Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással
Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt
Új rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1%

) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással
Szóval értitek...
Szóval így sokkal használhatóbb lenne
Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi

. Tehát nála maradna ugyanez...

Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...?

Ki tudja

Majd okosok megmondjátok
