|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. |

05-26-2007, 12:44
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Megint támadt egy ötletem. Úgy érzem, egész jó!
A felfedezéssel kapcsolatos egyik probléma, hogy a pontlistában nagyon nagy szakadékok vannak, Ezeket a szakadékokat egyéni harcokkal nem lehet áthidalni a nagy távolságok miatt. Igazán a klántámadás sem segít, hiszen klántámadással is az üldözők csak egymástól tudnak földet elvenni és csak annyi változik, hogy mások fognak a szakadék szélén állni. A felfedezés pedig megfizethetetlenül drága.
Ötletem a probléma megoldására:
Minden olyan ország kapjon felfedezési bónuszt, amelynek a
-hozzá legközelebb álló,
-nem szövetséges,
-nála nagyobb területű ország
területe jelentősen nagyobb.
Ennyi az ötlet.
A többi csoportban fogalmam sincs, hogy milyen paraméterek lennének jók a bónuszra.
|
Az alapötlet jó, de én annyiban módosítanám a dolgokat hogy akkor kapjon bónuszt ha a hozzá legközelebb álló nagyobb területű ország területe x%-kal nagyobb mint az övé. És én megadnék pontszámban is egy minimális távolságot, elvégre le lehetne bontani 80-90K pontot is egy orinak hogy segítse a szakadék alján állót, és az már elég nagy visszaélés lenne szerintem.
Románon az is gondot jelent hogy a kis orikat sokat ütötték és a felfedezési %-uk már nagyon sok, ebből kifolyólag még mindig alacsony (1700heki körül) vannak, miközben fedeznek és ha elérnek a megadott hekiszám fölé akkor drasztikusan meg fog nőni a felfedezési katonaigényük. De eme probléma megoldására már nem jó a megoldásod.
|

05-26-2007, 13:05
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Robin
Az alapötlet jó, de én annyiban módosítanám a dolgokat hogy akkor kapjon bónuszt ha a hozzá legközelebb álló nagyobb területű ország területe x%-kal nagyobb mint az övé. És én megadnék pontszámban is egy minimális távolságot, elvégre le lehetne bontani 80-90K pontot is egy orinak hogy segítse a szakadék alján állót, és az már elég nagy visszaélés lenne szerintem.
|
A normál 1A-ban nem jók a százalékok. Például 3% az első tízben kb 20 kör távolság, mig 50. hely környékén kb 4 kör távolság. Ezért mondtam, hogy ha a különbség 500 heki felett van, akkor legyen bónusz. A pontszámról írtam korábban ( http://forum.queosia.com/showpost.ph...&postcount=259), hogy manipulálható, ezért csak a földterület nagysága számítana.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|

05-26-2007, 13:26
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Elolvastam amire hivatkoztál.
Mit csinálnál a nem szövetséges de klán szintű mnt közelben lévő orijaihoz képest? Mert mondjuk azok 2-3 körre vannak de a támadhatók 50-60 körre.
|

05-26-2007, 13:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by #Lopakodó#
Elolvastam amire hivatkoztál.
Mit csinálnál a nem szövetséges de klán szintű mnt közelben lévő orijaihoz képest? Mert mondjuk azok 2-3 körre vannak de a támadhatók 50-60 körre.
|
Nem venném tekintetbe a klánszintű mnt-t. Nagyon könnyű lenne visszaélni vele. Mindig akad olyan, aki tud bónusszal fedezni, ettől megváltozik a pontlista és elkezdenek szép lassan tömődni a lukak.
Más.
Érdekelne, hogy anarchba megoldana-e valamit a javaslatom?
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|

05-26-2007, 14:22
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Más.
Érdekelne, hogy anarchba megoldana-e valamit a javaslatom?
|
Mindenképpen javítana vmit a helyzeten 
Igazából a legnagyobb a probléma ott is a legfelső szinten van,de ott ezt inkább az érdektelenség okozza,és az,hogy amíg 225ös katival lehetett felfedezni,mindenki eszetlenül felmászott.
|

05-26-2007, 14:25
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
[quote=-Fegya-;98794]Nem venném tekintetbe a klánszintű mnt-t. Nagyon könnyű lenne visszaélni vele. Mindig akad olyan, aki tud bónusszal fedezni, ettől megváltozik a pontlista és elkezdenek szép lassan tömődni a lukak.
Ezt a vállaszt vártam.....
Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
Tudom én is bele esnék:-)
|

05-26-2007, 14:58
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by #Lopakodó#
Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
Tudom én is bele esnék:-)
|
Én benne lennék a radikális megoldásodban, de nem hiszem, hogy valaha lesz belőle valami.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|

05-26-2007, 15:11
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Én benne lennék a radikális megoldásodban, de nem hiszem, hogy valaha lesz belőle valami.
|
Érdekes de akikkel eddig beszéltem és érdekeltek ugyan ezt mondják...
Akkor meg nem értem mértnem történik valami érdemben főleg ha az érdekeltek is így látják:-)
Mert ha a top 50 magába szál és végig gondolja nekik sem játék ez így....
Persze mióta lehet több ori meg B-ből fordulás, el tamagocsizik mindenki és elméleteket gyárt mért jó ez:-)
|

05-27-2007, 08:42
|
Junior Member
|
|
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by #Lopakodó#
Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
|
Pár hónap ide vagy oda mit számít egy olyan játéknál, ahol a játékosok éveket töltenek egy bizonyos szinten
Én egyébként nem vagyok a radikális megoldások híve. A játék attól startégiai, hogy igen sok eleme kiszámítható. És ebbe nem csak a pár napos taktikai húzásokat kell érteni, hanem a több hónapos, esetleg éves távlatú stratégiákat is, amiket radikális megoldások (általában) úgy tudnak keresztülhúzni, hogy az okozott mellékhatásokat esetleg fel sem lehet becsülni előre.
Szóval a radikális megoldásokat jó lenne mindig alaposan kielemezni, az előre látható mellékhatásaikkal együtt.
|

05-27-2007, 10:08
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by kg--
Pár hónap ide vagy oda mit számít egy olyan játéknál, ahol a játékosok éveket töltenek egy bizonyos szinten
Szóval a radikális megoldásokat jó lenne mindig alaposan kielemezni, az előre látható mellékhatásaikkal együtt.
|
Hát elemezd:-)
Várom az ellemzéseket...
Azért járunk elvileg ide:-)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:12.
 |
|
|
|
|
|
|