Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #39  
Old 12-16-2006, 11:15
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Croissant View Post
Leírnád az "alakítás" hogyanját?
Igen, leírnám, de szerintem már megtettem egyszer, most már csak egy kis fantázia kellene
Nah, szóval.

Tegyük fel elcseszel valamit, és nincs védelmed. (pl védelem nélküli elf-et játszol, de meglátják az éplistádat, vagy kitámadtál fullra, stb, stb.)
Szóval jönnek rád 15 sereggel. Valószínűleg földre.
Mivel kifogni nem tudod a seregeket, meg kell húznod ezt a taktikai elemet.

Nehezítsük az egészet azzal, hogy még piacod sincs (itt ugye csak 1/A-ban gondolkozhatunk, hiszen lentebbi csoportban ha nincs piacod, akkor te is védelem alatt állsz, vagy elfogyott a piacod, de azt most ne nézzük), csak hogy minden környezetbe beleilleszthető legyen.

Szóval lefokozod a varikat, tolikat, kat. egységeket, és ugyanilyen aránya (vagy az elképzelt új ország épületei arányában) újraképzed őket.
Ez ugye 20 körig történik. Ehhez szükséges fegyvert a klánod raktárából ki tudod venni.
Lebontod az összes épületet. Átmented a pénzt, illetve a tekercseket is a klánrakin keresztül.
Majd egyből építesz mondjuk 2% házat túlórában (9 kör). Aztán köv. körben megint csinálsz 2%-ot túlórában. Aztán az azt követő körben 2% házat túlórában, és az összes többi épületet normál építésben (18 kör).
Ekkor ugye pont akkor fognak beérni a katonák, tolvajok, varik, amikor a kocsma, templom, barack. Tehát 18 kör múlva.
Majd köv. körben megint 2% házat csinálsz. Aztán azt követően megint 2% házat... És így tovább, természetsen túlórában addig, hogy meglegyen a kívánt ház%.
Nyersanyag, illetve tőkét a klánrakin keresztül veszed át, majd a maradék cuccot vissza is nyomod ezen keresztül.
Amint bejön az első ház, tehát az egész akció után 9 körrel, már lesz helye a lakosoknak, amiket fel kell turbózni olyan szintre, hogy ha bejönnek az egyéb épületek, akkor azokat foglalkoztatni tudd.
-Folyamatosan nézeted a távokat, és ha jönnek feléd, akkor természetesen bontod a házakat-
Szóval ugye a 20. körnél bejönnek az épületek, és bejönnek az egységeid is. Elméletileg a házak is úgy-ahogy lakottak, tehát nincs semmi gond.

Ez a legoptimálisabb helyzet...

Kicsit költségesebbmódszer, hogy mielőtt az épületek bejönnek, kimész a piacra (akkor már simán tudsz piacozni, hiszen eltelt 24 óra (7+20=27)) megveszed a legolcsóbb kattancsot, és visszafokozod lakosnak, és akkor nem kell végigvárni, hogy a házak feltöltődjenek...

Pl. Így még piac sem kellett hozzá...

Most remélem nem azzal fogsz jönni, hogy ha 1 fős klánban vagy, akkor hogyan oldom meg
Valamit kitalálnék akkoris
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szabadság alatt elvesző területek... Tündér Elvetett javaslatok 43 12-01-2006 13:03


All times are GMT +1. The time now is 11:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu