Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

View Poll Results: Földleadás gátlása (részleteket találsz a 19. oldalon, lap alján)
Minimum föld 5 5.00%
Minimum föld + az újrázás után is megmaradó minimum föld 5 5.00%
Minimum föld + az újrázás után is megmaradó minimum föld + baráti mallusz 51 51.00%
Anarchista csoportba áthelyezés 22 22.00%
J.K.SZ. bejelentő 26 26.00%
Újrázási lehetőségek lekorlátozása 14 14.00%
Földvesztés 20 20.00%
Katonai morál romlása 16 16.00%
Gyújtogatás erősödése 20 20.00%
Multiple Choice Poll. Voters: 100. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-25-2007, 15:42
Arwen's Avatar
Arwen Arwen is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 309
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Na nezzuk.

1-3 az tetszik. (de leginkabb 3, a barati malusz mindenkeppen kellene szerintem)

4-5. Hat nem tudom, honnan lehet eldonteni, hogy mondjuk legombolok egy tok ures orit, aztan beverem 8x, hogy az most csak ugy felejtette magat, vagy megbeszelte velem? Nem egeszen latom hogy lehetne bizonyitani az osszejatszast ez esetben. (En is vertem be mar 8x egy orit, teljesen szabalyosan, raadasul 1/Aban)

6. szerintem ezt semmikepp sem, azert van az ujra, hogy az ebmerek ki tudjak hasznalni, ha szetverik oket, ha van neki pl 4, hasznalhassa akkor, amikor csak akarja....
Teljesen más, ha úgy vered be 8x, h kitámadott.
Az újrázások 99%-ban vagyon felhalmozás miatt vannak. Ezért azt mindenképp módosítani kéne, hogy szintenként csak egyet lehessen.
Sponsored Links
  #2  
Old 05-25-2007, 15:59
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nem egyszer üttettem le magam direkt, mert lejjebb akartam kerülni, stratégiai okokból, és nem akartam újrázást elhasználni miatta...

kiürítettem az orit, és jöhetett akárki, akár 5 orival is, vagy amennyivel akart/tudott....akkor ez hova lesz sorolva? mi alapján lesz megkülönböztetve, hogy vajon nem egy/több haverral beszéltem e össze, akivel még sosem voltam szöviben, vagy csak spontán jött aki épp meggömbözött?

Last edited by Reni; 05-25-2007 at 16:01..
  #3  
Old 05-25-2007, 16:02
puma's Avatar
puma puma is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Veszprém
Posts: 471
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

1-3 rendben is van,de inkább a 3-as felé hajlok.
az + hogy lebeszélt ürítés avagy sem,azt soha nem fogja kideríteni senki szvsz.volt,van és lesz is míg hód a hód
__________________
sose mond hogy sose!
  #4  
Old 05-25-2007, 16:03
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwen View Post
Teljesen más, ha úgy vered be 8x, h kitámadott.
Az újrázások 99%-ban vagyon felhalmozás miatt vannak. Ezért azt mindenképp módosítani kéne, hogy szintenként csak egyet lehessen.
Szerintem ez teljesen felejtos, ennyi erovel ezt az opciot torolni is lehetne a jatekbol.... Inkabb halmozzon vki, mint normalis orszagoktol vegyuk el a talpraallas lehetoseget.

Masik otletem:

barati malusz 2.0: ne orszagok kozott szamitodjon, hanem emberek kozott. (ertsd: osszekotott orszagok). Azaz, ha en szoviben vagyok vkivel 4/Lben, van az orimnak barati malusza vele, es en is vagyok 2/B-ben, o meg fellep 2/B-be, az orija es az enyem kapasbol kapja meg ugyanazt a barati maluszt, ami a 4/L-ben van...
Ha tobb szinten is szovik vagyunk, ez novekedhetne gyorsabban, stb....
Es mindig az adott orin mert legnagyobb malusz lenne ervenyes minden orira...
Remelem nagyjabol ertheto amit irni akartam
__________________
Remedy
  #5  
Old 05-25-2007, 16:18
Arwen's Avatar
Arwen Arwen is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 309
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
barati malusz 2.0: ne orszagok kozott szamitodjon, hanem emberek kozott. (ertsd: osszekotott orszagok). Azaz, ha en szoviben vagyok vkivel 4/Lben, van az orimnak barati malusza vele, es en is vagyok 2/B-ben, o meg fellep 2/B-be, az orija es az enyem kapasbol kapja meg ugyanazt a barati maluszt, ami a 4/L-ben van...
Ha tobb szinten is szovik vagyunk, ez novekedhetne gyorsabban, stb....
Es mindig az adott orin mert legnagyobb malusz lenne ervenyes minden orira...
Remelem nagyjabol ertheto amit irni akartam
Nem rossz az ötlet, viszont simán ki lehet játszani:


Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
vagy csak simán megbeszélem xy-nal, hogy üssön be, a szövim meg beveri őt. a jksz elleni topic jksz-t gerjeszt
  #6  
Old 05-25-2007, 16:25
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arwen View Post
Nem rossz az ötlet, viszont simán ki lehet játszani:
Hidd el, nem fogsz olyat kitalalni, amit nem lehet kijatszani - megszuntetni nem tudjuk ezt, csak csokkenteni...
__________________
Remedy
  #7  
Old 05-25-2007, 16:46
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egy kósza gondolat:
alapja: szabi alatt elvesződik a maximális lépési hekiig a föld

Tehát mi lenne ha X top kör elteltével a föld is csökken körönként Y (1-2) hekivel, így rákényszeríteni a termelőket, hogy bizonyos idő elteltével húzzanak el onnan. Persze továbbra is önütéssel fedezéssel játszható a dolog, de azt hiszem akkor már tényleg lehet anarchba tenni!

Írta valaki, hogy játszahatlanok azok a szintek ahol nincsenek ezek a nagy termelő orik mert iszonyat drága a piac!
Ez csak abból a szempontból igaz, ha bánya nélkül, 4-5 körös tanyahiányos (esetleg tanyafree) orival, könyvtár nélkül akarsz játszani. Így valószínűleg nem megy, vagy nehezen megy. Ez igaz!
De ha a nagy termelők eltűnnek, és mindenki rákényszerül az esetleges bányatartásra, "normál" mennyiségű tanya tartására, akkor az egyes orik/szövik ugyanolyan arányban fognak gyengülni, ezáltal tulajdonképpen nem változik semmi. + érdekesebb (értsd: a mai hódítóban ritka) szöviösszetételek is létrejöhetnek; törpét tart a szövijében, esetleg használja is valamire a sokak által legyengítettnek vélt elfet bónuszkaja termelésre, esetleg több tolis ori lesz, ami száma manapság lecsökkent.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
  #8  
Old 05-25-2007, 16:53
otto500 otto500 is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 123
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

húú, Arwyl ötlete nagyon jó,
valamivel fel kell pörgetni a játékot.
  #9  
Old 05-25-2007, 17:03
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Arwyl ötlete nekem is tetszik -természetesen a 3mas verzióval is egyetértek, viszonylag jól korlátozná a földleadásokat.
A sok sereges ütés korlátozásával én sem értek egyet, valahol meg kell húzni a határt, ebben a játékban 5-8 ez a határ.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #10  
Old 05-25-2007, 17:27
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Úgy gondolom, Arwyl ötlete és a minimális föld bevezetése üti egymást.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 15:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu