Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-26-2007, 12:44
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Megint támadt egy ötletem. Úgy érzem, egész jó!

A felfedezéssel kapcsolatos egyik probléma, hogy a pontlistában nagyon nagy szakadékok vannak, Ezeket a szakadékokat egyéni harcokkal nem lehet áthidalni a nagy távolságok miatt. Igazán a klántámadás sem segít, hiszen klántámadással is az üldözők csak egymástól tudnak földet elvenni és csak annyi változik, hogy mások fognak a szakadék szélén állni. A felfedezés pedig megfizethetetlenül drága.

Ötletem a probléma megoldására:
Minden olyan ország kapjon felfedezési bónuszt, amelynek a
-hozzá legközelebb álló,
-nem szövetséges,
-nála nagyobb területű ország
területe jelentősen nagyobb.

Ennyi az ötlet.

A többi csoportban fogalmam sincs, hogy milyen paraméterek lennének jók a bónuszra.
Az alapötlet jó, de én annyiban módosítanám a dolgokat hogy akkor kapjon bónuszt ha a hozzá legközelebb álló nagyobb területű ország területe x%-kal nagyobb mint az övé. És én megadnék pontszámban is egy minimális távolságot, elvégre le lehetne bontani 80-90K pontot is egy orinak hogy segítse a szakadék alján állót, és az már elég nagy visszaélés lenne szerintem.
Románon az is gondot jelent hogy a kis orikat sokat ütötték és a felfedezési %-uk már nagyon sok, ebből kifolyólag még mindig alacsony (1700heki körül) vannak, miközben fedeznek és ha elérnek a megadott hekiszám fölé akkor drasztikusan meg fog nőni a felfedezési katonaigényük. De eme probléma megoldására már nem jó a megoldásod.
Sponsored Links
  #2  
Old 05-26-2007, 13:05
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Az alapötlet jó, de én annyiban módosítanám a dolgokat hogy akkor kapjon bónuszt ha a hozzá legközelebb álló nagyobb területű ország területe x%-kal nagyobb mint az övé. És én megadnék pontszámban is egy minimális távolságot, elvégre le lehetne bontani 80-90K pontot is egy orinak hogy segítse a szakadék alján állót, és az már elég nagy visszaélés lenne szerintem.
A normál 1A-ban nem jók a százalékok. Például 3% az első tízben kb 20 kör távolság, mig 50. hely környékén kb 4 kör távolság. Ezért mondtam, hogy ha a különbség 500 heki felett van, akkor legyen bónusz. A pontszámról írtam korábban (http://forum.queosia.com/showpost.ph...&postcount=259), hogy manipulálható, ezért csak a földterület nagysága számítana.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #3  
Old 05-26-2007, 13:26
#Lopakodó#
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Elolvastam amire hivatkoztál.
Mit csinálnál a nem szövetséges de klán szintű mnt közelben lévő orijaihoz képest? Mert mondjuk azok 2-3 körre vannak de a támadhatók 50-60 körre.
  #4  
Old 05-26-2007, 13:38
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by #Lopakodó# View Post
Elolvastam amire hivatkoztál.
Mit csinálnál a nem szövetséges de klán szintű mnt közelben lévő orijaihoz képest? Mert mondjuk azok 2-3 körre vannak de a támadhatók 50-60 körre.
Nem venném tekintetbe a klánszintű mnt-t. Nagyon könnyű lenne visszaélni vele. Mindig akad olyan, aki tud bónusszal fedezni, ettől megváltozik a pontlista és elkezdenek szép lassan tömődni a lukak.

Más.
Érdekelne, hogy anarchba megoldana-e valamit a javaslatom?
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #5  
Old 05-26-2007, 14:22
Never Never is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Más.
Érdekelne, hogy anarchba megoldana-e valamit a javaslatom?
Mindenképpen javítana vmit a helyzeten
Igazából a legnagyobb a probléma ott is a legfelső szinten van,de ott ezt inkább az érdektelenség okozza,és az,hogy amíg 225ös katival lehetett felfedezni,mindenki eszetlenül felmászott.
  #6  
Old 05-26-2007, 14:25
#Lopakodó#
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

[quote=-Fegya-;98794]Nem venném tekintetbe a klánszintű mnt-t. Nagyon könnyű lenne visszaélni vele. Mindig akad olyan, aki tud bónusszal fedezni, ettől megváltozik a pontlista és elkezdenek szép lassan tömődni a lukak.

Ezt a vállaszt vártam.....

Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
Tudom én is bele esnék:-)
  #7  
Old 05-26-2007, 14:58
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by #Lopakodó# View Post
Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
Tudom én is bele esnék:-)
Én benne lennék a radikális megoldásodban, de nem hiszem, hogy valaha lesz belőle valami.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
  #8  
Old 05-26-2007, 15:11
#Lopakodó#
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Én benne lennék a radikális megoldásodban, de nem hiszem, hogy valaha lesz belőle valami.
Érdekes de akikkel eddig beszéltem és érdekeltek ugyan ezt mondják...
Akkor meg nem értem mértnem történik valami érdemben főleg ha az érdekeltek is így látják:-)

Mert ha a top 50 magába szál és végig gondolja nekik sem játék ez így....
Persze mióta lehet több ori meg B-ből fordulás, el tamagocsizik mindenki és elméleteket gyárt mért jó ez:-)
  #9  
Old 05-27-2007, 08:42
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by #Lopakodó# View Post
Csak a szép lassanba tömődő lukak az sok hónap adott esetben....
Ez a gond és azért írtam fentebb egy radikálisabb megoldást a fedezés modosítás helyett:-)
Pár hónap ide vagy oda mit számít egy olyan játéknál, ahol a játékosok éveket töltenek egy bizonyos szinten

Én egyébként nem vagyok a radikális megoldások híve. A játék attól startégiai, hogy igen sok eleme kiszámítható. És ebbe nem csak a pár napos taktikai húzásokat kell érteni, hanem a több hónapos, esetleg éves távlatú stratégiákat is, amiket radikális megoldások (általában) úgy tudnak keresztülhúzni, hogy az okozott mellékhatásokat esetleg fel sem lehet becsülni előre.

Szóval a radikális megoldásokat jó lenne mindig alaposan kielemezni, az előre látható mellékhatásaikkal együtt.
  #10  
Old 05-27-2007, 10:08
#Lopakodó#
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Pár hónap ide vagy oda mit számít egy olyan játéknál, ahol a játékosok éveket töltenek egy bizonyos szinten

Szóval a radikális megoldásokat jó lenne mindig alaposan kielemezni, az előre látható mellékhatásaikkal együtt.

Hát elemezd:-)
Várom az ellemzéseket...
Azért járunk elvileg ide:-)
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 21:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu