Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-25-2007, 12:43
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default Az amatőr megszólal

Bocsi előre is az értetlenkedésért, sokan nem fogjátok ezt most szeretni.

Fegya, ezt írtad:
"...2 problémát vetett fel nagyobb területen (2948 heki felett)
-szinte lehetetlen átjutni az országoknak az 1A pontlista nagy szakadékain.
-a bányát tartó termelő országok lettek a fő célpontjai a hadis országoknak, mivel védelmük termelésük következtében gyengébb."

Egyrészt nem látom tisztán, miért oldaná meg a "problémát" a javaslatod.
Az 1A nagy szakadékai nem állnak (szerintem, de bocsi, ha nagyot tévedek). Amennyivel könnyebb a "szakadék" aljáról ugrani, annyival könnyebb a tetejét feljebb vinni.
A hadis célpontok pedig (általában) a gyengébb országok, tehát ha a termelő általában gyengébb, mint a hadis, akkor nagyobb valószínűséggel lesz célpont. Ennek viszont semmi köze a felfedezés legutóbbi módosításához, ez előtte is pont így volt.
Az egyetlen dolog, amit megoldana, az abszolút top relatív fékezése (a többiekhez képest). És e miatt látom értelmét egyedül eddig.

Másrészt a célkitűzést sem értem, amire többen célozgattatok: a törpét ("bányát tartó termelő országok" ) életképesebbé kellene tenni, mert így macerás. Én abból indulnék ki, hogy nem a törpének kell a bánya (, ha kell), hanem a klánnak. Ebből következően teljesen mindegy, hogy mennyire nehéz a törpével játszani. Amíg a a klánoknak kell bánya, és a törpével lehet optimálisan termelni, addig fognak törpét is tartani. (Vagy félelfet ). (Ha pl. az elfnek ilyen komoly kajatermelő bónusza lenne, valószínűleg a javaslat a tanyát is a bányával egy kalap alá venné - a hadisnak egyik sincs, a többi meg szükséges termelő, ugye? Nem látom erős érvnek, hogy bányát csak felfedezni lehet, mert ha ütéssel nem lehet szerezni, akkor veszíteni sem - és fordítva. Ha pedig a termelő nem üt, akkor mindegy, hogy bánya kell, vagy egyéb, fedezni fog.)
Nyilván a stratégia része lehet levadászni más termelőjét. Ez egyrészt nem fog változni a javaslat esetleges bevezetése után sem, másrészt a javaslat a klánok stabilitása irányába hat (aránylag könnyebb veszteségpótlás pont a termelőnél, ahol érzékenyebb a klán), ami inkább betonozza a sorrendet (nem a pontszámokat!), mintsem, hogy segítené az eredményes helycseréket. (Ismét csak feltételezés részemről.) Senki által felvetett (témanyitó) problémára pedig egyáltalán nem ad választ. Ugyanúgy előjön a nehézség, csak magasabb hektáron, de az országok sorrendjében közben ettől még nem lesz változás.

A javaslat kidolgozása egyébként tetszik, példaértékűnek tartom, és ezért gratulálok. Sajnos a fentiek miatt (még?) nem támogatnám.

OFF Csak gondolkodni írom, nem javaslat. A szakadékokat kétféleképpen tudnám megszüntetni. Vagy csak azt erősítjük, aki az alján van, pl. könnyebb a fedezés, ha az alattam levőhöz közelebb vagyok, mint a felettem levőhöz. Vagy a szakadék méretét csökkentem, hogy lehessen ütni; pl. A-ban a távolság másképp működne, leesne a tizedére (vagy mindegy hányadára), ami most 20 kör, az lenne 2. Nem dolgozom itt ki, nem válasz a témanyitó problémájára. A bányák védelmét nem tartom szükségesnek. Amíg a barakkoknak kell bánya, addig megoldják, hogy legyen. Mindenki, azonos feltételek mellett. ON
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 02:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu