Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #251  
Old 01-13-2009, 10:00
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Szóval mi lenne, ha mondjuk a barakkok területből elfoglalt arányával növekedne a védőerő, amikor az orkhoz hasonlóan a kint lévő sereget támadóereje nagyobb, mint az otthon lévő védők védőereje.
Vagy az elfhez hasonlóan a tornyokba vonuló íjászok ne 6, hanem 8 plusz védőpontot kapjanak.

Valamint segíteni kéne, hogy egy szövetségnek hasznos tagja legyen az élőhalott, mint a hadseregért felelős ország.
Például, hogy a rá nyitott térkapun keresztül végrehajtott alvilági akciók csak 33%-os hatásfokúak.

Vagy akár, hogy az élőhalott seregek szövetségi segítségként egy körrel hamarabb érnek oda a célországhoz segíteni a védekezésben, persze a 2 kör minimum megmaradna. Így egy vándor élőhalott egész hasznos tud lenni egy háborúban.
Asszem ezek egymás mellett is érvényesülhetnének, de a védelem csak pl a tornyok 10%-áig, ne csináljunk halott elf országokat! 10% ilyen tornyos íjal a védelme nem lenne olyan rossz. Csak akkor még az ütőerővel kellene valamit csinálni, hogy kicsit nagyobb legyen...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #252  
Old 01-13-2009, 20:50
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Támogatom a dupla szintenkénti hadibónuszt vagy a 10% lakásbónuszt. Ez vagy azt, a kettő már túl sok lenne. Viszont még valami kisebb tuning elférne.
Amiket legutóbb írtam, arra nem reagált senki

1/ csak 1 tábornoka legyen. Igaz ez kis nehezítés, de a következő kiegészítéssel talán használható.

1kieg/ Mivel kitámadáskor nagy kockázatot vállal, ezért kapjon minden támadásra, (függetlenül, hogy sikeres-e vagy sem) azonnali katonai morál növekedést.
Pl.: 75% volt, akkor támadás után ugorjon fel 78%-ra
a támadás sikerességétől függő módosító ugyanúgy leviszi a morált, ha sorban nem mennek be a támadások. Viszont fent tudja tartani a jó morált, kevesebb támadással, mint az ork.

1kieg+/ ha egy(1 tábornok sincs otthon, akkor kapjon minden varázslatra és tolvajakcióra bizonyos %-ú ellenállást.

És mikor fog az ötletekből valamelyik megvalósulni?
Reply With Quote
  #253  
Old 01-13-2009, 21:27
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Meg szeretném kérdezni, hogy miért van szinte minden egyes erősítési javaslata az élőhalottnak szinthez kötve.
Mintha lenne különbség a szintek között.
Pedig elméletileg egyetlen közvetlen különbség van, mégpedig a maximum hektár. (kivéve 1/A)
Persze közvetetten bejön a piaci árak változása és a játékosok játékereje, de minden más százalékosan változik, (kivéve 3000 hektár feletti módosítások, illetve épületfenntartási költség) ráadásul az ország mérete és az, hogy melyik csoportban játszik valaki, nem feltétlenül következik egymásból, bár az utóbbi idők változtatásai miatt ettől most eltekinthetünk.

Nem értek egyet azzal, hogy szintenként kell változnia az élőhalott bónuszának.
Mikor játszottam vele, már az ötös csoportban is harmatgyengének tartottam, és a 40%-os bónusz ellenére eszembe sem jutott azt választani 1/A-ban.
Az 5-ös szinten előnye lenne, amíg a többiek összekaparják a tekercseket.
Reply With Quote
  #254  
Old 01-30-2009, 00:12
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Sziasztok!

Végigolvastam az egész hullás szösszenetet és én is a dupla hadibónt, vagy a +10% férőhelyet javaslom!

A hullák harmatgyengék a jelenlegi bónok mellett, hiába pakolja tele magát barakkokkal. Jelenleg is 2 hullával játszom!
Az vitathatatlanul nagy érvágás az ellenséges szövetségeknek, amikor látják, hogy tart feléjük egy kb 25k fős elit sereg amit nem hulla visz és vissza sem nagyon mernek ilyenkor támadni, mert akkor a hullákat a pofájukba röhögve kiküldöm ki rájuk tudva azt, hogy nem merik visszakísérni őket, de! ha leszakadnak tőlem hű betegség hordozó társaim,mert mégis van egy ori, akit nem izgat a betegség, pl egy ember toli, akkor az röhögve kinyírja a hullát, mert nem csak, hogy leföldeli, az emberhiányát is lazán pótolja, ráadásul belőle és ekkor már kutya nehéz dolguk van visszakapaszkodni 2 körön belülre!
És ez egy szövetség....

Az MF-ről még szó sincs!

Hy!

Szerintem a férőhely-növekedés semmit sem ér!

Ahhoz, hogy ütőképesebb legyen támadóerő kell, ezért a dupla bónt támogattam!

Jelenleg is 2 hullával játszom.

Az nagyon jó, hogy a seregeiket maradéktalanul elkérhetem mind támadásba, mind védekezésbe és pofátlan módon kiröhöghetem az ellent, mert tudom, hogy úgy sem vállalja be az üres hulla beütését a betegség miatt!

Mindezek mellett viszont ha mégis akad egy ország, példaként ember toli, az rendesen leamortizálhat, mert nem elég, hogy leföldeli szegény süket, vak,és leprától bűzlő bajtársam, még az emberhiányát is belőle pótolja! Na ez a vérlázító!

Ha pedig leföldelődött és katonai segítséh híján magára maradt, a jelenlegi bónusz támogatással vért köpve jut újra 2 körön belülre mellém!

Last edited by Ati; 01-30-2009 at 12:49.. Reason: egyszer elég
Reply With Quote
  #255  
Old 01-30-2009, 17:14
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Bocs az ismétlésért, azt hittem, hogy valami miatt nem írta be az üziket!

Nem tudtam, hogy ilyen lassú.
Reply With Quote
  #256  
Old 01-30-2009, 17:28
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
Bocs az ismétlésért, azt hittem, hogy valami miatt nem írta be az üziket!

Nem tudtam, hogy ilyen lassú.
OFF: legközelebb tessék elolvasni a regisztrációs szabályokat is (amiket elfogadtál), és az üzenet elküldése utáni kiírást is. Mindkét helyen szerepel, hogy miért nem jelenik meg azonnal.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #257  
Old 02-24-2009, 00:23
Purode Purode is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Budapest
Posts: 36
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

A hulla mindenképp átalakításra szorul, mert jelen formában életképtelen

(kicsit OFF: olvastam olyan hsz-eket is, hogy a hulla nem szorul átalakításra, mert így is épp elég erős..., hát lefordulok a székről mindjárt , nem elég, hogy hadiban harmatgyenge -a támadása és a védelme is-, 1 (azaz egy!!!) db templommal vagy kocsmával is bárki..., fogalmazzunk úgy, akár "vakon" is nekimehet egy hullának, hisz mindenképp befér. Így felmérhetetlen károkat lehet neki okozni, főleg, ha azt nézzük, hogy egy szövi minden tagjának mondjuk fullon van a készültsége...
A hulla egy játszhatatlan faj. Ha értékelni kellene, akkor, 10-es skálán:
játszhatóság: 0 (persze 5. szinten, mikor 600 hekin valakinek nincs katonája..., na az ellen tényleg jó..., grat!)
stratégiai lehetőség (taktika): 0
Kiszolgáltatottság: 10)

Először felsorolom, hogy azok, amikre lehetne szavazni szerintem miért nem jók, utána elmondom, hogy én mit tennék.

Hadi bónuszok (2x, 3x) => szerintem a felsoroltak közül a legjobb ez lenne. Viszont önmagában és az előző hsz-ekben felsorolt felosztásokkal nem működne.

Gyújtás elleni rez => hadban akkor is halott és varikkal is leszedik

Rezisztencia vari és gyújtás ellen => hadban halott így is (mást meg nem használhat, szal továbbra is életképtelen szegény hullánk, csak nem tudják annyira ártózni, ami édeskevés)

Férőhely 2-vel nő szinetnként => nem elég

Férőhely 10%-kal nő szintenként => majdnem, de inkább ez:

(Előző hsz-ekből is merítve, kicsit alakítva)

Szerintem ezek kellenének egy életképes hullához. Azt is figyelembe véve, hogy egy hulla nem egy nagy tudást és sok időt (általánosságban) igénylő faj, így ezzel a kevesebb "befektetéssel" ne lehessen akkora értékeket elérni, mint pl. egy orkkal...

5. szint: 5%,
4. szint: 10%,
3. szint: 15%,
2. szint: 20%
1. szint: 25% férőhelynövekedés
=> ezzel erősebbé tennénk a hullát és tenni is kell érte a vele játszóknak, hisz össze kell gyűjteni ezt a nagyobb sereget!!! Viszont ezzel még közelébe sem érne az orknak (fáradt vagyok számolgatni..., szal előző hsz-ek alapján mondom ezt!)

5x gyorsabb autoreziszt minden tolvaj és mágikus akció ellen => Erre sokan mondták, hogy így sebezhetetlen lesz a hulla... Hm... Én inkább a max. játszahtó kategóriánál maradok továbbra is, mert bár 5x gyorsabb a reziszt, de nincs előírva, hogy 1 körben kell ellőni az összes készültséget, sőt, a sok kicsi sokra megy elv érvényesül, tehát egy szövi, ahol mindenkinek csak 1 kocsmája és 1 temploma van is elég komoly károkat okozhat..., sőt még hadilag is beférnek hozzá és ennyi templom és kocsma mellett csak van hely a korháznak... (ja..., haszonszerző akciókra nem járna ez a bónusz, kelljen kicsit "taktikázni" a buta hullának :P, a cuccait tegye csak ki a piacra, ha nem akarja, hogy elvigyék :P)

5. szinttől való hadibón, és emelt hadibón (5. szint: 15%, 30%, 45%, 60%, és 1/A: 75%) => ezt is megadnám a hullának, mert kell neki, hogy lehessen egy értelmes serege... (az értelmes az túlzás) és ezzel az elosztással már az 5. szinten is erősítenénk, és az 1. szinten sem lenne túlzottan erős egy hullához képest. (ezt esetleg lehetne valamihez kötni, hogy pl. csak akkor kapja meg, ha min. x% barakkot tart..., vagy bármihez..., de nem muszáj)

Ígymár működhetne egy hulla. Így nem lesz egy erős faj! Így egy játszható faj lesz..., ami egy olyan faj esetében, ahol nem kell sok erőfeszítést tenni ahhoz, hogy elérhesd a céljaidat (gondolok itt pl. arra, hogy 6 óránként felkelni etetni és figyelni, hogy ne haljon éhen senki, mert akkor elmegy ám a sereg)

Szóval..., szerintem ez egy működő hulla lenne és így tényleg lehetne attól félni (illetve én, ha mf feles lennék pl., akkor félnék), hogy egy vak hulla, nehogy nekem jöjjön (de persze azért meg lehetne oldani a szitut..., és ez a kiegyensúlyozottság szépsége :P)

Ja... és amiről még eddig nem esett szó az az, hogy a hulla nem egy szövetségi faj és nem is egy színesen játszható faj (még ezekkel az újításokkal sem), így nem egy kecsegtető választás.
Szerintem, hogy egy kicsit színesebbé tegyük..., legalább szövibe hagy vegyék fel szegényt
Ehhez egy olyan javaslatom lenne, hogy a hullára nyitott térkapun keresztül a szövijeit ne lehessen kirabolni. (és most magam ellen beszélek, mert imádom az ilyen szöviket kirabolni... )

Szerintem ezekkel az újításokkal még eggyel több játszható faj lenne a hódban, így még színesebb lehetne az egész... és hát ez a célunk

Last edited by Purode; 02-24-2009 at 09:17..
Reply With Quote
  #258  
Old 02-25-2009, 14:50
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Proude, ez az elképzelés nekem tetszik.

Bár a szövi tagok lopásával nem igazán értek egyet.(és most magam ellen beszélek, mert én utáltam, ha így loptak.)

Szerintem ez a rizikó elég izgalmassá teszi egy szövi életét, mert le kell buktatni a tolit azzal, hogy bebuksz nála.
Ez egy oylan különleges startégiai eleme a játéknak,ami nekem(és még lehet,m hogy másoknak is) hiányozna, ha nem lenne. Bár a sunyi tolik már csak az utcsó körben lopnak, ezért elég nehéz ígyŐket lebuktatni.
Én ezért azt javaslom, hogy inkább segítsuk azt a szövit akiknél hulla van valamilyen plusszal,hogy ne kelljen az egész csopit végigpróbálni tolikkal.
Reply With Quote
  #259  
Old 02-25-2009, 15:45
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

(off:

én még mindig nem jöttem rá hogy eközött a hulla tuningos téma és a másik között (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=776&page=1) mi a különbség, az miért halt be és ez miért éldegél még, amikor ugyanarról szólnak?)
Reply With Quote
  #260  
Old 02-25-2009, 19:12
Purode Purode is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Budapest
Posts: 36
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
(off:

én még mindig nem jöttem rá hogy eközött a hulla tuningos téma és a másik között mi a különbség, az miért halt be és ez miért éldegél még, amikor ugyanarról szólnak?)
(OFF ha jól tudom, akkor ez annak a folytatása. Ott még csak a találgatások mentek, ide pedig már kész ötleteket vártak, ill. várnak! )
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 19:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu