Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #261  
Old 10-14-2006, 12:03
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
1 000 heki
2 000 heki 225 katona
3 000 heki 450 katona
4 000 heki 675 katona
5 000 heki 900 katona MINIMUM: 500 katona
6 000 heki 1125 katona
7 000 heki 1350 katona
8 000 heki 1575 katona
9 000 heki 1800 katona
10 000 heki 2025 katona MINIMUM: 1000 katona
11 000 heki 2250 katona
12 000 heki 2475 katona
13 000 heki 2700 katona
14 000 heki 2925 katona
15 000 heki 3150 katona MINIMUM: 2000 katona
16 000 heki 3375 katona
17 000 heki 3600 katona
18 000 heki 3825 katona
19 000 heki 4050 katona
20 000 heki 4275 katona MINIMUM: 3000 katona

Ezzel a megoldással a Wand által észlelt probléma is megoldódik, nincs szükség arra sem,hogy X heki fölött bárkinek is maxoljuk a felfedezésszámlálóját és az eredeti problémát is kezeljük miszerint a felfedezés túl könnyű út jelenleg a háborúhoz képest.
nekem itt még mindig uganaz a gondom mint az előzővel

ha van két ori 10.000 hektáron, mindekttő 2Kval lépett, az egyik végig ütötte magát szerzett +8K hekit, az ezután 1.000 katonáért fedezhetne, ezzel szemben aki a szerzett 8Kból 6-7K-t felfedezett, az onnantól 1.125 katonáért fedezhetne. tehát az az ori aki 10K-n a szerzett területének a 80%-át fedezte, annak csak 125 katonával kerülne többe a felfedezés.

a helyzet ugyanez lenne 15K-n is ha egy ori a végig ütötte magát akkor 2.000 katonáért fedezhetne, ha pedig a szerzett területnének a 80%ét fedezte (10,4K) akkor 2.025 katonáért fedezhetne tovább, azaz itt már csak 25 katonával lenne neki több

20K-n meg még roszabb a helyzet, mert ha egy ori végig üti magát, akkor 3000 katona, szemben ezzel aki 80%ot fedezett (14,4K), annak 2925 katonára jönne ki, tehát a 3000 lépne életbe, tehát az eltérés 0 lenne.

Last edited by wand; 10-14-2006 at 12:06..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #262  
Old 10-14-2006, 12:31
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

szal ha már úgyis számoljuk a felfedzett területet, szerintem jobb lenne ez az elv:

5000 heki mimimum 500 katona
10000 heki mimimum 1000 katona
15000 heki mimimum 2000 katona
20000 heki mimimum 3000 katona

és ez felszorozva, az országodhoz képestz eddig felfedeztt terület százalákának a duplájával.

ha ez elsőre túl bonyolult akkot számokkal:

ha a területed 10%-át fedezted eddig fel, akkor 20% al növekszik a szökséges katonaigény
ha 50%-át fedezted akkor 100%-al több katona kell
ha 80% át fedezted, akkor 160% al lesz több a katonaigény.


szerintem ennek a javaslatnak meg van az az előnye is, hogyha tényleg egy nagyobb szakadékot vagy kénytelen átfedezni, és emiatt megnő a %-od, akkor utána pár ütéssel eza % csökkenni fog. tehát mire a következő átfedezendő pontlistarészhez érsz újra kevesebb lehet a szükséges katona, ha előtte ütve haladtál.
Reply With Quote
  #263  
Old 10-14-2006, 13:24
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
szerintem ennek a javaslatnak meg van az az előnye is, hogyha tényleg egy nagyobb szakadékot vagy kénytelen átfedezni, és emiatt megnő a %-od, akkor utána pár ütéssel eza % csökkenni fog. tehát mire a következő átfedezendő pontlistarészhez érsz újra kevesebb lehet a szükséges katona, ha előtte ütve haladtál.
Az elv nagyon tetszik.
A %-okon érdemes talán elmélkedni, mondjuk nekem mindegy, mert ugyis ütni szeretek
Reply With Quote
  #264  
Old 10-15-2006, 08:10
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Sziasztok!

Végigolvastam a vitátokat. Úgy látom, Atilla eldöntötte, hogy változtatni akar a felfedezésen, tehát csak a "hogyan"-ról szól a vita. A fő cél a játék érdekesebbé tétele, főleg a legfelső szinten. Én nem vagyok jó játékos, csak amolyan közepes. Még a 2. szintig szoktam játszani, háborúzgatunk, de aztán az 1. szintet tamgochi jelleggel, felfedezésekkel szoktam végig vinni. Itt egy 30% torony+30% barak íjásszal megtöltve nem védett az orkok földszerzésével szemben, nem beszélve ha varázslókkal és tolvajokkal megpuhítják előtte. Tehát lehetne itt is aktív játék, van rá lehetőség. De a veszteségek akkora méretűek, hogy sokan szívesebben vállalják a védekező játékot, mint a támadót. Aki pedig ennek ellenére támadni akar, és van elég pénze, az tud, 2-3 nap alatt a legaljáról felkerülhet a top 30%-ba, míg a jelenlegi felfedezési tempóban egy elfnek ugyanez hónapokba kerül. Ha most ezt megnehezítitek, attól mivel lesz aktívabb a játék? Még értékesebbé válik a föld, méginkább nem mernek támadni, csak a legjobb játékosok. És ezzel egy átlagos játékos számára játszhatatlanná teszitek a Hódítót. Eddig ez "mindenki" játéka volt. Ezzel viszont leszűkítitek a játékosok körét, mert a játékosok nagyrészének a sikertelenség el fogja venni a kredvét a játéktól.

Ezért a javaslatom a következő:

Vegyétek figyelembe a felfedezéshez szükséges katonák számát megadó képletben a csoportlétszámot és a helyezést is úgy megválasztva, hogy felfedezéssel is el lehessen jutni a top 30%-ba játszható időn belül, mint ahogyan eddig is. Mondjuk úgy, hogy a TOP 25%-ig fel lehessen jutni nagyjából változatlanul és onnan fentebb pedig találjatok ki valamit magatoknak, hogy érdekesebb legyen a játék.

Last edited by tulip; 10-15-2006 at 08:29..
Reply With Quote
  #265  
Old 10-15-2006, 09:50
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

mos 3400 heki a top alja, a módosítást most 5000 heki felett tervezik. Mégis mi a gondod???
Reply With Quote
  #266  
Old 10-15-2006, 14:43
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by wand View Post
szal ha már úgyis számoljuk a felfedzett területet, szerintem jobb lenne ez az elv:

5000 heki mimimum 500 katona
10000 heki mimimum 1000 katona
15000 heki mimimum 2000 katona
20000 heki mimimum 3000 katona

és ez felszorozva, az országodhoz képestz eddig felfedeztt terület százalákának a duplájával.
Ez tetszik nekem! Az egyetlen, amit módosítanék rajta, hogy egységesíteném, és kitarjeszteném minden szintre. Az átdolgozott javaslat:

Felfedezéshez a katonaigény, 1000 heki felett: terület/10 fő, + az eddig felfedezett terület arányának a kétszerese, de maximum a háromszorosa, valamint szintlépéskor az eddig felfedezett terület aránya visszaszámolódik 0-ra. E mellett a javaslat mellet akár mindenki indulhat 0-ról is, azaz azok is, akik eddig magasra fedezték magukat!

Last edited by Életfa#2; 10-15-2006 at 14:45.. Reason: Félre volt érthető.
Reply With Quote
  #267  
Old 10-15-2006, 20:54
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nos ide talán csak annyit, hogy a kedves gondolkodó hadurak és hadhölgyek, hogy vegyék figyelembe azt a tényezőt, hogy egyetlen földszerzési akcióval ne lehessen megszerezni azt a földterületet amit mondjuk egy védekező ori több hetes gyűjtögetés majd felfedezés útján képes csak megszerezni (ezt fordítva is megfogalmazhattam volna, de a lényeg ugyan az)
Magayrázni kell ezért magyarázom:
Szóval ne csökkenjen annyira a felfedezhető terület mennyisége, hogy 1katonai akció álltal el lehessen hozni több hetes gyűjtögetés és fedezgetés munkájának gyümölcsét.
Az egy dolog, hogy minden a pénz körül forog meg minden, de egy picit azokra is kell gondolni, akik nem tartanak milliárdokat az oriban
Szóval nem tudom miként + hogyan, csak jó legyen
Amúgy én is a felfedezéssel való haladást KORLÁTOZÁSÁT támogatom, ugyanis ezzel a manőverrel is harciasabb lessz a játék. Aki akar haladni, az kénytelen lessz kardot rántani ..de azért csak óvatosan, hogy a nehezítés annyira ne legyen érezhatő az 5. szinten (200,300,400 hekin) ahol azért sok a kezdő hadvezér

Last edited by Cece; 10-15-2006 at 22:02.. Reason: Bocsiiiiiiiii... kimaradt 1 kulcsszó :p + kicsit átírva
Reply With Quote
  #268  
Old 10-15-2006, 21:38
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece View Post
Nos ide talán csak annyit, hogy a kedves gondolkodó hadurak és hadhölgyek, hogy vegyék figyelembe azt a tényezőt, hogy egyetlen földszerzési akcióval ne lehessen megszerezni azt a földterületet amit mondjuk egy védekező ori több hetes gyűjtögetés majd felfedezés útján képes csak megszerezni (ezt fordítva is megfogalmazhattam volna, de a lényeg ugyan az)
Az egy dolog, hogy minden a pénz körül forog meg minden, de egy picit azokra is kell gondolni, akik nem tartanak milliárdokat az oriban
Szóval nem tudom miként + hogyan, csak jó legyen
Amúgy én is a felfedezéssel való haladást támogatom, ugyanis ezzel a mnőverrel is harciasabb lessz a játék. Aki akar haladni, az kénytelen lessz kardot rántani ..de azért csak óvatosan, hogy a nehezítés annyira ne legyen érezhatő az 5. szinten, ahol azért sok a kezdő hadvezér

Szinte látom 5. szinten a sok kezdő hadvezért aki az 5k hekis orijával drágán kénytelen tovább fedezni. Bocsi, de ezt már mostanában mondták...

És igenis aki üt, az haladhasson lényegesen gyorsabban mint aki csak termel és fedezget. Aki üt, az kockáztat, lehet 5 sereget kap vissza. Aki termel az bevédi magát mint atom, és a köröket számolássza legfeljebb...
Reply With Quote
  #269  
Old 10-15-2006, 21:43
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Miről is beszélsz?
Te szinthez kötöd én + hekihez.
Nah jó a Te kedvedért csak:
Ne igényeljen sokkal több kattincsot a fedezés 200,300,400 hekin a kezdők végett. Így jobb?
Reply With Quote
  #270  
Old 10-15-2006, 21:43
Békés's Avatar
Békés Békés is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Philippines
Posts: 411
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece View Post
Nos ide talán csak annyit, hogy a kedves gondolkodó hadurak és hadhölgyek, hogy vegyék figyelembe azt a tényezőt, hogy egyetlen földszerzési akcióval ne lehessen megszerezni azt a földterületet amit mondjuk egy védekező ori több hetes gyűjtögetés majd felfedezés útján képes csak megszerezni (ezt fordítva is megfogalmazhattam volna, de a lényeg ugyan az)



Szóval ezzel azt akarod mondani, hogy lekéne csökkenteni a foglalás mértékét??


Az egy dolog, hogy minden a pénz körül forog meg minden, de egy picit azokra is kell gondolni, akik nem tartanak milliárdokat az oriban
Szóval nem tudom miként + hogyan, csak jó legyen


Ezt a legkönnyebb mondani

Amúgy én is a felfedezéssel való haladást támogatom, ugyanis ezzel a mnőverrel is harciasabb lessz a játék.

A felfedezéstől mennyire lessz harciasabb a játék??


Aki akar haladni, az kénytelen lessz kardot rántani ..de azért csak óvatosan, hogy a nehezítés annyira ne legyen érezhatő az 5. szinten, ahol azért sok a kezdő hadvezér
Aki meg beleakar szólni az legalább olvassa végig a leirtakat és rájönne, hogy az 5. szinti kezdő hadvezéreket ez abszolúte nem érinti.
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 151 (0 members and 151 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 00:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu