Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #33  
Old 05-27-2007, 17:27
TDK TDK is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 156
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Ezt nem is értem... hol van az előírva, hogy íjásszokkal kell fellépni az 1A-ba? Sőt az sincs előírva, hogy 20% barakkal lépjen fel az ujonc...
Ha meg nem íjászokkal jön valaki akkor most is vissza tud ütni. Sztem ez a fajta védelem felesleges. Én sem örülnék neki akkor sem ha most lépnék fel, hogy 24 körig nem tudok mit csinálni.
Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Érzek némi cinizmust a szavaid mögött Had emlékeztesselek rá, hogy A-ban teljesen más játék folyik, lényegesen más felépítésű országokkal, mint lejjebb. Ennél fogva igen keveseknek sikerül A-ba kerülni ott életképes országgal, mert ha még B-ben észreveszik, szétkaphatják lépés előtt. És - ha jól rémlik - a kat.morál sem a megszokott 100-on áll A-ba kerüléskor. Tehát az, hogy valakit beütnek-e A-ban induláskor, inkább a szövetségén és a szerencséjén múlik a mellett, hogy a veszteség mértékét tudja befolyásolni. (Az rendben, hogy a gyereket úgy tanítod úszni, hogy bedobod a vízbe, de ne a cápák közé! )
És pont a szövetségi aspektus miatt értek egyet veled annyiban, hogy talán nem kell +védelem, a szövetség vállalja be a kárenyhítést, ha kell neki a tag.
Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Had idézzem már magam: "nem kell +védelem". Talán ebben egyet is értünk, nem?

Amikről nem írtam: "szétszedik az országot", "a szerencsén meg a szövetségen múlik minden", "tudás, és tapasztalat amúgy sem kell". (Ezt a tamagocsi szöveget különben sem nagyon értem. Biztos unalmasnak tűnik minden nap 3-4-et ütni, mint én a kedvenc szintemen? )

Amire nem gondolsz: tudásból, tapasztalatból és tartalékból piac nélkül 9 kör alatt kevesen tudnak átépülni és sereget cserélni. Ha pedig a szöviben több az új tag, mint a régi (pl. egy személyes, vagy több személyes új szövetség), akkor előjön ez a malusz.

A +védelem hatása igazából az lenne, hogy könnyebb lenne a klánalapítás. Én ezt nem tartom feltétlenül szükségesnek, ezért volt a végkövetkeztetésem, hogy nem kell +védelem.
nem ugyanezekkel a szavakkal de ugyanezeket az érveket már felhozták egyszer pro és kontra mikor arról folyt a vita, hogy kiterjesszük-e a védelmet 24 órára. Épp ezért teljesen felesleges ugyanezt a vitát még egyszer lefolytatni, ha a végeredmény akkor megfelelö volt, akkor most is az.

1 dolog van amit itt el lehet dönteni, hogy egy figyelmeztetés kerüljön a sugóba, miszerint klántámadás ellen nem jár a védelem, vagy pedig módositani kell, hogy amig minden tag védett, addig a klán is legyen védett
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kezdeti csoportválasztás Reni Segítség 28 02-13-2006 11:08
Ország kezdése Setkiller Segítség 27 02-05-2006 19:03


All times are GMT +1. The time now is 20:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu