ori odafokozva rámjön 2 körre (95-100% barakkos ork tudós tábornokot valószínűleg nem fog meg semmi még ha 2000 hekivel feljebb van akkor se, ez szvsz nem vita tárgya), és kv után eltávolodik annyira, hogy szinte képtelenség utánnabontani. De ha sikerül is lebontani a fél orit, és visszamenni, mi lesz mikor hazaérnek a seregek? Ott állok az ellen ori mellett 2 körre lebontva a fele orim...

Ha marad ez a "0 hekis" lehetőség, akkor legalább az az esélyem meg van, hogy ugyanannyi kati lefokozásával - amivel ő rám jött - "megússzam" a hekivesztést. És a lehetőség is ott marad az ellennél, hogy fokozzon még 100kn belüre és mégis vigyen hekit.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #137  
Old 03-29-2008, 01:13
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwyl szelleme View Post
Ha marad ez a "0 hekis" lehetőség, akkor legalább az az esélyem meg van, hogy ugyanannyi kati lefokozásával - amivel ő rám jött - "megússzam" a hekivesztést. És a lehetőség is ott marad az ellennél, hogy fokozzon még 100kn belüre és mégis vigyen hekit.
És megint oda lyukadunk ki, ami miatt támogatom az ötletet, miért is kell azon múlnia az ütésnek,hogy:
1. van elég pénzem fokozgatni több száz k katit?
2. miért kell eltalálnom azt hogy mennyire fokoz el, hogy hozzak vmit. azt hittem ez nem szerencse játék...

szvsz, ez nem szerencse játék ez stratégia. ha súlyos veszteségek árán bevállalja vki,hogy ház free legyen,hetekig rákészül esetleg, akkor ne az legyen,hogy vagy eltaláltja a fokozást, vagy nem. a 0hekis ütés lehetősége bennemaradna a játékba, ha ezen változtatnánk, csak jóval drágább lenne. Sztem a játék célja, nem az, hogy kinek van több tartaléka,és tud minél több ütést megúszni, hanem hogy ki a jobb stratéga. De ,ha a játék neve mégse hóditó hanem tévedtem és bankár akkor én kérek elnézést. De addig úgyérzem hogy terület arányosan érdemes gondolkodni...

ugyan elég elrugaszkodott, de létező példa.: anarchban a legnagyobb orinak alig 0,35%-a 100k pont különbség. ez arányaiban olyan mintha egy 200hekis orival nem tudnál ütni egy 201 hekis orit. de még A-ban is kevesebb mint 10% területi különbség a "nagyoknál". miért van az, hogy 220 hekin simán szembeszállsz egy 200hekis orival, de 30k hekin inkább menekülsz??? és mindezt csak azért mert lehetőséged van rá. És a végeredmény mi??? mind2 fél veszit. az egyik azért mert csomo katit elszort 0hekiért. a másik meg inkább lefordul, mert elfogy a pénze és 1 hekit nem adna a másiknak.

(Off sztem a szkarának is más lett volna a sorsa, ha nincs ez a lehetőség a játékban)
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 03-29-2008 at 01:16..
  #138  
Old 03-29-2008, 07:23
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
És megint oda lyukadunk ki, ami miatt támogatom az ötletet, miért is kell azon múlnia az ütésnek,hogy:
1. van elég pénzem fokozgatni több száz k katit?
2. miért kell eltalálnom azt hogy mennyire fokoz el, hogy hozzak vmit. azt hittem ez nem szerencse játék...

szvsz, ez nem szerencse játék ez stratégia. ha súlyos veszteségek árán bevállalja vki,hogy ház free legyen,hetekig rákészül esetleg, akkor ne az legyen,hogy vagy eltaláltja a fokozást, vagy nem. a 0hekis ütés lehetősége bennemaradna a játékba, ha ezen változtatnánk, csak jóval drágább lenne. Sztem a játék célja, nem az, hogy kinek van több tartaléka,és tud minél több ütést megúszni, hanem hogy ki a jobb stratéga. De ,ha a játék neve mégse hóditó hanem tévedtem és bankár akkor én kérek elnézést. De addig úgyérzem hogy terület arányosan érdemes gondolkodni...
Az utolsó mondat kivételével igazat adok neked.
De inkább pontszámarányosan kellene gondolkodni.
Sokkal logikusabb, mint a terület alapú.

Képlettel egyelőre nem tudok szolgálni.
__________________
A szenvedélyem
  #139  
Old 03-29-2008, 10:25
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Az utolsó mondat kivételével igazat adok neked.
De inkább pontszámarányosan kellene gondolkodni.
Sokkal logikusabb, mint a terület alapú.

Képlettel egyelőre nem tudok szolgálni.
Most pontszám alapján történik a foglalás. Épp ez a felvetés, hogy mivel így extrém távolodásokat lehet csinálni, ne így legyen.
__________________
Hódító * Queosia
  #140  
Old 03-29-2008, 23:00
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Most pontszám alapján történik a foglalás. Épp ez a felvetés, hogy mivel így extrém távolodásokat lehet csinálni, ne így legyen.
Én nem így értelmezem.

A felvetés az, hogy egy nagy pontú ország foglalásánál ne 100K pont távolság legyen a maximális ahonnan még foglalni lehet.

Szerintem ezt a fix számot kéne kicserélni a pontszámaránytól függő foglalásra.

Tehát ne különbség, hanem arányalapú legyen! (Nem feltétlenül lineáris)
__________________
A szenvedélyem
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 22:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu