Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-20-2006, 23:16
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
-vajon nem pénzkérdés, hogy mennyit bonthatsz? Nem. A pénznek ugyan mi köze lenne ehhez?
Pl csupa barackos orid van, és nem tudsz mást bontani, csak házat. De akkor nem lenne elég helyed, így kénytelen vagy határ alá bontani a házakat is... Ekkor viszont minden körben fenn kell tartani a foglalkoztatottságot (főleg ha visszatámadnak), tehát pénz kérdése, hogy ezt mennyire tudod húzni, amíg vissza nem épülsz...

A-ban a magasabban lévő orik több ezer hektárt is lebontanak, csak hogy ne felülről csapódjanak... Mivel nagy a különbség az alulról és felülről csapódók között, és azt esetleg visszafedezni méginkább durva, ezért egyre többet vállalhatnak be azok, akik tehetősebbek...

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
-vajon nincs az előnyben, akinek figyeli a szövije, hogy bont-e az ellenfél?
Nincs. Hiába figyeli a szövi ha a támadó nincs bent, ha meg bentvan akkor meg figyelheti ő is, szval nem igazán értem mit akarsz mondani...
Ha egyértelmű, hogy bontani fog a támadott/támadó ori, akkor jó, ha van telefonvégen egy szövi, aki frissíti a pontlistát, és ha gáz van, tudja mondani last-minute, hogy mennyit kell bontani... Te meg a bekészített ablakokból a megfelelő mennyiséget tudod bontani... Tehát mindenképpen előnyben van az, akinek benn van a szövije az ominózus körváltáskor...

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
Továbbra is azt mondom h nem gondoltad át.
Pl egy vándor szem. 3-4 kör táv határán lévő országnál minek menne felfelé 2 körre? az a +10% nem sok pluszt jelentene annak fényében h uanyit hozhatsz egy kisebb oritól és nagy területen már sokat számít(hat) 3 kör.
Valószínűleg nem egy kidolgozott 5letet mondott, ugyanakkor valami jó(bb) máris született belőle (sávos 5let).
És igenis sokat számít az a +10%. Amiért én pl akárt bontani is hajlandó vagyok...
Nem a föld mennyisége miatt, hanem mert pl a betonelfeket a gyenge barack%-ú orkommal csak a +10%-al tudom beverni...

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
Amit viszont te javasoltál h egységesen 5% legyen a foglalás az jelentősen megváltoztatná az egész játékmenetet. Atinak a több sereg alulról témában az volt a legfőbb gondja h ha egy nagy ori támad kisebbet akkor túl sokat vihet. Te most ezt a 3%-ot is növelnéd 5%-ra.

Sztem a jelenlegi rendszer sem véletlenül lett kitalálva, nem gondolod?
Nézd Sol, a mostani változás is alapjaiban változtatta meg a rendszert és ez szerintem nyilvánvaló...
Tehát ez a verzió akár zöld utat is kaphat...
Sponsored Links
  #2  
Old 12-21-2006, 00:41
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Pl csupa barackos orid van, és nem tudsz mást bontani, csak házat. De akkor nem lenne elég helyed, így kénytelen vagy határ alá bontani a házakat is... Ekkor viszont minden körben fenn kell tartani a foglalkoztatottságot (főleg ha visszatámadnak), tehát pénz kérdése, hogy ezt mennyire tudod húzni, amíg vissza nem épülsz...

A-ban a magasabban lévő orik több ezer hektárt is lebontanak, csak hogy ne felülről csapódjanak... Mivel nagy a különbség az alulról és felülről csapódók között, és azt esetleg visszafedezni méginkább durva, ezért egyre többet vállalhatnak be azok, akik tehetősebbek...



Ha egyértelmű, hogy bontani fog a támadott/támadó ori, akkor jó, ha van telefonvégen egy szövi, aki frissíti a pontlistát, és ha gáz van, tudja mondani last-minute, hogy mennyit kell bontani... Te meg a bekészített ablakokból a megfelelő mennyiséget tudod bontani... Tehát mindenképpen előnyben van az, akinek benn van a szövije az ominózus körváltáskor...



Valószínűleg nem egy kidolgozott 5letet mondott, ugyanakkor valami jó(bb) máris született belőle (sávos 5let).
És igenis sokat számít az a +10%. Amiért én pl akárt bontani is hajlandó vagyok...
Nem a föld mennyisége miatt, hanem mert pl a betonelfeket a gyenge barack%-ú orkommal csak a +10%-al tudom beverni...



Nézd Sol, a mostani változás is alapjaiban változtatta meg a rendszert és ez szerintem nyilvánvaló...
Tehát ez a verzió akár zöld utat is kaphat...
-pénz: Gondoltam h ezt fogjátok felhozni és ez igaz is. (én is éltem/élek vele)
De ennek sztem semmi köze a mostani témához. A hódító minden részében akinek több pénze van az könnyebben haladhat és/vagy gyorsabban. Nem csak hadis támadásnál van ez így. Pl tolisnál amit leártóznak vagy varisnál amit leölnek tudja pótolni...stb. A sok pénz mindenhol előny. Ennek sztem a témához nem sok köze van.

-A-ban bontani...: öhömmm, ez sem újdonság nem hiszem h nekem magyarázni kellene h ez mit és mennyit jelent. De az A ugye más mint a többi szint és ha bent van a támadott ori akkor ő is bonthat. A lehetőség neki is megvan. ...és még a sávos rendszerben is ahol sok pénz van majd az alá is lebont..., tehát nem látom azt h ez orvosolná a feltételezett gazdag-ori problémát.

-A "telefonos segítség": Nem igazán értem miért kell ezt is erőltetni. Értem h mit akartok mondani vele, viszont az h a szövitag kéznél van az ugyanúgy lehet a védekező oldalon is vagyis ez ugyanúgy a védő előnye is lehet.
És nem értem h ha már a szövi áldoz a csapatmunkára akkor miért kellene ezt elvenni tőlük.
Mellesleg már nemtom mióta játszom és az A-ban is nem 1x voltam, de még sosem kellett telefonos segítséget kérnem, ezt mindíg megoldottam egyedül is.
Így azt gondolom más is megtudja...

-A felfelé v lefelé támadásnál is tudom h mennyit számít a +10%. Nem véletlenül elleneztem olyan nagyon az azonnali pontrendezést. (több sereggel alulról téma)
Ejj, régi szép idők, mikor a falkába verődött orkok dúlták fel a beton elfeket...
Igen, rengeteget számít a 10% és ezt azóta sem tudtam megértetni egyesekkel h nagy ha-n lehetetlen számolni v beverni több sereggel pl beton elfeket. Viszont annak fényében h lefelé is 5% és felfelé is 5% már nagyon is sokat számít. Nem támogatom egyáltalán az ötletet mert (bár most lehet h nem látszik) de a kisebbek járnának rosszul.
  #3  
Old 12-21-2006, 08:55
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
-pénz: Gondoltam h ezt fogjátok felhozni és ez igaz is. (én is éltem/élek vele)
De ennek sztem semmi köze a mostani témához. A hódító minden részében akinek több pénze van az könnyebben haladhat és/vagy gyorsabban. Nem csak hadis támadásnál van ez így. Pl tolisnál amit leártóznak vagy varisnál amit leölnek tudja pótolni...stb. A sok pénz mindenhol előny. Ennek sztem a témához nem sok köze van.

-A-ban bontani...: öhömmm, ez sem újdonság nem hiszem h nekem magyarázni kellene h ez mit és mennyit jelent. De az A ugye más mint a többi szint és ha bent van a támadott ori akkor ő is bonthat. A lehetőség neki is megvan. ...és még a sávos rendszerben is ahol sok pénz van majd az alá is lebont..., tehát nem látom azt h ez orvosolná a feltételezett gazdag-ori problémát.

-A "telefonos segítség": Nem igazán értem miért kell ezt is erőltetni. Értem h mit akartok mondani vele, viszont az h a szövitag kéznél van az ugyanúgy lehet a védekező oldalon is vagyis ez ugyanúgy a védő előnye is lehet.
És nem értem h ha már a szövi áldoz a csapatmunkára akkor miért kellene ezt elvenni tőlük.
Mellesleg már nemtom mióta játszom és az A-ban is nem 1x voltam, de még sosem kellett telefonos segítséget kérnem, ezt mindíg megoldottam egyedül is.
Így azt gondolom más is megtudja...

-A felfelé v lefelé támadásnál is tudom h mennyit számít a +10%. Nem véletlenül elleneztem olyan nagyon az azonnali pontrendezést. (több sereggel alulról téma)
Ejj, régi szép idők, mikor a falkába verődött orkok dúlták fel a beton elfeket...
Igen, rengeteget számít a 10% és ezt azóta sem tudtam megértetni egyesekkel h nagy ha-n lehetetlen számolni v beverni több sereggel pl beton elfeket. Viszont annak fényében h lefelé is 5% és felfelé is 5% már nagyon is sokat számít. Nem támogatom egyáltalán az ötletet mert (bár most lehet h nem látszik) de a kisebbek járnának rosszul.
Sol úgy beszélsz tényleg, mintha kezdő lennél Pedig nem vagy az
Node... a témáhova visszamenve...

Mi lenne, ha lefele
2 körös támadás 4%
3 körös 3%
4,4+ körös 2%

a felfele támadásoknál
2 körös támadás 5%
3 körös támadás 6%
4,4+ körös támadás 7%

Ez majdnem megfelel az én elképzelésemnek... Hiszen ha egyszerre csapódsz több sereggel, akkor folyamatosan messzebbre kerül, tehát szerintem a 2. támadás után már a 2%-os zónába esne...

Így lenne még 1 plusz előnye a vándor személyiségnek
  #4  
Old 12-21-2006, 09:46
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Sol úgy beszélsz tényleg, mintha kezdő lennél Pedig nem vagy az
...ezt nem értem mire mondod...

A pénz, bontás...stb témában nem győztetek meg továbbra sem, de nekem a legnagyobb gondom azzal volt h egységesen 5% fel is meg le is...
  #5  
Old 12-21-2006, 09:47
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Mi lenne, ha lefele
2 körös támadás 4%
3 körös 3%
4,4+ körös 2%

a felfele támadásoknál
2 körös támadás 5%
3 körös támadás 6%
4,4+ körös támadás 7%

Ez majdnem megfelel az én elképzelésemnek... Hiszen ha egyszerre csapódsz több sereggel, akkor folyamatosan messzebbre kerül, tehát szerintem a 2. támadás után már a 2%-os zónába esne...

Így lenne még 1 plusz előnye a vándor személyiségnek
...amit te mondasz az már megint más tészta, még akár emészthető is lehet.
  #6  
Old 12-21-2006, 10:32
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Mi lenne, ha lefele
2 körös támadás 4%
3 körös 3%
4,4+ körös 2%

a felfele támadásoknál
2 körös támadás 5%
3 körös támadás 6%
4,4+ körös támadás 7%
Megértem azt h ez sokaknak kedvezőbb lenne a mostani rendszernél.
Mindazonáltal mivel az azonnnali pontrendezés miatt a hadisokat már így is jelentős hátrány érte, nem hiszem h további gyengítés szükséges lenne.

Ami a több sereggel alulról témában többször is felmerült, h a klán/szövi hadisok a módosítás után már így is nehezebben boldogulnak egy-egy varis,tolis elleni büntetőakcióval, ez méginkább megnehezítené ezt.
Még kevesebb földet tudnának vinni, még kevéssé sikerülne eltávolodni egy-egy pl beton íjjas varis-tolistól.

Sokat számít h 5% v 7% (felfelé)
Nem támogatom.
  #7  
Old 12-25-2006, 23:35
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Node... a témáhova visszamenve...

Mi lenne, ha lefele
2 körös támadás 4%
3 körös 3%
4,4+ körös 2%

a felfele támadásoknál
2 körös támadás 5%
3 körös támadás 6%
4,4+ körös támadás 7%

Ez majdnem megfelel az én elképzelésemnek... Hiszen ha egyszerre csapódsz több sereggel, akkor folyamatosan messzebbre kerül, tehát szerintem a 2. támadás után már a 2%-os zónába esne...

Így lenne még 1 plusz előnye a vándor személyiségnek
így már nekem is szimpibb. ez az ötlet nagyon is elfogadható.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 05:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu