Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 12-16-2006, 00:35
Croissant Croissant is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Budapest és Vécs között
Posts: 847
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Idézet a súgóból:

"Bár az üres területeken is eléldegélnek embereid, minden egyes hektáron 8 fő"
__________________
Tükröt mutatok mindenkinek, hiszen mindenki másokon keresztül ismeri meg önmagát.
Sponsored Links
  #32  
Old 12-16-2006, 00:39
Croissant Croissant is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Budapest és Vécs között
Posts: 847
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Majd úgy alakítod, hogy már az után jöjjenek be, hogy megvannak a helyek...
Leírnád az "alakítás" hogyanját?
__________________
Tükröt mutatok mindenkinek, hiszen mindenki másokon keresztül ismeri meg önmagát.
  #33  
Old 12-16-2006, 09:49
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Croissant View Post
Idézet a súgóból:

"Bár az üres területeken is eléldegélnek embereid, minden egyes hektáron 8 fő"


A beépítés alatt álló terület nem üres, azt azért elmondanám...
  #34  
Old 12-16-2006, 10:25
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Egyébként Ati, ha 0 lakosod van az országban, mert minden hekid beépítés alatt van, akkor ha bejön házad, vagy lesz üres területed, akkor hogy jönnek be lakosok?
Mert ha jól tudom %-os beköltözés van...?

tapasztalatból mondom, mert volt 30-40 hekis orim még régen, hogy van egy minimális lakosszám (talán 500?) 0 ház, 0 üres esetén is
  #35  
Old 12-16-2006, 10:54
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
tapasztalatból mondom, mert volt 30-40 hekis orim még régen, hogy van egy minimális lakosszám (talán 500?) 0 ház, 0 üres esetén is
Az viszont király...
  #36  
Old 12-16-2006, 10:55
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation

Quote:
Originally Posted by Croissant View Post
Idézet a súgóból:

"Bár az üres területeken is eléldegélnek embereid, minden egyes hektáron 8 fő"
Croissant, pontosan az ilyen bejegyzések miatt morgolódtam, vitatkoztunk össze tegnap...
Hiszen ha építkezés alatt van, akkor nem minősül üresnek, ahogy Syncel is mondta.
(amúgy tudtátok, hogy a 8 fő-re is rámegy még a lakástekercs-bónuszod?! )
  #37  
Old 12-16-2006, 11:15
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Croissant View Post
Leírnád az "alakítás" hogyanját?
Igen, leírnám, de szerintem már megtettem egyszer, most már csak egy kis fantázia kellene
Nah, szóval.

Tegyük fel elcseszel valamit, és nincs védelmed. (pl védelem nélküli elf-et játszol, de meglátják az éplistádat, vagy kitámadtál fullra, stb, stb.)
Szóval jönnek rád 15 sereggel. Valószínűleg földre.
Mivel kifogni nem tudod a seregeket, meg kell húznod ezt a taktikai elemet.

Nehezítsük az egészet azzal, hogy még piacod sincs (itt ugye csak 1/A-ban gondolkozhatunk, hiszen lentebbi csoportban ha nincs piacod, akkor te is védelem alatt állsz, vagy elfogyott a piacod, de azt most ne nézzük), csak hogy minden környezetbe beleilleszthető legyen.

Szóval lefokozod a varikat, tolikat, kat. egységeket, és ugyanilyen aránya (vagy az elképzelt új ország épületei arányában) újraképzed őket.
Ez ugye 20 körig történik. Ehhez szükséges fegyvert a klánod raktárából ki tudod venni.
Lebontod az összes épületet. Átmented a pénzt, illetve a tekercseket is a klánrakin keresztül.
Majd egyből építesz mondjuk 2% házat túlórában (9 kör). Aztán köv. körben megint csinálsz 2%-ot túlórában. Aztán az azt követő körben 2% házat túlórában, és az összes többi épületet normál építésben (18 kör).
Ekkor ugye pont akkor fognak beérni a katonák, tolvajok, varik, amikor a kocsma, templom, barack. Tehát 18 kör múlva.
Majd köv. körben megint 2% házat csinálsz. Aztán azt követően megint 2% házat... És így tovább, természetsen túlórában addig, hogy meglegyen a kívánt ház%.
Nyersanyag, illetve tőkét a klánrakin keresztül veszed át, majd a maradék cuccot vissza is nyomod ezen keresztül.
Amint bejön az első ház, tehát az egész akció után 9 körrel, már lesz helye a lakosoknak, amiket fel kell turbózni olyan szintre, hogy ha bejönnek az egyéb épületek, akkor azokat foglalkoztatni tudd.
-Folyamatosan nézeted a távokat, és ha jönnek feléd, akkor természetesen bontod a házakat-
Szóval ugye a 20. körnél bejönnek az épületek, és bejönnek az egységeid is. Elméletileg a házak is úgy-ahogy lakottak, tehát nincs semmi gond.

Ez a legoptimálisabb helyzet...

Kicsit költségesebbmódszer, hogy mielőtt az épületek bejönnek, kimész a piacra (akkor már simán tudsz piacozni, hiszen eltelt 24 óra (7+20=27)) megveszed a legolcsóbb kattancsot, és visszafokozod lakosnak, és akkor nem kell végigvárni, hogy a házak feltöltődjenek...

Pl. Így még piac sem kellett hozzá...

Most remélem nem azzal fogsz jönni, hogy ha 1 fős klánban vagy, akkor hogyan oldom meg
Valamit kitalálnék akkoris
  #38  
Old 12-16-2006, 11:22
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Lentebbi csoportban pedig nem kell semmit csinálnod, csak kirakod az egységeket a piacra olyan áron, hogy ne vegyék meg, bontod az épületeket, veszel a piacon nyersanyagot, ugyanezt a mókát végigjátszod. Itt ugye nem tudsz 9*2% házat építeni, hiszen nincsa annyi piacod, tehát itt kicsit költségesebb...
Szóval kiteszel mondjuk olyan cuccot is, amivel át tudják nyomni neked a zsét a szövitársak, amikor kell (pl rúnát, kat. egységet, mittomén).
És megbeszéled, hogy mielőtt bejönnének az épületek, vegyék meg.

Abból a zséből Te veszel egységet lakosnak (ha még szükséges), illetve veszel kat. egységeket, amik kellenek.
Aztán mikor majd a piacra kimentett egységek visszajönnek, kirakod olyan áron, hogy el is menjenek...

Hm..
  #39  
Old 12-16-2006, 11:25
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
tapasztalatból mondom, mert volt 30-40 hekis orim még régen, hogy van egy minimális lakosszám (talán 500?) 0 ház, 0 üres esetén is
én láttam már orit, aminek 50 volt a lakosa...200 hekin 1 ház 1 kocsma 1 templom a többi meg tanya
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #40  
Old 12-16-2006, 11:38
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Question

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
én láttam már orit, aminek 50 volt a lakosa...200 hekin 1 ház 1 kocsma 1 templom a többi meg tanya
LoL
De ennek mi értelme? Poén?
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szabadság alatt elvesző területek... Tündér Elvetett javaslatok 43 12-01-2006 13:03


All times are GMT +1. The time now is 07:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu