Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 10-21-2008, 11:25
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
A hullának az a legnagyobb gyengéje, hogy a támadó és védőereje töredéke más hadis fajok támadó és védőerejének. Ezért játszhatatlan a hulla feljebb lévő csopikban, ahol már nincsenek kiépítetlen kezdő országok. Mert a hulla jelenleg gyakorlatilag csak ezek ellen az országok ellen ér valamit...
A hulla az egy külön játékstílus. Sokszor teljes sereggel kénytelen menni vakon és várja, hogy vagy beüt vagy nem, vagy visszakísérik, vagy nem. De nem sok taktikai elem maradt a részére. Azért ha után számolsz, egy 70% barrakka kitámadott mf hulla még a magasabb szinteken is (nem az 1A-ra gondolok), szóval a magasabb szinteken is jó eséllyel beüt teljes sereggel kitámadva. De olyankor hazakísérik. Ha nem lehetne látni a seregét, pl. nyomnál egy távolt és csak azt látnád, hogy hullák közelítenek feléd, az orit hiába gömböznéd, mert a hullák olyanok, mint a hullák, nem tudnád megkülönböztetni a sok fekvő test közül, hogy melyik kel fel és lesz belőle hulla katona... Felmérni hasonlóan a tolik se tudnák, akkor lehetne a hulla fajjal taktikázni!!!

Pl. hulla kitámad egy kis sereggel, erre nézel egy épületlistát, kiszámolod, kb. mennyien jöhetnek, majd megpróbálod hazakísérni és akkor jöhet az igazi támadás a hulla részéről. Vagy ha kitámad teljes sereggel, nem tudhatod, hogy teljes sereggel támadt-e ki.

Ez azért volna nagyon jó, mert ugyanúgy be lehetne ütni a hullát, ha gép előtt vagy, mert erősebb nem lenne, de mégse írtanák le 20 sereggel, ha egyszer kitámad, mert a játékostól függ, hogy miko rmennyi sereget küld ki.

Közben a hullával játszó játékosnak lehetősége nyilna taktikázni!

Szerintem ez határozottan érdekesebbé tenné a játékot és nem kellene semmilyen extre tripla hiperbónuszokkal az értelmetlenségig elnehezíteni a számolgatást, hanem lehetne a hullával végre élvezetesen játszani.
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 16:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu