Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-30-2007, 16:50
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

látom itt mindenki szöviben játszik..

én mfként nem támogatom az 5letet, ha leverek egy varist a szöviből, akkor ne jöjjön már 2 kör alatt vissza csak mert ad 1 db lovat a támadásokhoz..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-30-2007, 17:37
---<[madár]>--- ---<[madár]>--- is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Miskolc
Posts: 22
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
látom itt mindenki szöviben játszik..

én mfként nem támogatom az 5letet, ha leverek egy varist a szöviből, akkor ne jöjjön már 2 kör alatt vissza csak mert ad 1 db lovat a támadásokhoz..
ezt az 1 db lovat hogy matekoltad ki???
__________________
"Qui habet tempus, habet vitam / Aki időt nyer, életet nyer."
Reply With Quote
  #3  
Old 05-30-2007, 17:57
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
látom itt mindenki szöviben játszik..

én mfként nem támogatom az 5letet, ha leverek egy varist a szöviből, akkor ne jöjjön már 2 kör alatt vissza csak mert ad 1 db lovat a támadásokhoz..
nah ezért nem kell itt kimatekolni... az eddigi értelmes verziokba nem igazán van ilyen, mert a 25%-osnál ott az van hogy a szövi és a leütött tag között ugyanakkora marad a különbség bármit is csinál, így ez nem jó, mert mindig csak felfedezéssel lehet korrigálni sztem. az én verziomban, sem tudnak senkit se gyorsan vissza fel huzni melléd anélkül hogy ne lépjen meg legalább az egyik hadis, ami meg megint csak neked kedvez
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #4  
Old 05-31-2007, 22:42
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
nah ezért nem kell itt kimatekolni... az eddigi értelmes verziokba nem igazán van ilyen, mert a 25%-osnál ott az van hogy a szövi és a leütött tag között ugyanakkora marad a különbség bármit is csinál, így ez nem jó, mert mindig csak felfedezéssel lehet korrigálni sztem. az én verziomban, sem tudnak senkit se gyorsan vissza fel huzni melléd anélkül hogy ne lépjen meg legalább az egyik hadis, ami meg megint csak neked kedvez

Miért baj az, ha a leütött varis 20 kör múlva éri be a szövit? Nekem tetszik a fedezés, nem akarom feleslegessé se tenni, csupán annyit szeretnék, hogy a szövi együtt haladjon ahogy egy szövinek illik. Ha leütnek valakit, a többi majd megvárja...
Reply With Quote
  #5  
Old 05-31-2007, 23:29
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Miért baj az, ha a leütött varis 20 kör múlva éri be a szövit? Nekem tetszik a fedezés, nem akarom feleslegessé se tenni, csupán annyit szeretnék, hogy a szövi együtt haladjon ahogy egy szövinek illik. Ha leütnek valakit, a többi majd megvárja...
Ezzel teljesen egyetértek, csak azzal nem hogy vki akár a negyedénél is többet kaphasson
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #6  
Old 06-06-2007, 12:03
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default Nem tetszik

Sajnálom, de nem értek egyet már az alapindok feltételezett súlyával sem, ami nagyjából így hangzik, hogy egy jól szervezett szövinek így könnyebb együtt maradni, és ezért lenne fontos a rugalmasabb vagy egyenlőbb földosztás.

Én eddig úgy láttam, hogy egy jól szervezett szövi a jelenlegi szabályok mellett is együtt tud maradni, ha akar. A változtatási javaslatok többsége éppen azt segíti elő, hogy egy rosszul (kevésbé jól-) szervezett szövi is könnyebben együtt maradjon.
Én szeretem, ha érezhető különbség van jó és rossz (vagy legyen jó és jobb ) játékos/szövi között. Úgy hamarabb eldőlnek a dolgok. (Akár nyertes, akár vesztes vagyok, mindenképpen előnyösebb a gyorsabb befejezés.)
Wand példája szöviszintre vetítve azt jelenti, hogy egy szöviháborúban hiába kapják le az egyik tagot, "könnyebben" egységben marad (vagy egybe hozható) az áldozat szövije is. Ha a jó és a jobb közötti különbség nem jön ki élesebben, a háború elhúzódik (tartalék fogy, stb.).

Általánosságban gondolom, de a konkrét esetre is igaznak tartom: minden olyan szabály, ami azt eredményezi, hogy "nehéz" legyen elérni egy "ideális" állapotot, az jó. Mert a jobbaknak jobban fog sikerülni.
És a konkrét példa nem irreális nehézségről szól. A szövetség egyben tartása nem lett nehezebb az évek során az alsóbb szinteken.
Reply With Quote
  #7  
Old 06-06-2007, 14:00
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Sajnálom, de nem értek egyet már az alapindok feltételezett súlyával sem, ami nagyjából így hangzik, hogy egy jól szervezett szövinek így könnyebb együtt maradni, és ezért lenne fontos a rugalmasabb vagy egyenlőbb földosztás.

Én eddig úgy láttam, hogy egy jól szervezett szövi a jelenlegi szabályok mellett is együtt tud maradni, ha akar. A változtatási javaslatok többsége éppen azt segíti elő, hogy egy rosszul (kevésbé jól-) szervezett szövi is könnyebben együtt maradjon.
Én szeretem, ha érezhető különbség van jó és rossz (vagy legyen jó és jobb ) játékos/szövi között. Úgy hamarabb eldőlnek a dolgok. (Akár nyertes, akár vesztes vagyok, mindenképpen előnyösebb a gyorsabb befejezés.)
Wand példája szöviszintre vetítve azt jelenti, hogy egy szöviháborúban hiába kapják le az egyik tagot, "könnyebben" egységben marad (vagy egybe hozható) az áldozat szövije is. Ha a jó és a jobb közötti különbség nem jön ki élesebben, a háború elhúzódik (tartalék fogy, stb.).

Általánosságban gondolom, de a konkrét esetre is igaznak tartom: minden olyan szabály, ami azt eredményezi, hogy "nehéz" legyen elérni egy "ideális" állapotot, az jó. Mert a jobbaknak jobban fog sikerülni.
És a konkrét példa nem irreális nehézségről szól. A szövetség egyben tartása nem lett nehezebb az évek során az alsóbb szinteken.
dehogynem lett!nem is olyan régen
Reply With Quote
  #8  
Old 06-06-2007, 14:04
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

egyébként nekem a Synk ötlete is tetszik,de a Kutyué is jó!
viszont abban is látok realitást,hogy túlkönnyítés lenne
ezen alaposan el kell rágódnom egy darabig!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 01:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu