Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

View Poll Results: Vennél-e Társasjátékot ha lenne??
Igen 27 75.00%
Nem 9 25.00%
Voters: 36. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 04-19-2007, 00:51
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

bocsi ha offolom ezzel ezt a témát, csak most szállt meg egy ichlet
végülis a sima szgépes multiplayer game is egy egy fajta társasjáték.
sztem megvalósitható lenne egy cd-s zárt hálozatban játszható verziója a hódnak. olyasmi modullal mint a párbaj, persze kiegészitesekkel hogy ne ugyanaz legyen mint a netes hód... 1-2 plusz faj, személyiség esetleg még plusz módositók,esetleg rövid játékra specifikusabb varázslatok,toli akciók, nah meg persze beállitható köridő teccés szerint stb. tehát másabb de mégis hasonló

én eltudnám képzelni, sztem kiváló reklám lenne a hódnak ez, hiszen nem csak olyanokkal játszhatnál akik van netük hanem akiknek nincs. könnyen lehet szerezni új függöket is sztem így. és tul.képpen a legkomolyabb költsége csak a ráforditandó idő, mert itt nem kell egy komplett tárast legyártatni előre és vagy eladják vagy nem, hanem csak már meglévő dolgot kell modositani. és anyag költség is minimális, főleg hogy elég csak ép szükséges cd mennyiséget beszerezni...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
  #32  
Old 04-19-2007, 10:29
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

ez is jó ötlet végülis
mondjuk én igazából társast azért gondoltam, hogy lehetne csinálni, hogy ha pl van egy család köztünk játszanak 3-an akkor ők tudjanak egy unalmas nyári estén pl játszani egymás ellen a körváltások között
vagy ha csak haverok gyülnek össze esetleg Klán találkozóra el lehet vinni
poénos játék lenne főleg a profiknak
Reply With Quote
  #33  
Old 04-19-2007, 10:57
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem tudom hányan ismeritek a Trónok harca nevű társasjátékot (George R. R. Martin azonos című regénye alapján), de az a játék is hódításról és stratégiáról szól (többek közt). Annak a rendszerét átértelmezve, szerintem lehetne a Hódítóból is társasjátékot csinálni. Az a baj, hogy elég nehéz úgy elmagyarázni a rendszert, hogy az is értse, aki egyáltalán nem ismeri a világot, amin játszódik...
Dióhéjban:
A tábla egy térkép, amin tartományok, országok, városok vannak jelölve. A játékosok választanak egy nemesi házat maguknak (Hódító esetében ez lehet a faj akár), amihez házkártyák tartoznak (ebben az esetben pl lehetne a faji sajátosság), amiket csaták során lehet felhasználni. A harci egységek, a támadó és védő egységek egyaránt, gyalogosokból, lovagokból, és hajókból állnak. A hajók és a gyalogosok egy pontot a lovagok kettőt érnek. Szabályozva van, hogy egy adott egység támadás vagy védekezés során hogyan támogathat egy másik egységet. Értelemszerűen csaták során lehet elfoglalni egymás területét (az nyeri a csatát, akinek több pontot ér az egysége). Az nyeri a játékot, aki leghamarabb összegyűjt hét várost. A városok arra jók, hogy onnan lehet egységeket toborozni, az ellátmány függvényében (akinek a termőföldje jobb, és több élelmet termel, az több embert toborozhat). E mellett lehet egyezményeket kötni, amit vagy betartanak a játékosok vagy nem. Egyéb szabályok is vannak, de azok már elég világspecifikusak, úgyhogy azokat nem említem.

Ez csak egy lehetséges kiindulópont valami ötlethez, majd eldöntitek érdemes-e gondolkodni rajta, vagy sem
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
Reply With Quote
  #34  
Old 04-19-2007, 11:55
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Chris View Post
Nem tudom hányan ismeritek a Trónok harca nevű társasjátékot (George R. R. Martin azonos című regénye alapján), de az a játék is hódításról és stratégiáról szól (többek közt). Annak a rendszerét átértelmezve, szerintem lehetne a Hódítóból is társasjátékot csinálni. Az a baj, hogy elég nehéz úgy elmagyarázni a rendszert, hogy az is értse, aki egyáltalán nem ismeri a világot, amin játszódik...
Dióhéjban:
A tábla egy térkép, amin tartományok, országok, városok vannak jelölve. A játékosok választanak egy nemesi házat maguknak (Hódító esetében ez lehet a faj akár), amihez házkártyák tartoznak (ebben az esetben pl lehetne a faji sajátosság), amiket csaták során lehet felhasználni. A harci egységek, a támadó és védő egységek egyaránt, gyalogosokból, lovagokból, és hajókból állnak. A hajók és a gyalogosok egy pontot a lovagok kettőt érnek. Szabályozva van, hogy egy adott egység támadás vagy védekezés során hogyan támogathat egy másik egységet. Értelemszerűen csaták során lehet elfoglalni egymás területét (az nyeri a csatát, akinek több pontot ér az egysége). Az nyeri a játékot, aki leghamarabb összegyűjt hét várost. A városok arra jók, hogy onnan lehet egységeket toborozni, az ellátmány függvényében (akinek a termőföldje jobb, és több élelmet termel, az több embert toborozhat). E mellett lehet egyezményeket kötni, amit vagy betartanak a játékosok vagy nem. Egyéb szabályok is vannak, de azok már elég világspecifikusak, úgyhogy azokat nem említem.

Ez csak egy lehetséges kiindulópont valami ötlethez, majd eldöntitek érdemes-e gondolkodni rajta, vagy sem
Hmm még nem is halottam róla, de ez egy elég jó kiinduló pontnak tünik, határozottan teccik
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #35  
Old 04-19-2007, 13:48
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
bocsi ha offolom ezzel ezt a témát, csak most szállt meg egy ichlet
végülis a sima szgépes multiplayer game is egy egy fajta társasjáték.
sztem megvalósitható lenne egy cd-s zárt hálozatban játszható verziója a hódnak. olyasmi modullal mint a párbaj, persze kiegészitesekkel hogy ne ugyanaz legyen mint a netes hód... 1-2 plusz faj, személyiség esetleg még plusz módositók,esetleg rövid játékra specifikusabb varázslatok,toli akciók, nah meg persze beállitható köridő teccés szerint stb. tehát másabb de mégis hasonló

én eltudnám képzelni, sztem kiváló reklám lenne a hódnak ez, hiszen nem csak olyanokkal játszhatnál akik van netük hanem akiknek nincs. könnyen lehet szerezni új függöket is sztem így. és tul.képpen a legkomolyabb költsége csak a ráforditandó idő, mert itt nem kell egy komplett tárast legyártatni előre és vagy eladják vagy nem, hanem csak már meglévő dolgot kell modositani. és anyag költség is minimális, főleg hogy elég csak ép szükséges cd mennyiséget beszerezni...
Ez elég jó ötlet, ha megvalósítható. Egész jó LAN játékokat lehetne összehozni.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Reply With Quote
  #36  
Old 04-19-2007, 21:13
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
nem kell semilyen levél sem, ennek a témának csupán annyi célja van, hogy érdekelné-e egy normál társasjáték erre épülve, és ha igen kb milyen legyen. a pontos megvalósitását,legyártását úgyis Atiék csinálnák, ha ők is látnak benne fantáziát
legyen úgy, kedves idealisták
Reply With Quote
  #37  
Old 04-19-2007, 21:27
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Semmi jónak nem vagyok az elrontója.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #38  
Old 04-19-2007, 22:07
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Semmi jónak nem vagyok az elrontója.
Ezt vehetjük támogatásnak???
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #39  
Old 04-19-2007, 22:08
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Ezt vehetjük támogatásnak???
Az igazat megvallva, offline társasjátékot még sose csináltam.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #40  
Old 04-19-2007, 22:16
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az igazat megvallva, offline társasjátékot még sose csináltam.
nah egy új kihivás az igazat megvalva eddig sztem egyikünk sem
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hódító v6 Ati Általános beszélgetés Hódítós témákban 290 08-20-2007 08:54
Több Hódító egyszerre demian Segítség 9 11-05-2006 18:42
Új Hódító Stílus c4mp3rs d3ath Elvetett javaslatok 1 08-06-2006 18:43
Hódító v6 Ati Fontos bejelentések 0 08-05-2006 17:10
Hódító, a világhódító játék(?) Skolt Általános beszélgetés Hódítós témákban 46 02-10-2006 00:12


All times are GMT +1. The time now is 02:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu