Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

View Poll Results: Földleadás gátlása (részleteket találsz a 19. oldalon, lap alján)
Minimum föld 5 5.00%
Minimum föld + az újrázás után is megmaradó minimum föld 5 5.00%
Minimum föld + az újrázás után is megmaradó minimum föld + baráti mallusz 51 51.00%
Anarchista csoportba áthelyezés 22 22.00%
J.K.SZ. bejelentő 26 26.00%
Újrázási lehetőségek lekorlátozása 14 14.00%
Földvesztés 20 20.00%
Katonai morál romlása 16 16.00%
Gyújtogatás erősödése 20 20.00%
Multiple Choice Poll. Voters: 100. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-25-2007, 16:18
Arwen's Avatar
Arwen Arwen is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 309
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
barati malusz 2.0: ne orszagok kozott szamitodjon, hanem emberek kozott. (ertsd: osszekotott orszagok). Azaz, ha en szoviben vagyok vkivel 4/Lben, van az orimnak barati malusza vele, es en is vagyok 2/B-ben, o meg fellep 2/B-be, az orija es az enyem kapasbol kapja meg ugyanazt a barati maluszt, ami a 4/L-ben van...
Ha tobb szinten is szovik vagyunk, ez novekedhetne gyorsabban, stb....
Es mindig az adott orin mert legnagyobb malusz lenne ervenyes minden orira...
Remelem nagyjabol ertheto amit irni akartam
Nem rossz az ötlet, viszont simán ki lehet játszani:


Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
vagy csak simán megbeszélem xy-nal, hogy üssön be, a szövim meg beveri őt. a jksz elleni topic jksz-t gerjeszt
Sponsored Links
  #2  
Old 05-25-2007, 16:25
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwen View Post
Nem rossz az ötlet, viszont simán ki lehet játszani:
Hidd el, nem fogsz olyat kitalalni, amit nem lehet kijatszani - megszuntetni nem tudjuk ezt, csak csokkenteni...
__________________
Remedy
  #3  
Old 05-25-2007, 16:46
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egy kósza gondolat:
alapja: szabi alatt elvesződik a maximális lépési hekiig a föld

Tehát mi lenne ha X top kör elteltével a föld is csökken körönként Y (1-2) hekivel, így rákényszeríteni a termelőket, hogy bizonyos idő elteltével húzzanak el onnan. Persze továbbra is önütéssel fedezéssel játszható a dolog, de azt hiszem akkor már tényleg lehet anarchba tenni!

Írta valaki, hogy játszahatlanok azok a szintek ahol nincsenek ezek a nagy termelő orik mert iszonyat drága a piac!
Ez csak abból a szempontból igaz, ha bánya nélkül, 4-5 körös tanyahiányos (esetleg tanyafree) orival, könyvtár nélkül akarsz játszani. Így valószínűleg nem megy, vagy nehezen megy. Ez igaz!
De ha a nagy termelők eltűnnek, és mindenki rákényszerül az esetleges bányatartásra, "normál" mennyiségű tanya tartására, akkor az egyes orik/szövik ugyanolyan arányban fognak gyengülni, ezáltal tulajdonképpen nem változik semmi. + érdekesebb (értsd: a mai hódítóban ritka) szöviösszetételek is létrejöhetnek; törpét tart a szövijében, esetleg használja is valamire a sokak által legyengítettnek vélt elfet bónuszkaja termelésre, esetleg több tolis ori lesz, ami száma manapság lecsökkent.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #4  
Old 05-25-2007, 16:53
otto500 otto500 is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 123
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

húú, Arwyl ötlete nagyon jó,
valamivel fel kell pörgetni a játékot.
  #5  
Old 05-25-2007, 17:03
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Arwyl ötlete nekem is tetszik -természetesen a 3mas verzióval is egyetértek, viszonylag jól korlátozná a földleadásokat.
A sok sereges ütés korlátozásával én sem értek egyet, valahol meg kell húzni a határt, ebben a játékban 5-8 ez a határ.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #6  
Old 05-25-2007, 17:27
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Úgy gondolom, Arwyl ötlete és a minimális föld bevezetése üti egymást.
  #7  
Old 05-25-2007, 17:31
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A 2. és a 6. javaslatot támogatom.
A baráti maluszt nem tarto, jó ötletnek, nekem volt már oylan szövim akit az elválás után lett volna kedvem tönkreverni.
egy 3 szemes oriba meg 15 ujra lehetőség tök felesleges, szóval a 2. és a 6. szerintem együtt bevezetve jó.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
  #8  
Old 05-25-2007, 18:24
Arwen's Avatar
Arwen Arwen is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 309
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Úgy gondolom, Arwyl ötlete és a minimális föld bevezetése üti egymást.
Nekem tetszik Arwyl ötlete, de vannak más javaslatok is.

x topkör elteltével, körönként 20-25 házat gyújtsanak, és csökkenjen a népesség minden körben. A civilek hagyják el zsarnok uralkodójukat.
  #9  
Old 05-25-2007, 18:31
NorB NorB is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Budapest
Posts: 322
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwen View Post
Nekem tetszik Arwyl ötlete, de vannak más javaslatok is.

x topkör elteltével, körönként 20-25 házat gyújtsanak, és csökkenjen a népesség minden körben. A civilek hagyják el zsarnok uralkodójukat.
ennél biztos van jobb is

én azt vezetném be, hogy X topkör után a kat.morál középértéke 75 helyett 70-hez, majd 65-höz, majd 60-hoz stb. tartson, egy idő után meg 0-hoz, és akkor bárki le tudja onnan szedni
  #10  
Old 05-25-2007, 18:31
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Úgy gondolom, Arwyl ötlete és a minimális föld bevezetése üti egymást.
Tulajdonképpen csak akkor "üti" ha a minimum heki felette van annak mint amivel maximálisan lehet lépni, mert ugyebár akkor jöhet létre az, hogy minimum határ alá csökkensz és nem tudsz lépni!

példa: 3. szint 4000 hektár; minimum heki 3200
1800 top körnél gyújtás morál romlás stb ami arra akarja ösztönözni az emberkét hogy húzzon felfelé már!
Azok alapján amit írtam pl. 1,5x1800TOPkörnél (de lehet 2szerese is, ez lehet vita tárgya még), azaz 2700 körnél elkezdődne a hekivesztés pl. körönként 1-el, mint a "szabis" szabálynál. Ez esetben még mindig van 800 köre termelni és fellépni, és ha maximálisan kihasználja a köreit akkor 3500 TOP30% körnél elhúz a szintről.

Szóval szerintem a 2 szabály együtt mégjobban eléri a célját, mint külön.
És ha resetkor még meg is marad a min heki követelmény, akkor lehet jobban átgondolják majd, hogy "fel tudok odáig menni még1x vagy sem?"
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 13:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu