Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Old 10-18-2008, 15:28
KPeti999 KPeti999 is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 182
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Tudom hogy mindenkinek tele van a töke az új javaslatokkal, amelyek a hulla erősítése kapcsán születtek, ennek ellenére mégis szeretnék egyet felvetni. De előbb kifejtem h miért nem tetszenek az eddigi ötletek.
Először is miért adnánk gyújtás és toli rezisztenciát a hullának? Elvileg a legnagyobb ellenségük a tűz. Az élőhalottak nem túl okos állatok, ezért szerintem tolirezisztenciát se kéne kapniuk, azzal az indokkal, hogy manapság már egy hulla túl jár egy tolvaj eszén...
Én az élőhalottakat inkább lassú, lomha, nem túl erős fajnak képzelem el, ezért nem adnék neki a többi fajjal szembeni nagyobb hadibónuszt.
Viszont mivel abszolut igénytelenek, és rengeteken "eléldegélnek" akár egy aprócska területen is, mintahogy a súgóba az élőhalott fajhoz tartozó mesében is le van írva, inkább az épületek férőhelyeit lenne érdemes növelni a hadibónokkal szemben.
Én azt javaslom, hogy töröljük el a szintenkénti hadibónuszt, és duplázzuk meg a katonai épületek férőhelyeit. Így a barakkokba, a kocsmákba és a tornyokba 40 helyett 80 egységet lehet majd elhelyezni, a templomokban pedig 100 helyett 200-at.
Az ork a legmillitárisabb faj az összes közül, tud varázsolni és tolvajkodni is, igaz h kevésbé hatékonyabban mint más fajok, de ennek rovására tudjuk az orkból a játék legnagyobb támadóerejét kisajtolni. Az élőhalottak viszont nem tudnak se varázsolni se tolizni, az előző logika szerint a hullának még az orknál is erősebb fajnak kéne hogy legyen, de nem fogunk túlzásokba esni

A szemléltetéshez Dus számításait vettem kölcsön

2000 hektáron, szövetség tagjaként és a meg nem jelenített bónok maximumával számolva ezekre a fajokra ez jellemző:

Hulla, 70% barakk, 75% katmorál
Támadóerő: 449849
Védőerő: 414960

Ork, 50% barakk, 100% katmorál

Támadóerő: 812605
Védőerő: 935043

Óriás, 50% barakk, 95% katmorál
Támadóerő: 631876
Védőerő: 1060824

Elf, 50% barakk, 85% katmorál
Támadóerő: 490319
Védőerő: 1154606

A hulla szintenkénti bónuszát eltörölve, és a katonai épületek férőhelyeinek megduplázásával a hulla így nézne ki:

Feltuningolt hulla, 70% barakk, 75% katmorál
Támadóerő: 642642
Védőerő: 592800

Ilyen értékekkel már a hullára inkább a 100% katmorál lesz jellemző, így a támadóereje vetekszik egy 50% barakkos orkéval, de a védelme még mindig kevesebb marad mint a többi fajé:

Feltuningolt hulla, 70% barakk, 100% katmorál
Támadóerő: 856856
Védőerő: 790400

Most sokan biztos azt mondják, hogy ne akarjak a ló túl oldalára esni.
- először is szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy sok helyen a hadibón növelésénél el lett felejtve, hogy ha a hullának megnő a támadóereje, akkor a katonai morálja is 100% közelben lesz a 75%-kal ellentétben amellyel sokan számoltak.
- másodszor pedig 50% barakkos orkot vettem alapul, pedig nem ritka a jól megszervezett szövikben/klánokban a 60-65-70% barakkos ork sem.
- harmadszor: a hulla az orkkal ellentétben nem tud varázsolni, tolizni és tekercseket tartani sem, ezt mondanom sem kell milyen hátrányokat von maga után.
- negyedszer pedig ne felejtsük el hogy a gyújtogatás hatására 100% foglalkozottság felett jóval nagyobb, 2x akkora károkat lehet okozni ha az ori gazdája nem figyel.

Jó multkor valamelyik hullás topicban felmerült hogy ha túl erőssé válik a hulla akkor a kezdők is könnyedén erős ellenfelekké válhatnak és azt senki sem szeretné, ezért is jobb ha hadibón helyett a férőhelyet növelnénk meg, mert egyrészt 2x annyiba kerül feltölteni a barakkokat katival mint ha a hadibónt növelnénk meg, másrészt a gyújtogatók ellen nagyobb tapasztalatra lesz szüksége annak aki hullát választ, mivel egy kezdő még 5. csopiban is könnyen elveszíthet 100 milla értékű egységeket a gyújtogatás hatására.

Asszem leírtam mindent amit akartam
Várom a véleményeket, a kritikákat stb. Ha valakinek valami nem tetszik a javaslat kapcsán, akkor bővebben fejtse ki, lehet még mit rajta módosítani ha kell.

Ennél több fejlesztésre, bonyolításra szerintem nincs szükség. Nem kell ilyen-olyan-amolyan rezisztenciákat, maluszokat meg bónokat adni a hullának, meg nem kell minden meggömbölt élőhalott ori után utánanézni, hogy "na ezen a szinten vajon milyen bonuszai is vannak?". Egyszerűen több katonája lesz, éppen annyi, hogy méltó ellenfele legyen egy kiépített, nem kezdő orival szemben.

Last edited by KPeti999; 10-18-2008 at 17:31..
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 09:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu