Quote:
Originally Posted by Never
Fel lehet menni,nem az a gond,hanem az ottmaradás 
Y-ban még nem olyan nagy gond,mert nagy csopi,de M-ben,ha egy szegény kishármas lépni akar,határfölé kell mennie(nem tudom,mondd e ez Neked vmit  ), és úgy elég nehéz 336 kört ott eltölteni,hogy közben 10-15 fullos határvédő üti 
Vagy ott van a D,ahol egy kisnégyesnek kb. 100k hekire kellene mennie,hogy fordulhasson.Miközben ütni ott már bőven nem szabad,mert 2 nap múlva már 1000 hekin találja magát 
Nem velem lenne ez nagy kiszúrás,meg a hozzám hasonló őrültekkel,hanem a kevés orival jáccó ismeretlenekkel,meg azokkal,akiket nem szívesen látunk/látnak a határvédők fent.
Az első hely meg egyszerűen képtelenség mindegyik csopiban,ezt kár is túlragozni 
|
Megmondom őszintén, hogy az anarchhal már most is kezd egy nagy bajom lenni: nem rendeltetésszerűen van használva.
A Hódító fő irányvonala NEM az anarch.
Az anarch sajátossága, hogy olyan életképtelen országok életben vannak hagyva, amik normál játékban fél órát nem bírnának ki.
Ezzel önmagában nem is lenne baj, de amikor 4-5 anarchos úgy érzi, hogy a rendeltetésellenes használat miatt HOZZÁJUK kell igazítani a teljes játékot, az már nálam nem fér bele.
Ha a saját csoportszabályaitok szerint nem engedtek fel X hektár fölé embereket, az "belügy", ez nem a játék rendeltetésszerű része. Ha ez gondot okoz, akkor ezeket az országokat üssétek le onnan.
Nem lettem meggyőzve, hogy miért kellene MÉG TOVÁBB egyszerüsíteni az anarchot.