Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 12-17-2006, 09:50
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
A több sereggel alulról szinte lehetetlen című topicban volt egy javaslata Solarisnak, de hiába várom, nem nagyon akarja megtenni élőben Úgyhogy, bár nem akarom ellopni az ötletét, de felvetem én a témát.
Semmi gond. Nem voltam egy ideig nem baj h felvetetted.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #32  
Old 12-17-2006, 09:57
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
Semmi gond. Nem voltam egy ideig nem baj h felvetetted.
Köszi
Akkor akár támogathatod is az ötletedet, bár ahogy nézem túlnyomó kisebbségbe kerültünk
Reply With Quote
  #33  
Old 12-17-2006, 10:06
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Én úgy gondolom, hogy Solaris ezt a verziót alapvetően nem így képzelte el.

Alapból szerintem úgy, hogy a szövik több sereggel egyszerre csapódásakor a zsákmányon fifti-fifti elosztoznak.

És nem úgy, hogy 1 csapódáskor a támadásban részt vett szövetségesek osztoznak egységesen.

A 2 nem ugyanaz...

Míg az előző pusztán a foglalás mértékét osztja el azért, mert az új szabály következtében az első csapódó még alulról üt a többi meg felülről, míg a másik elgondolás egy - az eddigi 8 éves alapokat - teljesen más szemszögbe helyező megoldást kínál.

Én az első megoldást támogatom, a másodikat nem, pontosan monro érvei miatt.
Itt van az igazság. Lehet h nem ezt írtam de erre gondoltam. (Mondtam h már akkor kissé nehézkes az értelmes fogalmazás..)

Tehát:

Az h mindenki egyenlő arányban kapjon(4es szövinél 25% mindenkinek) na igen kényelmes lenne de sosem menne át és alapjaiban változtatná meg a játékot. Ezt sztem el is lehet felejteni.

Aránynövelés: Én 10%-re emlékszem, ezen éppen még lehetne növelni....
Legalább is sztem Atis kis %-ot esetleg normál érvek mellett lehet h emelne.

Azt h a támadó állíthassa be a %-ot. Érdekes dolog még akár jó is lehetne, de eléggé ki kell fejteni h mit hogyan. Ez még esetleg a mostani 10%-on belül is működhetne h pl 3 szövi megy 1 támadó és 2 segítség. 10% szövi segítséggel számolva az 80% a támadónak és 10-10% a segítőknek, összesen 20%. Azt h ezt a 20%ot lehessen variálni bizonyos min. és max értékek között pl 5%-15% ebben látok lehetőséget, de ezt részletesebben kell kifejteni.


Alapvetően viszont arra gondoltam (és Kisbér ezt fejtette ki) h a támadó szövi seregek kapnának fifti-fifti arányban és a többiek annak a 10%-át.
Reply With Quote
  #34  
Old 12-17-2006, 10:09
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
Itt van az igazság. Lehet h nem ezt írtam de erre gondoltam. (Mondtam h már akkor kissé nehézkes az értelmes fogalmazás..)

Tehát:

Az h mindenki egyenlő arányban kapjon(4es szövinél 25% mindenkinek) na igen kényelmes lenne de sosem menne át és alapjaiban változtatná meg a játékot. Ezt sztem el is lehet felejteni.

Aránynövelés: Én 10%-re emlékszem, ezen éppen még lehetne növelni....
Legalább is sztem Atis kis %-ot esetleg normál érvek mellett lehet h emelne.

Azt h a támadó állíthassa be a %-ot. Érdekes dolog még akár jó is lehetne, de eléggé ki kell fejteni h mit hogyan. Ez még esetleg a mostani 10%-on belül is működhetne h pl 3 szövi megy 1 támadó és 2 segítség. 10% szövi segítséggel számolva az 80% a támadónak és 10-10% a segítőknek, összesen 20%. Azt h ezt a 20%ot lehessen variálni bizonyos min. és max értékek között pl 5%-15% ebben látok lehetőséget, de ezt részletesebben kell kifejteni.


Alapvetően viszont arra gondoltam (és Kisbér ezt fejtette ki) h a támadó szövi seregek kapnának fifti-fifti arányban és a többiek annak a 10%-át.

Ebben az esetben viszont éb értettem félre. Így nem tetszik a dolog...
Reply With Quote
  #35  
Old 12-17-2006, 10:11
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Ebben az esetben viszont éb értettem félre. Így nem tetszik a dolog...
Az egyenlő arányú földelosztás nem menne át.
A szöviknek kényelmes lenne, de nem menne át...
Reply With Quote
  #36  
Old 12-17-2006, 10:15
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
Az egyenlő arányú földelosztás nem menne át.
A szöviknek kényelmes lenne, de nem menne át...
Lehet nem menne át, de én azt a verziót támogattam
Úgy nem tetszik a dolog, hogy a seregindítók egyformán részesedjenek.
Reply With Quote
  #37  
Old 12-17-2006, 10:16
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az sem jó, hogy a támadó hadvezér önkényesen álitja be a nyereség szétosztását. Akkor már sztem inkább a segítségnyújtás mennyiségének a fügvényében. Valamit valamiért. Több segítség--> nagyobb kockázat--> több részesedés és fordítva. Ezen belül lehetőség lenne a manipulációra amiért eredetileg a topic létrejött.
Reply With Quote
  #38  
Old 12-17-2006, 10:25
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
És ha annyi lenne a változás, hogy nem 10%-ot kapnak, a részesedésből hanem max 15-15%-ot maximum?
És állítható lenne 10, és 15% között az érték?
Sztem 2(3) ötletnek lenne esélye Ati-nál is.
Ez az egyik.

1/A. Bizonyos %-ban növelni a szövetségi földszerzés részesedését.

PL ha most 10% akkor lehetne 15%-ra állítani, de az értéken lehet finomítani.

1/B. Bizonyos %-ban növelni a szövetségi földszerzés részesedését és a támadó a szövetségi részesedést állíthatná támadás előtt min és max % között, de úgy h az össz százalék változatlan maradna.
PL 1 támadó 2 segítségnél 20% a segítők összes részesedése. Ezt a 20%ot lehetne variálni.

3. A támadó szövi seregek a szerzett földen egyenlően osztoznának.
Kisbér példája: 2 szövi támadó 2 sikeres csata. Foglalt földek pl 70+29 ha. A támadók 49-49 ha-t kapnának és még ebből jönne le a szövi segítség %-a.
Ez a csata kimenetelét nem befolyásolná (vagy is h alulról v felülről)
Reply With Quote
  #39  
Old 12-17-2006, 10:27
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

ne 10%-ot vegyetek alapul,mert nem annyi a föld részesedés!!
77hekiből kaptam 12hekit ez nekem nem 10%-nak tűnik!!
Reply With Quote
  #40  
Old 12-17-2006, 10:30
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece View Post
Az sem jó, hogy a támadó hadvezér önkényesen álitja be a nyereség szétosztását. Akkor már sztem inkább a segítségnyújtás mennyiségének a fügvényében. Valamit valamiért. Több segítség--> nagyobb kockázat--> több részesedés és fordítva. Ezen belül lehetőség lenne a manipulációra amiért eredetileg a topic létrejött.
Akkor meg lehetne kölcsönössé tenni a % beállítását.(bár ez már igencsak megbonyolítja az egészet...)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 00:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu