Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #381  
Old 02-28-2007, 10:40
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
Egyszerűbb lett volna, ha nem próbálod magyarázni, amit mondani akarsz...

Na, de nekem is van egy ötletem, lehet elég durva, de mind1.

Mi lenne, ha a törpe faji varázslata kicsit speciálisabb lenne:

Olyan varázsltra gondoltam, ami a védők/támadók védő/támadó erejét növeli. De csak a védőkét, nem az íjászokét, és csak a támadókét... A varázslat alatt mondjuk kétszeresére nőhetne az értékük. Ezzel kicsit több értelme lenne az előbbi 2 egységnek is, és támadóerőben sem lenne rossz. A varázslat meg mondjuk übersok rúnába, meg készültségbe kerülne.

/OFF: a törpől még annyit, hogy a tolvajai jobban fáradása miatt is elvi aggályaim vannak. Szerintem egy pici mukinak jó (jobb) tolvajnak is kéne lennie./
sztem hülyeség lenne, mert védelembe így is a tornyos íjj ráver még 4 védőpontot, az meg milyen lenne már hogy egy gyalog törpetámadó vérszemet kapva nagyobbat üt mint egy lovas??? sztem ez hülyeség

/OFF: kis muksó, rövid lábak, ugyanakkora táv több lépés neki, így jobban fárad/
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Sponsored Links
  #382  
Old 02-28-2007, 10:50
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
sztem hülyeség lenne, mert védelembe így is a tornyos íjj ráver még 4 védőpontot, az meg milyen lenne már hogy egy gyalog törpetámadó vérszemet kapva nagyobbat üt mint egy lovas??? sztem ez hülyeség

/OFF: kis muksó, rövid lábak, ugyanakkora táv több lépés neki, így jobban fárad/

Akkor lenne értelme ha a törpöknek nem lehetnének lovasai... ugyse tudnak lovagolni a törpök rendesen...
)
__________________
LotR
  #383  
Old 02-28-2007, 10:56
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Egyetértek, a törpének van a leghasználhatatlanabb faji varija. És még az ipari tekercset is 40%-ig írhatja
De azzal is egyetértek, hogy jól játszható a törpe, szóval nem ez a legnagyobb gond a játékban. Inkább gondolkozzatok a hulla erősítésén.

Nekem azok a korábbi ötletek tetszettek, hogy fáradjon jobban az ellen tolvaja, és a raktár valamint a tekercsek fele védve legyen (esetleg még hozzájöhet a fantomépület), bár akkor meg gömbözés nélkül lehet tudni, hogy ki a törpe, nem mintha nagy ügy lenne gömbözni egy törpét.


/Off elvi aggályokkal ne érveljünk ezután se. /
  #384  
Old 02-28-2007, 11:02
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Post

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
sztem hülyeség lenne, mert védelembe így is a tornyos íjj ráver még 4 védőpontot, az meg milyen lenne már hogy egy gyalog törpetámadó vérszemet kapva nagyobbat üt mint egy lovas??? sztem ez hülyeség

/OFF: kis muksó, rövid lábak, ugyanakkora táv több lépés neki, így jobban fárad/
Ok, bocs, akkor a védők kaphatnának +9 pontot, azaz össz 13 lenne. Annyi lenne a hátrányuk a tornyos íjászokkal ellen, hogy ugye a torony nem eszik...

Az, hogy egy kis törp támadó ügyesebb lenne, mint egy ló annak lenne köszönhető, hogy rajta van egy spec, faji varázslat, ami mondjuk 2-szeresére növeli a fürgeségét. ÉS a törpe támadók lehetnének a legerősebb támadók a játékban!!!
__________________
Est modus in rebus.
  #385  
Old 02-28-2007, 11:04
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
Ok, bocs, akkor a védők kaphatnának +9 pontot, azaz össz 13 lenne. Annyi lenne a hátrányuk a tornyos íjászokkal ellen, hogy ugye a torony nem eszik...

Az, hogy egy kis törp támadó ügyesebb lenne, mint egy ló annak lenne köszönhető, hogy rajta van egy spec, faji varázslat, ami mondjuk 2-szeresére növeli a fürgeségét. ÉS a törpe támadók lehetnének a legerősebb támadók a játékban!!!
Milyen HV-kat lehetne ezután játszani De azért nem támogatom.
  #386  
Old 02-28-2007, 11:06
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Milyen HV-kat lehetne ezután játszani De azért nem támogatom.
Mondjuk azt is hozzátettem, hogy ultrabrutálisan sok rúnába, meg készültségbe kerülne, de nem és kéne 36 körre feltenni...



Egyébként meg csak egy ötlet.
__________________
Est modus in rebus.
  #387  
Old 02-28-2007, 11:10
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
Mondjuk azt is hozzátettem, hogy ultrabrutálisan sok rúnába, meg készültségbe kerülne, de nem és kéne 36 körre feltenni...
Minden faji varázslat 3%-ba kerül, meg szerintem a rúnaigényük is azonos, azt sem támogatom, hogy térjünk el ettől az egységes rendszertől.
  #388  
Old 02-28-2007, 11:17
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
Ok, bocs, akkor a védők kaphatnának +9 pontot, azaz össz 13 lenne. Annyi lenne a hátrányuk a tornyos íjászokkal ellen, hogy ugye a torony nem eszik...

Az, hogy egy kis törp támadó ügyesebb lenne, mint egy ló annak lenne köszönhető, hogy rajta van egy spec, faji varázslat, ami mondjuk 2-szeresére növeli a fürgeségét. ÉS a törpe támadók lehetnének a legerősebb támadók a játékban!!!
vagy egy lóvon elférne 2 törp is és így 10es támadó erejük lenne, az a +9 meg nagyon durva lenne, betonabb lenne mint egy elf, mert tornyok sem kellenek, nem hiszem hogy a faji varinak hadilag kéne erősiteni a törpét. meg amúgyis ellentmondásos, hogy nem tudná 36körre felrakni akkor meg milyen érdemi értelme lenne a védekezésben???

én inkább maradok a tolik ellen védő faji varázslatok melett, leginkább annál ami nem csak a rakit, hanem a tekiket is fogja.

(ha az elvi dolgot akarsz, akkor egyszerüen azért mert a föld alatt laknak és nehezebb onnan kilopni őket.)
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #389  
Old 02-28-2007, 11:26
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nem támogatom a törp tekircseinek védésére irányulo javaslatokat...
a törp raktárának védelmét kellene növelni max 80%-ig de én a 70%-ot tartanám elfogadhatónak..
esetleg a jelen állapot +a fals éplistaképet adó varázslat...
Tehát nem 0-át mutatna az éplista hanem egy megtévesztő adatot..
Persze akkor módosítani kellene a mágiafelderítést, h jelezze h fennt van-e a fajivarázslat ...
__________________
LotR
  #390  
Old 02-28-2007, 11:27
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
vagy egy lóvon elférne 2 törp is és így 10es támadó erejük lenne, az a +9 meg nagyon durva lenne, betonabb lenne mint egy elf, mert tornyok sem kellenek, nem hiszem hogy a faji varinak hadilag kéne erősiteni a törpét. meg amúgyis ellentmondásos, hogy nem tudná 36körre felrakni akkor meg milyen érdemi értelme lenne a védekezésben???

én inkább maradok a tolik ellen védő faji varázslatok melett, leginkább annál ami nem csak a rakit, hanem a tekiket is fogja.

(ha az elvi dolgot akarsz, akkor egyszerüen azért mert a föld alatt laknak és nehezebb onnan kilopni őket.)
Nem lenné feltétlenül betonabb, mert több tanyát kéne tartania, vagy több raktárat a kajának.

Az hogy 36 körre nem lehetne (könnyen) felrakni meg pont arra lenne jó, hogy esetleg többet nézzen messzire.

(A törpök meg már nem laknak a föld alatt... )
__________________
Est modus in rebus.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 23:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu