Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 05-27-2007, 09:32
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Érzek némi cinizmust a szavaid mögött Had emlékeztesselek rá, hogy A-ban teljesen más játék folyik, lényegesen más felépítésű országokkal, mint lejjebb. Ennél fogva igen keveseknek sikerül A-ba kerülni ott életképes országgal, mert ha még B-ben észreveszik, szétkaphatják lépés előtt. És - ha jól rémlik - a kat.morál sem a megszokott 100-on áll A-ba kerüléskor. Tehát az, hogy valakit beütnek-e A-ban induláskor, inkább a szövetségén és a szerencséjén múlik a mellett, hogy a veszteség mértékét tudja befolyásolni. (Az rendben, hogy a gyereket úgy tanítod úszni, hogy bedobod a vízbe, de ne a cápák közé! )
És pont a szövetségi aspektus miatt értek egyet veled annyiban, hogy talán nem kell +védelem, a szövetség vállalja be a kárenyhítést, ha kell neki a tag.
túl reagálod ezt a A-s dolgot..
te is a teve csoport tagja vagy amúgy?

mielőtt fellépne az említett , lentebbi csoportokban iszonyúan tapasztalt ország B ből A ba, ahol szerinted a szerencsén meg a szövetségen múlik minden
( szóval tudás, és tapasztalat amúgy sem kell szerinted,
de akkor minek hivatkoztok egyfolytában a tapasztalat hiányára?? )

szóval ha véletlen tudja mikor szeretne fellépni, és nem csak egy sereg elől menekül fel, akkor van előtte pontosan 9 (7) köre mindent átépíteni, hogy A ban kész országa legyen...

ez a 9 kör alatt szedik szét az oszágát??

akkor nem hiszem hogy A ba való...

egyáltalán milyen ország az amit 9 kör alatt szét szednek, de a-ba akar lépni ?


kezdem azt hinni, hogy össze vissza lépkednek fel A-ba
tartalékok, kiélezett ország, megfelelő heki szám, játéktapasztalat stb nélkül,
és megy a csodálkozás, hogy bekrepált a teve...

most pont az ilyenek miatt, lett 24 kör az építésre,piacra sereget is tud már venni...
eddíg nem volt elég a 7 kör+2 amíg oda érhet az első sereg az építésre, hiszen pont 9 kör az épülési idő maximum... ???

a következő módosítás az lesz , hogy minden fellépő ori megkapja a max egységet az országba, + némi rúnát , kp-t , tekercset, hiszen az A annyira más játék...

Reply With Quote
Sponsored Links
  #52  
Old 05-27-2007, 12:02
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Had idézzem már magam: "nem kell +védelem". Talán ebben egyet is értünk, nem?

Amikről nem írtam: "szétszedik az országot", "a szerencsén meg a szövetségen múlik minden", "tudás, és tapasztalat amúgy sem kell". (Ezt a tamagocsi szöveget különben sem nagyon értem. Biztos unalmasnak tűnik minden nap 3-4-et ütni, mint én a kedvenc szintemen? )

Amire nem gondolsz: tudásból, tapasztalatból és tartalékból piac nélkül 9 kör alatt kevesen tudnak átépülni és sereget cserélni. Ha pedig a szöviben több az új tag, mint a régi (pl. egy személyes, vagy több személyes új szövetség), akkor előjön ez a malusz.

A +védelem hatása igazából az lenne, hogy könnyebb lenne a klánalapítás. Én ezt nem tartom feltétlenül szükségesnek, ezért volt a végkövetkeztetésem, hogy nem kell +védelem.

Last edited by kg--; 05-27-2007 at 12:20..
Reply With Quote
  #53  
Old 05-27-2007, 13:35
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Amire nem gondolsz: tudásból, tapasztalatból és tartalékból piac nélkül 9 kör alatt kevesen tudnak átépülni és sereget cserélni. Ha pedig a szöviben több az új tag, mint a régi (pl. egy személyes, vagy több személyes új szövetség), akkor előjön ez a malusz.

de gondoltam, évek óta pont így léptek fel B ből A ba , nem kevesen.

sereget nem kell cserélni, azzal kell lépni , ami kell...
24 körig ki lehetett bírni, az első piacig anno.

építés?

nah amikor ezt olvastam nálad, döntöttem el,hogy nincs miről beszélgetni többet.

legyen 1 tag a klánban, akinek van már piaca, van klánraki stb...
ha az alapvető dolgokkal nem vagy tisztába az A val kapcsolatban, miről beszélünk?


amiről szó volt korábban:
- friss orival Aban ne akarjon 1 személyes klánt
- ne a védelem alatt épüljön ki , hanem B be...
az A nem menekülési szint a B ből...

de úgy látom hiába írtam le, nem fogtad fel.
Reply With Quote
  #54  
Old 05-27-2007, 14:43
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
legyen 1 tag a klánban, akinek van már piaca, van klánraki stb...amiről szó volt korábban:
- friss orival Aban ne akarjon 1 személyes klánt
Amit velem kapcsolatban írsz, nagyrészt téves következtetés, kár személyeskedni.
Én már látom, hogy majdnem ugyanazt írtuk.
Azaz: a jelenlegi helyzet hátrányos annak, aki klánt alakít. (Nem csak egy személyest, az elsőnek soha nem lesz az első 24 körben piaca.)

Te azt mondod, ne akarjon alapítani, én azt mondom, rosszabbul jár, mintha egy működő klánba lépne. A végeredmény ugyanaz: racionális játékos belép, és nem alapít. Örülnék, ha észérvek alapján tudnák belátni ezt mások is, nem azért, mert valaki azt írja, hogy "ne akarjon".

Ettől függetlenül ugyanaz a véleményünk: van elég klán, nem szükséges alakítani, tehát nem szükséges a +védelem. Meglévő klán pedig már tud segíteni.

De azért ez fura: Nem kell a klán segítsége, de legyen ott valaki, aki nyomja a nyerset a rakin. Át kell építeni az országot, de olyan sereggel lépjek fel, ami már megállja a helyét - egy olyan környezetben, ahol még nem feltétlenül jártam, így mondjuk JKSZ-szel tudnék csak infót kapni.

Abszolút nem nyavajgok, nem is az én problémám, viszont úgy gondolom, bagatelizálni sem volna jó. Talán érdemes lenne belegondolni: vannak, akik tényleg a héten regisztrálták az első országukat, és bármennyit fórumoznak, nem fognak tudni A-ban életképes élezett országgal felbukkani.

A kiépülésről hol azt írod, hogy át lehet épülni pár kör alatt (amikor az az érv, hogy B-ben még más kiépülés volt optimálisabb), hol azt, hogy épüljön át B-ben (amikor felmerül, hogy A-ban esetleg nem fog tudni katipiacra járni 24 körig). Szerintem egy B-ben penge varis/tolis ország, amelyik talán még fajt is fog váltani A-ban, áldozatok nélkül nem tud indulni szintlépés után. Én ezt az áldozatot elfogadhatónak és leküzdhetőnek tartom, te mintha nem vennél az áldozatról tudomást - ami különösen zavaró lehet annak, aki mondjuk belefutott a problémába, mint pl. a témaindító.

Erre pedig: "...de gondoltam, évek óta pont így léptek fel B ből A ba..." azt gondolom, hogy annyi minden változott már a játékban, hogy ez önmagában nem lehet érv. Azt nem vitattad, hogy ez malusz lenne, ha pedig nem szándékos, lehet rajta vitatkozni, kell-e.

Mindegy, a véleményem leírtam, sajnálom, ha nehéz megérteni, de összefoglalom még egyszer ismét egy sorban:
Nem kell a +klánvédelem, mert működő klánba lépve a probléma kerülhető.

OFF Több érv, kevesebb személyeskedés => gyorsabb következtetés ON
Reply With Quote
  #55  
Old 05-27-2007, 17:09
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Véleményem szerint elég lenne az 1/A súgót kiegészteni pár sorral, felesleges emiatt a programot átírni.

javaslatom:

Az 1/A csoportban nincsnek magányos farkasok, ahhoz hogy játszani tudj mindenképp vagy már meglévő szövetségbe kell lépned, vagy saját magadnak kell alapítani, ami akár lehet egytagú is, de maximum 10.
Kétféle támadási lehetőség van ebben a csoportban

-szövetségi támadás (szövetség támad szövetséget)
-egyéni támadás (ugyanaz mint a lentebbi csopotokban, egy ország támad egy másik országot)

Fontos!
A kezdeti 24 órás védelem csak egyéni támadások ellen biztosít védelmet, amint szövetségbe lépsz vagy alapítasz, azonnal támadható vagy más szövetségek által.






Aki ezt elolvassa valószínűleg majd próbál inkább olyan országgal fellépni aminek megfelelő a védelme, és nem fog kiárulni, majdnem üresen fellépni, ahogy a lentebbi csoportokban szokszor bevett szokás.
Reply With Quote
  #56  
Old 05-27-2007, 17:27
TDK TDK is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 156
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Ezt nem is értem... hol van az előírva, hogy íjásszokkal kell fellépni az 1A-ba? Sőt az sincs előírva, hogy 20% barakkal lépjen fel az ujonc...
Ha meg nem íjászokkal jön valaki akkor most is vissza tud ütni. Sztem ez a fajta védelem felesleges. Én sem örülnék neki akkor sem ha most lépnék fel, hogy 24 körig nem tudok mit csinálni.
Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Érzek némi cinizmust a szavaid mögött Had emlékeztesselek rá, hogy A-ban teljesen más játék folyik, lényegesen más felépítésű országokkal, mint lejjebb. Ennél fogva igen keveseknek sikerül A-ba kerülni ott életképes országgal, mert ha még B-ben észreveszik, szétkaphatják lépés előtt. És - ha jól rémlik - a kat.morál sem a megszokott 100-on áll A-ba kerüléskor. Tehát az, hogy valakit beütnek-e A-ban induláskor, inkább a szövetségén és a szerencséjén múlik a mellett, hogy a veszteség mértékét tudja befolyásolni. (Az rendben, hogy a gyereket úgy tanítod úszni, hogy bedobod a vízbe, de ne a cápák közé! )
És pont a szövetségi aspektus miatt értek egyet veled annyiban, hogy talán nem kell +védelem, a szövetség vállalja be a kárenyhítést, ha kell neki a tag.
Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Had idézzem már magam: "nem kell +védelem". Talán ebben egyet is értünk, nem?

Amikről nem írtam: "szétszedik az országot", "a szerencsén meg a szövetségen múlik minden", "tudás, és tapasztalat amúgy sem kell". (Ezt a tamagocsi szöveget különben sem nagyon értem. Biztos unalmasnak tűnik minden nap 3-4-et ütni, mint én a kedvenc szintemen? )

Amire nem gondolsz: tudásból, tapasztalatból és tartalékból piac nélkül 9 kör alatt kevesen tudnak átépülni és sereget cserélni. Ha pedig a szöviben több az új tag, mint a régi (pl. egy személyes, vagy több személyes új szövetség), akkor előjön ez a malusz.

A +védelem hatása igazából az lenne, hogy könnyebb lenne a klánalapítás. Én ezt nem tartom feltétlenül szükségesnek, ezért volt a végkövetkeztetésem, hogy nem kell +védelem.
nem ugyanezekkel a szavakkal de ugyanezeket az érveket már felhozták egyszer pro és kontra mikor arról folyt a vita, hogy kiterjesszük-e a védelmet 24 órára. Épp ezért teljesen felesleges ugyanezt a vitát még egyszer lefolytatni, ha a végeredmény akkor megfelelö volt, akkor most is az.

1 dolog van amit itt el lehet dönteni, hogy egy figyelmeztetés kerüljön a sugóba, miszerint klántámadás ellen nem jár a védelem, vagy pedig módositani kell, hogy amig minden tag védett, addig a klán is legyen védett
Reply With Quote
  #57  
Old 05-27-2007, 21:02
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Én ezt az áldozatot elfogadhatónak és leküzdhetőnek tartom, te mintha nem vennél az áldozatról tudomást - ami különösen zavaró lehet annak, aki mondjuk belefutott a problémába, mint pl. a témaindító.
Hát, mint témaindító, elég sokszor léptem már az 1A-ba 50% alatti katmorállal és 0 kör védelemmel is (mert régebben így volt).
Igazából azért indítottam a topicot, mert hallottam, hogy többször előfordult, hogy védelem alatt klántámadással bevertek frissen feljött orikat.

Valaki először jár az 1A-ban, jeletkezik klánba és nem veszik fel, vár pár napot, majd alakít egy klánt és védelem alatt beverik. Nem valószínű, hogy ezek után megszereti az 1A-t. Én úgy gondolom, jót tenne az 1A-nak, ha egyre többen megszeretnék. Ezért indítottam ezt a topicot.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #58  
Old 05-27-2007, 22:40
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nos, az ellenzől megszaporodtak kicsit, én azért továbbra is támogatom az ötletet

Monro, azt mondod, nem kell full íjasan fellépni. Eddig több helyen azt olvastam tapasztalt játékosoktól, így kell, nem pedig üres orival... Lehet neked menne másképp is, sőt, megkockáztatom ha üres orival lépnél fel védelem nélkül, te akkor is hamar összekapnád magad és visszaszereznél mindent amit elvettek tőled, de a játékosok nagyobb része kevesebb tapasztalattal rendelkezik nálad, A-ban meg végképp.

Hóhér:

1: Többen vannak, akikne nincsenek kapcsolataik A-ban, vagy ha vannak is, inkább a meglévő szövijükkel szeretnének érvényesülni, egész egyszerűen mert nekik úgy tetszik a játék.

2: Nekem egyszer volt esélyem B-ben kiépülni az A-s követelményeknek megfelelően, de akkor is éppen csak hogy sikerült. A többség B-ben a top30% közepe-aljáról lép fel, ott meg rég kiütik a topból 9(7) kör alatt.

3: Az A télleg nem menekülési szint, ezzel egyetértek.
Reply With Quote
  #59  
Old 05-28-2007, 13:59
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Monro, azt mondod, nem kell full íjasan fellépni. Eddig több helyen azt olvastam tapasztalt játékosoktól, így kell, nem pedig üres orival...
Hát én sem azt mondtam, hogy üresen kell fellépni
De mondjuk ha a tornyaidban van csak íjász és a maradék helyeken elit vagy lovas akkor azért sanszos, hogy vissza tudsz ütni egy éppen feléd kitámadott klánt
Reply With Quote
  #60  
Old 05-28-2007, 16:47
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Hát én sem azt mondtam, hogy üresen kell fellépni
De mondjuk ha a tornyaidban van csak íjász és a maradék helyeken elit vagy lovas akkor azért sanszos, hogy vissza tudsz ütni egy éppen feléd kitámadott klánt
Fenéket. Ha lovat tartasz, akkor lazán bevernek, és marad védelmük téged is megfogni. Ha meg elitezel, akkor majdhogynem ugyanez a helyzet.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kezdeti csoportválasztás Reni Segítség 28 02-13-2006 11:08
Ország kezdése Setkiller Segítség 27 02-05-2006 19:03


All times are GMT +1. The time now is 08:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu