Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 03-05-2007, 15:08
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece View Post
Semmi köze a témához, de azért megkérdezném, mert sztem sokakat érint a dolog.
Ha valakinek problémája van a supportal az kihez fordulhat?
Pl megkérdem van e mód valamire és ahelyett, hogy azt írná nincs, mert csak (nem kell a magyarázat, elég a nincs is) elküld egy sablon szöveget aminek köze nincs a kérdéshez. Engem az ilyesmi kissé bosszant. Azt had ne írjam le mit gondolok a személről, aki ilyen viselkedést tanusit, mert itt nem igazán van szólásszabadság, pedig megtudnám kultúrált hangnemben is fogalmazni... de attól még kellemetlen és fájdalmas lenne.
Szal ami a lényeg az a 2. sorban lévő kérdés.
Kössz.
Ha más a kérdésed, akkor tedd fel konkrétabban, ne úgy, hogy az látszódjon belőle, hogy még a súgót se olvastad. Ilyenkor teljesen természetes, hogy az oda vágó súgó-idézetet kapod, hátha ezt az adott elemet kiemelve elolvasod, ha már az egész súgó hosszúnak tűnt.
__________________
Hódító * Queosia
Sponsored Links
  #2  
Old 03-05-2007, 15:14
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha más a kérdésed, akkor tedd fel konkrétabban, ne úgy, hogy az látszódjon belőle, hogy még a súgót se olvastad. Ilyenkor teljesen természetes, hogy az oda vágó súgó-idézetet kapod, hátha ezt az adott elemet kiemelve elolvasod, ha már az egész súgó hosszúnak tűnt.
Köszi hogy majdnem válaszoltál a kérdésre Biztos nem Te viszed a supportot? Én azt kérdeztem kihez fordulhatok, ha bajonm van vele.
1. senkihez, mert a support a legfőbb hatósági szerv és IJ
2. Hozzád vagy valaki máshoz.
3.... asszem 3. lehetőség nincs.
Nah ez olyan supportos válasz volt.

Jah... pont én nem olvasom a súgót. Akár diplomálhatnék is belőle. Tutira jeles lenne.
Nah de nem fontos annyira... kissebb nagyobb megerőltetéssel + megalázkodással megoldom másképp a problémát
  #3  
Old 03-05-2007, 15:23
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece View Post
Köszi hogy majdnem válaszoltál a kérdésre Biztos nem Te viszed a supportot? Én azt kérdeztem kihez fordulhatok, ha bajonm van vele.
1. senkihez, mert a support a legfőbb hatósági szerv és IJ
2. Hozzád vagy valaki máshoz.
3.... asszem 3. lehetőség nincs.
Nah ez olyan supportos válasz volt.

Jah... pont én nem olvasom a súgót. Akár diplomálhatnék is belőle. Tutira jeles lenne.
Nah de nem fontos annyira... kissebb nagyobb megerőltetéssel + megalázkodással megoldom másképp a problémát
Arra törekszünk, hogy a Hódítóban minden információhoz hozzájuss, mindenféle várakozás nélkül. Ennek megfelelően a súgók igen bőven tartalmaznak információkat, és most is épp bárki leírhatja, hogy mit hiányol belőle, hogy még teljesebb legyen a rendelkezésre álló információ.

A Hódítón belüli események is egyértelműek, az események mögé le van írva, hogy mi miért történt, segítségképp számolási segédletek is mellékelve vannak esemény formájában.

Éppen ezért a support elsősorban egyedi problémákban fog a sablontól eltérő választ küldeni, hiszen arra a kérdésre, hogy "miért tudtak beütni", értelemszerűen a súgóban megtalálod a választ, ez nem egyedi probléma, elmész, számolgatsz, és rájössz, hogy azért, mert az ellenfél erősebb volt.

A miért lettem áthelyezve jellegű kérdésekre szintén nem fogsz konkrét választ kapni, az áthelyezéskor kapott e-mailen túl. Ennek elvi okai vannak, valamint ez nem lehet újdonság sem, hiszen ez le van írva a súgóban is.

A fentiekből adódóan az esetek 98-99%-a olyan kérdés, ami miatt igazából felesleges a supportra írni, hiszen a súgó elolvasásával saját magad megtalálhatod a szükséges információt. Pont ezért van rengeteg sablon alkalmazva, hiszen tapasztalat, hogy egyedi problémája igen kevés embernek van.

És ez szerencsére így is van jól, igen ritka az, amikor valamilyen hiba folytán egyedi ügyintézés szükséges. Azt hiszem, hogy ez a fajta stabilitás hatalmas erőssége a Hódítónak.
__________________
Hódító * Queosia
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 09:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu