|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. |

04-27-2007, 22:36
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by wand
én ilyen lekeksen nem támogatnám
minde egyes orink 20k kör játék idő felett van, azaz a számítás szerint -200%
jelenleg 5000 katona felett volna egy hektár felfedezése egy 20k hekis oriban.. evidens, hogy mire ide bárki elér sok ezer játék köre lesz.
miért fedezhetnénki mi a javaslat értelmében 2500 ért??
|
Hát ezt sikerült félreértened. Mostantól csökkenne körönként a felfedezési ráta. Abszólút nem számít, hogy kinek mennyi a játékideje. Monrot pedig azért idéztem be, mert elfogadtam, hogy a felfedezési ráta ne csökkenhessen -50% alá.
Javaslatom igazán azoknak lesz jó, akik most kerülnek fel, harccal haladnak és a nagyobb szakadékokat át tudják majd fedezni. Valamikor Te is írtál valami olyasmit, ha jól emlékszem, hogy lehessen valamilyen kedvezményes felfedezést felhasználni a szakadékok átugrására.
Bár nem hiszem, hogy miután megértetted, támogatnád javaslatomat, hiszen ritkán szoktunk egyet érteni. De ez nem baj, legalább vitatkozunk. 
|

04-27-2007, 22:47
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Hát ezt sikerült félreértened. Mostantól csökkenne körönként a felfedezési ráta. Abszólút nem számít, hogy kinek mennyi a játékideje. Monrot pedig azért idéztem be, mert elfogadtam, hogy a felfedezési ráta ne csökkenhessen -50% alá.
Javaslatom igazán azoknak lesz jó, akik most kerülnek fel, harccal haladnak és a nagyobb szakadékokat át tudják majd fedezni. Valamikor Te is írtál valami olyasmit, ha jól emlékszem, hogy lehessen valamilyen kedvezményes felfedezést felhasználni a szakadékok átugrására.
Bár nem hiszem, hogy miután megértetted, támogatnád javaslatomat, hiszen ritkán szoktunk egyet érteni. De ez nem baj, legalább vitatkozunk. 
|
Ez így tévedés, én bárkivel egyet értek bármiben ha szerintem jó ha meg nem akkor nem, ez nem függ a javaslattevő személyétől
és mi változik attól, hogy Mostantól? visszajövünk állunk 10k kört, nem csinálok semmit, képezek ezalatt orinként kerek 10 millió katonát, és ezek mellett még fele annyiét fedezhetek mint az aki oda küzdi magát mellém?
és igen én is írtam, de az a kedvezményt nem arra a hatalmas teljesítményre adta, hogy hány ezer körig bír valaki full tornyos íjjal álldogálni mielőtt megölné az unalom
Ami igazság van abban amit mondasz, miszerint a felfedezés visszakönnyítését általánosságban semiképp nem támogatom, egyedül a törpe bányaigénye jogos az összes többi csak siránkozás.
Last edited by wand; 04-27-2007 at 23:00..
|

04-28-2007, 19:03
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by wand
Ez így tévedés, én bárkivel egyet értek bármiben ha szerintem jó ha meg nem akkor nem, ez nem függ a javaslattevő személyétől
és mi változik attól, hogy Mostantól? visszajövünk állunk 10k kört, nem csinálok semmit, képezek ezalatt orinként kerek 10 millió katonát, és ezek mellett még fele annyiét fedezhetek mint az aki oda küzdi magát mellém?
és igen én is írtam, de az a kedvezményt nem arra a hatalmas teljesítményre adta, hogy hány ezer körig bír valaki full tornyos íjjal álldogálni mielőtt megölné az unalom
Ami igazság van abban amit mondasz, miszerint a felfedezés visszakönnyítését általánosságban semiképp nem támogatom, egyedül a törpe bányaigénye jogos az összes többi csak siránkozás.
|
míg te állsz 10K kört addig egy meletted lévő tapasztaltabb játékos visszér melléd 1-el nagyobb kék számmal  ...és akkor sztem még ki kéne azzal egészíteni,h ha sokáig(1-2K kör) 1 helyben vagyakkor ne csökkenyjen tovább(az 1 helyt monjuk 100 hektárra gondolnám,hogy ne legyen hogy 1K körönként fedezel 1 hektárt és máris nemvagy 1 helyben  )
|

04-28-2007, 20:06
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
míg te állsz 10K kört addig egy meletted lévő tapasztaltabb játékos visszér melléd 1-el nagyobb kék számmal  ...és akkor sztem még ki kéne azzal egészíteni,h ha sokáig(1-2K kör) 1 helyben vagyakkor ne csökkenyjen tovább(az 1 helyt monjuk 100 hektárra gondolnám,hogy ne legyen hogy 1K körönként fedezel 1 hektárt és máris nemvagy 1 helyben  )
|
Még az a szerencse, hogy az A tele van Wandnál tapasztaltabb játékosokkal...
Én nem tilthatlak ki innen, de ha csak hülyeséget tudsz beszélni a megbeszélésekben, inkább meg se szólalj, légysziii...
|

05-18-2007, 18:47
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2006
Location: Gárdony
Posts: 798
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
sziasztok
ugyebár 2948 hektárig 225 kati kell a fedezéshez. Ez után brutális mértékekben megnő a kati igény egy hektár felfedezéséhez.....
ezt sztem szakaszosan kéne megoldani. A fedezési arányok is maradnának ha nem ütsz hanem fedezel akkor nőne ugyanugy..... 2948 hektártól 5896 hekiig felfedezés lineárisan növekedne azaz 2948 hekin 225 kati kéne míg 5896 hekin 450 katona. és ez így növekedne. de akár a fedezési arányt L is lehetne felejteni
Szóval az elözökből 11792 hekin 900 katona kéne 1 heki fedezéséhez....
szerintem ez ideális lenne 
de szóljatok hozzá és javítunk az ötleten 
__________________
NewGárdony (#200400)
|

05-21-2007, 22:32
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2006
Location: Gárdony
Posts: 798
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
ugylátom mindenkinek megfelel a fedezés így ahogy vn.... :S 
__________________
NewGárdony (#200400)
|

05-21-2007, 22:56
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Stoky(Gárdi) NEXUS
sziasztok
ugyebár 2948 hektárig 225 kati kell a fedezéshez. Ez után brutális mértékekben megnő a kati igény egy hektár felfedezéséhez.....
ezt sztem szakaszosan kéne megoldani. A fedezési arányok is maradnának ha nem ütsz hanem fedezel akkor nőne ugyanugy..... 2948 hektártól 5896 hekiig felfedezés lineárisan növekedne azaz 2948 hekin 225 kati kéne míg 5896 hekin 450 katona. és ez így növekedne. de akár a fedezési arányt L is lehetne felejteni
Szóval az elözökből 11792 hekin 900 katona kéne 1 heki fedezéséhez....
szerintem ez ideális lenne 
de szóljatok hozzá és javítunk az ötleten 
|
Nekem tetszik ez a szakaszos megoldás, de szerintem zárt kapukat döngetsz ez ügyben.
|

05-22-2007, 07:49
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Pápa
Posts: 749
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Ez mr nagyon sokat volt téma Gárdi.
Szerintem a normal csoportban olyan keves orszagot érint a kérdés és azok meg oldjak meg maguk hogy nem latom értelmét a változtatásnak
|

05-25-2007, 12:43
|
Junior Member
|
|
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Az amatőr megszólal
Bocsi előre is az értetlenkedésért, sokan nem fogjátok ezt most szeretni.
Fegya, ezt írtad:
"...2 problémát vetett fel nagyobb területen (2948 heki felett)
-szinte lehetetlen átjutni az országoknak az 1A pontlista nagy szakadékain.
-a bányát tartó termelő országok lettek a fő célpontjai a hadis országoknak, mivel védelmük termelésük következtében gyengébb."
Egyrészt nem látom tisztán, miért oldaná meg a "problémát" a javaslatod.
Az 1A nagy szakadékai nem állnak (szerintem, de bocsi, ha nagyot tévedek). Amennyivel könnyebb a "szakadék" aljáról ugrani, annyival könnyebb a tetejét feljebb vinni.
A hadis célpontok pedig (általában) a gyengébb országok, tehát ha a termelő általában gyengébb, mint a hadis, akkor nagyobb valószínűséggel lesz célpont. Ennek viszont semmi köze a felfedezés legutóbbi módosításához, ez előtte is pont így volt.
Az egyetlen dolog, amit megoldana, az abszolút top relatív fékezése (a többiekhez képest). És e miatt látom értelmét egyedül eddig.
Másrészt a célkitűzést sem értem, amire többen célozgattatok: a törpét ("bányát tartó termelő országok"  ) életképesebbé kellene tenni, mert így macerás. Én abból indulnék ki, hogy nem a törpének kell a bánya (, ha kell), hanem a klánnak. Ebből következően teljesen mindegy, hogy mennyire nehéz a törpével játszani. Amíg a a klánoknak kell bánya, és a törpével lehet optimálisan termelni, addig fognak törpét is tartani. (Vagy félelfet  ). (Ha pl. az elfnek ilyen komoly kajatermelő bónusza lenne, valószínűleg a javaslat a tanyát is a bányával egy kalap alá venné - a hadisnak egyik sincs, a többi meg szükséges termelő, ugye?  Nem látom erős érvnek, hogy bányát csak felfedezni lehet, mert ha ütéssel nem lehet szerezni, akkor veszíteni sem - és fordítva. Ha pedig a termelő nem üt, akkor mindegy, hogy bánya kell, vagy egyéb, fedezni fog.)
Nyilván a stratégia része lehet levadászni más termelőjét. Ez egyrészt nem fog változni a javaslat esetleges bevezetése után sem, másrészt a javaslat a klánok stabilitása irányába hat (aránylag könnyebb veszteségpótlás pont a termelőnél, ahol érzékenyebb a klán), ami inkább betonozza a sorrendet (nem a pontszámokat!), mintsem, hogy segítené az eredményes helycseréket. (Ismét csak feltételezés részemről.) Senki által felvetett (témanyitó) problémára pedig egyáltalán nem ad választ. Ugyanúgy előjön a nehézség, csak magasabb hektáron, de az országok sorrendjében közben ettől még nem lesz változás.
A javaslat kidolgozása egyébként tetszik, példaértékűnek tartom, és ezért gratulálok. Sajnos a fentiek miatt (még?) nem támogatnám.
OFF Csak gondolkodni írom, nem javaslat. A szakadékokat kétféleképpen tudnám megszüntetni. Vagy csak azt erősítjük, aki az alján van, pl. könnyebb a fedezés, ha az alattam levőhöz közelebb vagyok, mint a felettem levőhöz. Vagy a szakadék méretét csökkentem, hogy lehessen ütni; pl. A-ban a távolság másképp működne, leesne a tizedére (vagy mindegy hányadára), ami most 20 kör, az lenne 2. Nem dolgozom itt ki, nem válasz a témanyitó problémájára. A bányák védelmét nem tartom szükségesnek. Amíg a barakkoknak kell bánya, addig megoldják, hogy legyen. Mindenki, azonos feltételek mellett. ON
|

05-25-2007, 13:05
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Megint támadt egy ötletem. Úgy érzem, egész jó!
A felfedezéssel kapcsolatos egyik probléma, hogy a pontlistában nagyon nagy szakadékok vannak, Ezeket a szakadékokat egyéni harcokkal nem lehet áthidalni a nagy távolságok miatt. Igazán a klántámadás sem segít, hiszen klántámadással is az üldözők csak egymástól tudnak földet elvenni és csak annyi változik, hogy mások fognak a szakadék szélén állni. A felfedezés pedig megfizethetetlenül drága.
Ötletem a probléma megoldására:
Minden olyan ország kapjon felfedezési bónuszt, amelynek a
-hozzá legközelebb álló,
-nem szövetséges,
-nála nagyobb területű ország
területe jelentősen nagyobb.
Ennyi az ötlet.
Így a nagy szakadékokat a szakadék alján álló országok felfedezéssel csökkenthetnék.
Azért írtam területet és nem pontszámot, mert a pontszám könnyen manipulálható, a terület viszont nem. Az 1A top 50 országának megbecsültem a területét (pontszám * 0.02104) és megnéztem a szomszédos országok körtávolságát. Ez alapján úgy tűnik, hogy akkor lenne célszerű bónuszt adni a felfedezésre, ha a nagyobb területű ország legalább 500 hektárral nagyobb.
A bónusz lehetne 500 hektárnál 0%, 1500 hektárnál 100%, köztük egyenletesen változva. azaz 10 hektáronként 1%-t növekedne a bónusz.
A jelenlegi felfedezési képlet úgy módosulna, hogy a felfedezési bónusz százalékával csökkenne a felfedezés katonaigénye és pénzigénye. Természetesen 225 katona alá nem csökkenhetne a katonaigény.
A többi csoportban fogalmam sincs, hogy milyen paraméterek lennének jók a bónuszra.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 03:56.
 |
|
|
|
|
|
|