Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #241  
Old 03-29-2007, 22:13
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
ez pont azért van, hogy amikor a régi lemezt felrakod, és jössz panaszkodni a fórumra, hogy így a kicsi orik hátránya meg úgy, akkor ezt ide lehessen másolni.

a naponta képzett katikat amúgy se keverd ide, mert az faj , és éplista függő is...

lehet, hogy 8000 hekin van egy bevállalósabb ország, aki annyit képez, mint egy bevédekezett 10000 hekin.
szerintem a kettőnk közötti "vita" inkább a dühöngőbe való úh egyelőre inkább hanyagolom ezt a topicot...
egyébként elvégre mind1, hogy mit találtok ki, nekem ennél nehezebb már valszeg úgysem lesz. és én ezzel még meg tudok birkózni.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Sponsored Links
  #242  
Old 03-29-2007, 22:30
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by csunyabogar View Post
o yeah. hozzá merészeltem szólni a témához egy olyan kiegészítéssel, ami a kisebb oriknak nem jelentene hátrányt a nagyokkal szemben, és erre csak azt tudod mondani, hogy nem is értem.
lassan már nem is csodálkozok azon, hogy az A-s módosításokba miért csak a "nagyok" szól(hat)nak bele... bármennyire hihetetlennek is tűnik, az A-ban játszanak 3k heki alatti orik is, és őket is érintik az ilyen jellegű változtatások.
érinteni érintik, ezt nem is vitatja senki...

de attól még nem értik, pl Te.

először kértem,hogy támaszd alá számokkal.
utána leírtuk neked ,hogy a kisebb orik így könnyebben fedezhetnek.
mivel a nagyobb orikra sokkal nagyon súllyal hat az 1,6 hatvány...

neked még ez sem elég, továbbra is állítod, hogy a nagyok minden módosítást a kicsik ellen találnak ki....

szerinted kivetette fel hogy a topp klánnak pl ne csökkenjen a fedezési rátája...

biztos itt is a saját hasznomat néztem, de jópár ien hozzá szólást tudnék keresni, ahol nem a saját hasznomat néztem, hanem hogy lehetne az űrt csökkenteni...

de ha már itt tartunk, aki már 3000 hekitől fedezni akar, annak tényleg lassan fog haladni a felzárkózás,azon nem lehet segíteni semmien szabállyal, de erre van kitalálva a háború menü.


Last edited by Hóhér; 03-29-2007 at 22:42..
  #243  
Old 03-30-2007, 08:24
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Sziasztok!

Nekem is tetszik az elved. Az egyetlen problémát pedig azzal váltanám ki, hogy nem engedném -50% alá esni a módosítódat.
Kösz! Jogos kiegészítés!
  #244  
Old 03-31-2007, 12:29
Survivor Survivor is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 89
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Egyetértek a felvetéssel, bár a legtöbb csoportban hadis vagyok. Valóban nagy szívás lehet az, ha valakit mindig levernek a felfedezési arány pedig csak folyamatosan nő nála.
  #245  
Old 04-27-2007, 20:54
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Előhozom megint ezt a témát. Szerintem sokkal fontosabb, mint a rengeteg személyiség javaslat.

A felfedezés nehezítése (ami alapvetően szükséges volt), 2 problémát vetett fel nagyobb területen (2948 heki felett)
-szinte lehetetlen átjutni az országoknak az 1A pontlista nagy szakadékain.
-a bányát tartó termelő országok lettek a fő célpontjai a hadis országoknak, mivel védelmük termelésük következtében gyengébb. Ez még nem lenne baj, de ha beverik őket és visszafedeznek, ugyanott tartanak, mint korábban, de jóval magasabb fedezési rátával. Néhány vesztes csata és visszafedezés után olyan magas lesz a felfedezési rátájuk, hogy képtelenek felfedezni.

Javaslatom, mely korábbi javaslatom továbbfejlesztése, enyhíti ezt a 2 problémát:

A 2948 hektár feletti felfedezési képleten (Szükséges katona: (terület / 100) ^ 1.6 * (1 + felfedezési arány * 2)) nem változtatnék. A felfedezési arányon módosítanék:

1. Minden körben minden aktív ország felfedezési arányából levonunk annyit, hogy a felfedezési arány 1000 kör alatt 10%-t csökkenjen. (0,01%-t). Így a felfedezési arány negatív is lehet, ami azt jelenti, hogy a ráta nélküli alapfelfedezést csökkenti!

Nézzünk egy példát. 10000 hektáros ország 10%-s felfedezési rátával most 1902 katonával tud felfedezni egy hektárt. Ennek az országnak 1000 kör elmúltával nullázódik a felfedezési rátája, tehát a felfedezés katonaigénye 1585 fő lesz. Újabb 1000 kör elteltével a felfedezési ráta -10% lesz, ami 1268 fős katonaigényt jelent.

Másik példa. Feljut egy új ország az 1A-ba. Hadisként elég szépen halad felfelé és felfedezés nélkül eljut 3000 kör alatt 13000 hektárra. A környékén nincs ellenfél. 50-100 körre van a következő ország. Mivel a felfedezési rátája 0, 2412 katona kell 1 hektár felfedezéséhez. Javaslatom szerint a felfedezési rátája -30%, tehát 1 heki felfedezéséhez elég neki 965 katona. De ha 4000 kör alatt jut el 13000 hektárhoz felfedezés nélkül, akkor a katonaigény 482 katona lesz 1 heki felfedezéséhez.

2. A felfedezési arányt a földvesztés nem befolyásolja. A háborúval szerzett föld a pozitív felfedezési arányt csökkenti, mint most is. A negatív felfedezési arány elképzelésem szerint nem változna földfoglaláskor.

3. Felfedezéskor természetesen a felfedezési arány növekszik. Ha egy 10000 hektáros ország felfedezési aránya a felfedezés előtt -20% volt, akkor úgy számolnék, mintha eddig -2000 hektárt fedezett vola fel. Ha most felfedez 1000 hektárt, akkor a felfedezett területe -1000 hektár lesz, így a felfedezési aránya -9.09% lesz. (-1000/(11000/100))

4. Bányát tartó országoknál, ha felfedezési arányuk pozitív, akkor körönként nem 0,01%-t vonnák le felfedezési arányukból, hanem többet. Ha valaki 10% bányát tart, akkor körönként 0.1%-t (bányák százalékos aránya / 100) vonnák le. Így 10% felfedezési arány kb 4 nap alatt nullázódik. Ha a bányát tartó ország felfedezési aránya negatívvá válik, akkor nem kap kedvezményt bányáira, tehát neki is 0.01%-t csökken a felfedezési aránya.

5. Bármekkora is a felfedezési arány, 1 hektár felfedezésének katonaigénye nem csökkenhet 225 fő alá.


Na, ennyi.
Szerintem javaslatom a felvetett problémákat megoldja, miközben a rendszeresen felfedezéssel haladó országoknak a felfedezés szinte semmit sem változna.
Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
A hozzászólásokból azt a következtetést vontam le, hogy ki kell egészíteni a javaslatomat egy 6. ponttal:

6. Aki nem fedezhet fel (top4 illetve elfnél top10%), annak nem csökken a felfedezési aránya.
Szerintem ez teljesen logikus kiegészítés. Ha nem használhatja fel a csökkenést, akkor ne gyűjtse előre a felfedezési kedvezményt arra az időre, amikor kiesik a topból. Ha ilyenkor is gyűjthetné, akkor kiverése esetén azonnal visszafedezhetne. Ez tényleg túl nagy előny lenne.
Quote:
Originally Posted by monro View Post
Sziasztok!

Nekem is tetszik az elved. Az egyetlen problémát pedig azzal váltanám ki, hogy nem engedném -50% alá esni a módosítódat.
Nem szeretném, ha ez a javaslatom elfelejtődne. Elég sokat dolgoztam vele, amig összeállt.
  #246  
Old 04-27-2007, 21:14
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kerd meg Atit, hogy tegye a megfontolasok koze, ugyis nyitott a temara
__________________
Remedy
  #247  
Old 04-27-2007, 22:18
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

én ilyen lekeksen nem támogatnám
minde egyes orink 20k kör játék idő felett van, azaz a számítás szerint -200%

jelenleg 5000 katona felett volna egy hektár felfedezése egy 20k hekis oriban.. evidens, hogy mire ide bárki elér sok ezer játék köre lesz.
miért fedezhetnénki mi a javaslat értelmében 2500 ért??

amúgyis ketté bontanám a problémát:
Quote:
-szinte lehetetlen átjutni az országoknak az 1A pontlista nagy szakadékain.
erre válaszként annyi, hogy agyalj ki egy esetleg 2 klánütést és máris átjutsz..

Quote:
-a bányát tartó termelő országok lettek a fő célpontjai a hadis országoknak, mivel védelmük termelésük következtében gyengébb. Ez még nem lenne baj, de ha beverik őket és visszafedeznek, ugyanott tartanak, mint korábban, de jóval magasabb fedezési rátával. Néhány vesztes csata és visszafedezés után olyan magas lesz a felfedezési rátájuk, hogy képtelenek felfedezni.
én a problémát nem itt érzem, lévén a törpe értő kezekben nagyon is jó hadi tud lenni ha akar.
ezért inkább az a probléma, hogy a törpe magas hektáron nem tud bányát szerezni, mert drága a felfedezés, ezáltal értelmét veszti

tehát a javaslatot tovább szűkíteném csak a törpe fajra és annál is csak 10k heki alatt.
  #248  
Old 04-27-2007, 22:36
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
én ilyen lekeksen nem támogatnám
minde egyes orink 20k kör játék idő felett van, azaz a számítás szerint -200%

jelenleg 5000 katona felett volna egy hektár felfedezése egy 20k hekis oriban.. evidens, hogy mire ide bárki elér sok ezer játék köre lesz.
miért fedezhetnénki mi a javaslat értelmében 2500 ért??
Hát ezt sikerült félreértened. Mostantól csökkenne körönként a felfedezési ráta. Abszólút nem számít, hogy kinek mennyi a játékideje. Monrot pedig azért idéztem be, mert elfogadtam, hogy a felfedezési ráta ne csökkenhessen -50% alá.
Javaslatom igazán azoknak lesz jó, akik most kerülnek fel, harccal haladnak és a nagyobb szakadékokat át tudják majd fedezni. Valamikor Te is írtál valami olyasmit, ha jól emlékszem, hogy lehessen valamilyen kedvezményes felfedezést felhasználni a szakadékok átugrására.
Bár nem hiszem, hogy miután megértetted, támogatnád javaslatomat, hiszen ritkán szoktunk egyet érteni. De ez nem baj, legalább vitatkozunk.
  #249  
Old 04-27-2007, 22:47
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Hát ezt sikerült félreértened. Mostantól csökkenne körönként a felfedezési ráta. Abszólút nem számít, hogy kinek mennyi a játékideje. Monrot pedig azért idéztem be, mert elfogadtam, hogy a felfedezési ráta ne csökkenhessen -50% alá.
Javaslatom igazán azoknak lesz jó, akik most kerülnek fel, harccal haladnak és a nagyobb szakadékokat át tudják majd fedezni. Valamikor Te is írtál valami olyasmit, ha jól emlékszem, hogy lehessen valamilyen kedvezményes felfedezést felhasználni a szakadékok átugrására.
Bár nem hiszem, hogy miután megértetted, támogatnád javaslatomat, hiszen ritkán szoktunk egyet érteni. De ez nem baj, legalább vitatkozunk.
Ez így tévedés, én bárkivel egyet értek bármiben ha szerintem jó ha meg nem akkor nem, ez nem függ a javaslattevő személyétől

és mi változik attól, hogy Mostantól? visszajövünk állunk 10k kört, nem csinálok semmit, képezek ezalatt orinként kerek 10 millió katonát, és ezek mellett még fele annyiét fedezhetek mint az aki oda küzdi magát mellém?

és igen én is írtam, de az a kedvezményt nem arra a hatalmas teljesítményre adta, hogy hány ezer körig bír valaki full tornyos íjjal álldogálni mielőtt megölné az unalom

Ami igazság van abban amit mondasz, miszerint a felfedezés visszakönnyítését általánosságban semiképp nem támogatom, egyedül a törpe bányaigénye jogos az összes többi csak siránkozás.

Last edited by wand; 04-27-2007 at 23:00..
  #250  
Old 04-28-2007, 19:03
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Ez így tévedés, én bárkivel egyet értek bármiben ha szerintem jó ha meg nem akkor nem, ez nem függ a javaslattevő személyétől

és mi változik attól, hogy Mostantól? visszajövünk állunk 10k kört, nem csinálok semmit, képezek ezalatt orinként kerek 10 millió katonát, és ezek mellett még fele annyiét fedezhetek mint az aki oda küzdi magát mellém?

és igen én is írtam, de az a kedvezményt nem arra a hatalmas teljesítményre adta, hogy hány ezer körig bír valaki full tornyos íjjal álldogálni mielőtt megölné az unalom

Ami igazság van abban amit mondasz, miszerint a felfedezés visszakönnyítését általánosságban semiképp nem támogatom, egyedül a törpe bányaigénye jogos az összes többi csak siránkozás.
míg te állsz 10K kört addig egy meletted lévő tapasztaltabb játékos visszér melléd 1-el nagyobb kék számmal...és akkor sztem még ki kéne azzal egészíteni,h ha sokáig(1-2K kör) 1 helyben vagyakkor ne csökkenyjen tovább(az 1 helyt monjuk 100 hektárra gondolnám,hogy ne legyen hogy 1K körönként fedezel 1 hektárt és máris nemvagy 1 helyben)
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 01:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu