| 
       |  | 
	   	   	   	   
	   	   	   	          | 
       |  | 
       | 
	| 
  | Hódító / Queosia forum http://queosia.com
 http://hodito.hu
 |  |  
       | 
	
		
	
	
		| Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |  
	| View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá? |  
	| A személyiségek érjenek kétszer annyit |      | 0 | 0% |  
	| Legyen egyel több személyiség választható |      | 0 | 0% |  
	| A tükörvarázson javítsunk |      | 1 | 50.00% |  
	| Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki |      | 1 | 50.00% |  
	| Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban |      | 0 | 0% |  
	
 
	
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 12:52
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Oct 2012 Location: Up The Irons! 
						Posts: 222
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 65%      |  |  
    
	| 
				 Ember faj reformja 
 Mivel nincs releváns topic amelyhez hozzászólás született az elmúlt 1-1,5 évben ezért csinálok neki, hogy ne a feles bankos topicokban legyenek az ötletek. 
Az Ember faj mint tudjuk kvázi kihalt, A-ban kb nulla, és a többi csoport top30%ában is max tíz lehet összesen körülbelül. 
(legalábbis a nagylétszámú aktívabb csoportokban) 
Az oka egyszerű: bármilyen felépítésre harmatgyenge. Ja nem lehet rengetni. nagy cucc...
 
Az ember a legáltalánosabb faj, nem tud semmit, _viszont_ jól alkalmazkodik. Legalábbis kéne. Alapvetően a faji vari a hadis vagy haditolis vonalat kellene elősegítse, illetve szöviben tolis. 
Szóval pár ötlet, hogy hogyan lehetne feljavítani a fajt:
 
Verzió A: a személyiségek érjenek duplát. kereskedő: bank duplán termelvarázsló: +2% készüli körönkénttolvaj: +2% készüli körönkénttudós +10% a maximumokhoz, kivéve lakáshelyzetigazdálkodó: +20% termeléstábornok: +2 tabárnok (azaz 7, mint egy alap orknak)kufár: +2 piac napontatúlélő: 60% védelem az tűzgolyó, tolvajok/varázslók/katonák ölése ellen valamint az emberlopás ellen.építész: 20%kal olcsóbban épít és 40%-t kap visszavándor: maradjon változatlanharcos: +2% területre; +20% fosztira/rombira/mészárrakaravánmester: +2 karaván (összesen 3)stratéga: a csata közbeni hadi veszteségei 60%-kal alacsonyabbak
 
Verzió B: Egyel több személyiség (alapból kettő)
 
Verzió C: Tükörvarázs verje vissza a infoszerző varikat és a toliakciókat is, a leírt arányban.
 
Verzió D: ez mind együtt talán elég.
 
Verzió E: egyéb ötlet, melyet a topicba leírtok.
				__________________Up The Irons! 1/A
 Néhány másik lejjebb.
 
                 Last edited by Surranohalal; 12-09-2012 at 12:56..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 13:16
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Senior Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 Location: Sényő 
						Posts: 5,256
					   
      
	Activity: 5% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 Nekem egyik lehetőség sem tetszik, de most nincs is ötletem az emberhez... |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 13:35
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Junior Member |  | 
					Join Date: Aug 2010 
						Posts: 56
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 76%      |  |  
    
	| 
 sztem a laki meg hadi tekihez kellene hozzanyulni. |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 14:14
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Oct 2012 Location: Up The Irons! 
						Posts: 222
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 65%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by jampi  sztem a laki meg hadi tekihez kellene hozzanyulni. |  A tekiváltoztatásra sokan írták hogy nem kell még1 gnóm/stb. És ha jól rémlik Ati sem szeretne olyan irányú változtatást. 
Amúgy csak a laki+hadi változtatás nem is tenné még versenyképessé a fajt...
				__________________Up The Irons! 1/A
 Néhány másik lejjebb.
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 14:27
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Apr 2008 
						Posts: 1,135
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 88%      |  |  
    
	| 
 Az, hogy alapból plusz szemet kapjon nekem nem tetszik, azért mindenkinek tennie kell.. Viszont a dupla bónusz a szemekért egész érdekes, viszont nem tudom, így mire lenne használható az ember?
 
				__________________same old song..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 14:43
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Aug 2007 Location: Komárom 
						Posts: 1,545
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 91%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by none  Az, hogy alapból plusz szemet kapjon nekem nem tetszik, azért mindenkinek tennie kell.. Viszont a dupla bónusz a szemekért egész érdekes, viszont nem tudom, így mire lenne használható az ember?
 |  szerintem ez csak a sok személyiséggel rendelkező országoknak kedvezne igazán.  ezért sem támogatnám. hó ötlet de egy 5-6-7-8 szemes ország már nagyon tápos lenne vele. |  
	
		
			| The Following User Says Thank You to Merengő For This Useful Post: |  |  |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 15:00
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Apr 2008 
						Posts: 1,135
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 88%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Merengő  szerintem ez csak a sok személyiséggel rendelkező országoknak kedvezne igazán.  ezért sem támogatnám. hó ötlet de egy 5-6-7-8 szemes ország már nagyon tápos lenne vele. |  Nem tudom.. továbbra is kérdéses, mire lenne így jó az ember? 
Hadinak szerintem még 6-8 szemesként sem lenne érdemes választani, varinak egyértelmű, hogy nem, tolinak meg így sem biztos, hogy jobb lenne, mint egy feles..
				__________________same old song..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-09-2012, 15:10
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Oct 2012 Location: Up The Irons! 
						Posts: 222
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 65%      |  |  
    
	| 
				  
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Merengő  szerintem ez csak a sok személyiséggel rendelkező országoknak kedvezne igazán.  ezért sem támogatnám. hó ötlet de egy 5-6-7-8 szemes ország már nagyon tápos lenne vele. |  egy 6 szemes gnómot/orkot hasonlítsál össze vele.
 
tény egyre erősebb lenne a több szemmel, de alapból a leggyengébb faj, ezért így sem lenne "sablonból" erős. hanem csupán alakítható saját szájíz szerint.
 
pl.: (ember vs gnóm) 
gazdálkodó-tudós-vándor-tábornok (több egyértelműen országfelépítést "statikusan" segítő bónusz nincs, csak helyzetfüggőek)
 
ház: 18,75% vs 16,66% 
férőhely: 52 vs 60 
templom: 130 vs 150 
tanyatermelés: 84 vs 85,25 
bányatermelés: 11,76 vs 11,935 
egységek ereje védekezésben: 1,4 vs 1,55 
egységek ereje támadásban full tabival:  1,54 vs 1,59
 
tény a tükörvarázs jobb mint a kulcs, A-ban egyik sem ér semmit. 5. szinten meg a tükörvarázs nem nagyon ér semmit.
 
tehát a felépítést segítő bónuszok még nem teszik erőssé, sőt a gnóm jobb. viszont egyszemesként tudóst választva már sokkalta életképesebb a jelenleginél, és a 3-4 szemes játékosok már valszeg érdekesnek találnák a fajt és látnának benne lehetőséget amennyiben pl haditolis vagy hadis felépítést preferálnak.
 
11 személyiség:	      2 ország       
10 személyiség:	      3 ország       
9 személyiség:	      4 ország       
8 személyiség:	      14 ország       
7 személyiség:	      19 ország       
6 személyiség:	      37 ország       
5 személyiség:	      55 ország
 
szerintem - mivel ebből a fele-kétharmada szabis... 40 ország nem borítaná meg a dolgokat. játszhatóbb faj lenne az ember, nem lenne teljesíthetetlen a szám feltétel, a többszemeseknek természetesen több lehetősége lenne, de nem jelentene drasztikus előnyt más fajokhoz képest. (esetleg harcoson el lehet még gondolkozni, bár szerintem ott sem durva a kétszeres bónusz igazából, tekintve hogy ember védelme ettől függetlenül gyenge marad tehát a föld visszahozható)
				__________________Up The Irons! 1/A
 Néhány másik lejjebb.
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-11-2012, 14:33
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 307
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
				  
 Szeirntem az ember faj legnagyobb hátránya, hogy se előnye, se hátránya.
 NÉzzétek végig a súgóban. Bármelyik fajt megnézed, akkor az előnyeiben csupa-csupa haderőt segítő előnyök, míg hátrányok max anyagi ilyenek, hogy 10%-al nagyobb veszteség csatában, drágább tekercsírás, több nyersanyag kell.. ezeket mind-mind előre ki lehet küszöbölni egy kis termeléssel.
 de ha haderő hátrányát sehogyan sem tudod kompenzálni, csak faji sajátosságokkal.
 
 az ember, mivel semleges faj, ezért meg kéne nézni, hogy a kulcsfontosságú tudományoknál mennyi az összfaj átlaga. pl lakiteki: elf30%,ork 30%, gnóm50%.
 ezekt összeadni, leátlagolni, és azt megadni az embernek.
 
 ha ezeket előnyben megkapná, máris óriásit lépne előre.
 
 
 (hadsereg támadóban az összes bónusz, összes malusz átlaga például:
 elf 40%haditeki = 1.4
 ork 30% támadótöbblet 40% haditeki. kettő együtt 1,3X1,4=1.82
 félelf: -10% támadóerő = 0.9
 törpe: hadügy 40%= 1.4
 gnóm hadügy 50%= 1.5
 óriás: 15% támadóerő többlet = 1.15
 élőhalott az kérdéses, hogy beszámítható egy a szintenkénti változás miatt.
 embert kivesszük
 tehát az élőhalott miat egyelőre csak a 6 másik fajt veszem figyelembe
 1.4+1.82+0.9+1.4+1.5+1.15=8.17/6faj=1.3616...
 tehát a 36% az az átlag. ezzel a vizsgált fajok közül 4 még felette van, 2 alatta... szerintem teljesen elfogadható támogatás az emberi faj megmentéséért.
 ugyanilyen elven meg lehet vizsgálni a többi tudományt, és egyéb védekezési bónuszokat a fajoknál)
 
			
			
			
			
				  |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				12-11-2012, 18:16
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Oct 2012 Location: Up The Irons! 
						Posts: 222
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 65%      |  |  
    
	| 
 óriásnál kihagytad a tekit, felesnél kihagytad a tekit, elfnél a védbónuszt esetleg, félelfnél szintén stb.
 az átlag az kb 40% minden fajta tekiből végeredményben. korábban felvetettem még a félelfes topicban hogy az embert kb annyival érdemes javítani, hogy 40% legyen minden tekije. erre azt kaptam nem kell még1 gnóm a tekihez nem akarnak nyúlni (asszem Ati se, meg az emberek se bár sok reakció nem volt)
 
				__________________Up The Irons! 1/A
 Néhány másik lejjebb.
 |  
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) |  
		|  |  
    | 
	|  Posting Rules |  
	| 
		
		You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts 
 HTML code is Off 
 |  |  |  All times are GMT +1. The time now is 00:11. 
  |  |  |  |  |  |  |